خبر فوری | آخرین خبر | اخبار جنگ | خبر سیاسی

فوری / بیانیه حزب الله در سالگرد 7 اکتبر

فوری / بیانیه حزب الله در سالگرد 7 اکتبر

آمریکا و متحدان و ابزارهای آن در جهان و منطقه شریک این اشغالگری در تجاوزات و جنایات آن علیه ملت فلسطین و لبنان و علیه مردم منطقه هستند و مسئولیت کامل این جنایت را بر عهده دارند.

بیانیه ۷ بندی حزب‌الله لبنان در سالگرد ۷ اکتبر

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی نوشت:

امروز یک سال کامل از عملیات قهرمانانه طوفان الاقصی می‌گذرد... ‌ در این مناسبت تاریخی بر موارد زیر تاکید می‌کنیم:

1- بر حق مقاومت ملت فلسطین به هر وسیله در برابر اشغال برای احیای حقوق مشروع و رفع اشغالگری [تاکید می‌کنیم].

2- علیرغم وحشیگری و تجاوزات اشغالگران که منجر به شهادت دهها هزار فلسطینی و نابودی نوار غزه با وحشیگری بی سابقه شد، این موجود ظالم و متجاوز ثابت کرده است که موجودی شکننده است که توانایی آن را ندارد بدون حمایت آمریکا زنده بمانند.

3- این موجود موقت صهیونیستی در منطقه ما و بافت اجتماعی، فرهنگی و بشردوستانه ما جایی ندارد و این غده سرطانی باید حذف شود، حتی اگر زمان زیادی ببرد.

4- آمریکا و متحدان و ابزارهای آن در جهان و منطقه شریک این اشغالگری در تجاوزات و جنایات آن علیه ملت فلسطین و لبنان و علیه مردم منطقه هستند و مسئولیت کامل این جنایت را بر عهده دارند.

5- ایستادگی ملت فلسطین و مقاومت دلیرانه آنها را پس از یک سال صبر، استقامت و قهرمانی علیرغم مصیبت و درد ناشی از آن ارج می نهیم؛ آنها شایسته پیروزی هستند. ‌

6- قدرت و رشادت برادران مجاهد خود در جبهه‌های مقاومت در یمن عزیز و عراق بزرگ و همچنین تصمیم تاریخی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر نابودی عمق اشغالگر با موشک‌های خود را ارج می‌نهیم. 

7- تصمیم حزب الله مبنی بر گشودن جبهه حمایت در هشتم اکتبر برای حمایت از ملت فلسطین و مقاومت شرافتمندانه آنها تصمیمی در جانب حق و عدالت و انسانیت کامل و در عین حال تصمیمی برای دفاع از لبنان است. و مردم آن، که مقاومت ما و مردم ما بهای سنگین و پرهزینه‌ای را در ساختار رهبری و ساختار نظامی و مادی آن پرداختند، صدها هزار غیرنظامی امنیتی را آواره کردند و اموال و ساختمان‌های خصوصی را تخریب کردند.

منبع : خبرگزاری دانشجو

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید