خبر فوری | آخرین خبر | خبر زنده

امیر تتلو و فیلمی لو رفته از لحظه انتقال مخفیانه اش

امیر تتلو که مدتی است در بازداشت به سر می برد به تازگی پس از حکم جدیدش به زندان بزرگ تهران منتقل شد.

امیر تتلو یا همان امیر مقصودلو در ویدیویی تازه از انتقال او به زندان بزرگ تهران در فضای مجازی منتشر شده است.

سخنگوی قوه قضائیه درباره آخرین وضعیت پرونده امیرحسین مقصودلو (تتلو) گفت: نامبرده دو پرونده مطروح دارد. یکی مربوط به  توهین به مقدسات است که به تحمل ۵ سال حبس تعزیری به عنوان مجازات اصلی محکوم شده و با فرجام خواهی پرونده  در تیرماه به دیوان عالی ارسال شده و اکنون در دیوان عالی مفتوح است.

امیر تتلو

عکس امیر تتلو در زندان

وی افزود: پرونده دیگر مربوط به  تشویق به فساد و فحشا است که به ۱۰ ‌سال حبس محکوم شد. رای بدوی در دادگاه تجدیدنظر تایید شد و پرونده جهت اجرای حکم به اجرای  احکام ارسال شده است.‌

وی ادامه داد: نامبرده در زندان است.  شایعاتی مطرح است که تسهیلاتی به او داده شده یا می شود که درست نیست.  زندان نه تنها تسهیلاتی خلاف قانون به او نداده و از آن بهره مند نشده بلکه به دلیل رفتار خلاف قانون مشمول تنبیهات انضباطی شده است.

امیر حسین مقصود لو ملقب به امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور سال ۱۳۶۶ در شهر تهران است. تعداد اعضای خانواده اش ۵ نفر هستند که او دو خواهر دارد که هردوی آنها از خودش بزرگ تر هستند.پسری که در کودکی برای خانوادهٔ اش کارگری میکرد و کودکی معصوم و مظلوم بود و چه کسی فکر میکرد روزی تبدیل به هنرمندی جنجال آفرین با حواشی مختلف تبدیل شود و تعداد زیادی طرفدار که هم ایرانی هستند و هم ملیت های دیگر و تا این اندازه به او علاقه مند شوند.

عده ای از طرفداران تتلو عاشق بدهنی ها و حرف ها و حرکات رکیک او هستند و هیچ ابایی از اقدامات این هنرمند ندارند.

کنسرت هایی برگزار کند که تعداد افراد زیادی برای کنسرت هایش سر و دست بشکنند و برنامه های آنلاین او بالاترین رتبه را به خود اختصاص دهد!

امیر تتلو

فیلم اعدام امیر تتلو

مادر تتلو به خواندن علاقه مند بود و در خانه خودشان میخوانده و خواهرش هم به همین شکل.

پدر تتلو به فوتبال علاقه داشته و به همین علت است که او هم عاشق خواندن شده است و هم فوتبال.

تتلو خواننده و ترانه نویسی است که در ژانر های گوناگون از جمله رپ، پاپ، آراندبی کار میکند. تتلو در سبک آراندبی در ایران جزو اولین نفرات است و او از ابتدا به شکل رسمی فعالیت نداشت و به همین طریق به اصطلاح زیرزمینی به معروفیت رسید.

تتلو اولین آلبوم خود به نام«زیر همکف» را در سال ۱۳۹۰ بدون هیچ مجوزی از طرف کشور جمهوری اسلامی ایران پخش کرد. تتلو در سال ۱۳۹۷ به استانبول سفر کرد و اولین کنسرتش را در کشور گرجستان، شهر تفلیس برگزار کرد.

دستگیری و تلاش برای دریافت مجوز

امیر تتلو در ۱۲ آذر ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی ایران بازداشت شد.

پس از گذشت ۲ روز در ۱۴ آذر آزاد شد.

او پس از آزادی با انتشار نامه ای از طرفدارانش عذرخواهی کرد.

امیر تتلو پس از دستگیری و آزاد شدن در صفحه رسمی فیس بوک خود این خبر را منتشر کرد و چند بار نسبت به اشتباهات اش ابراز پشیمانی نمود.

چندی بعد، خبری مبنی به انتشار ندامت نامه ای از او و تلاشش برای کسب مجوز از وزارت فرهنگ و و ارشاد اسلامی منتشر شد.

امیر تتلو بسیار برای گرفتن مجوز و برگزاری کنسرت در ایران تلاش کرد.

امیر تتلو

حکم امیر تتلو

او در همان سال ها آهنگ های قهرمان و انرژی هسته ای را منتشر نمود. در واقع با انتشار این آهنگ های ملی وی سعی می کرد تا رضایت مسئولین را جلب نماید.

همچنین در شبکه های اجتماعی به طرفدارانش توصیه می کرد تا نماز بخوانند و روزه بگیرند.

در ۱۲ مهر ۱۳۹۴ امیر تتلو به دادگاه انقلاب فرا خوانده شد و در ۲ شهریور ۱۳۹۵ امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو بازداشت شد.

البته وی چندین بار دیگر دستگیر و زندانی شد.

این دستگیری ها و زندانی شدن ها خبر از آن می داد که تلاش های وی برای جلب رضایت مسئولین و دریافت مجوز ثمره ای ندارد.

به همین خاطر وی در تیرماه سال ۱۳۹۷ ایران را به مقصد ترکیه ترک نمود و به ترکیه مهاجرت کر؛ در حال حاضر نیز در آنجا ساکن است.

امیر تتلو

علت دستگیری امیر تتلو

امیر تتلو پس از آزادی از زندان در یک کلیپ صوتی، توهین های زشت و زننده ای را به بازپرس پرونده اش کرد.

آقای قاسم زاده بازپرس پرونده این خواننده نیز از وی شکایت کرد و او دوباره بازداشت شد.

در پی دستگیری امیرحسین مقصودلو عده ای از طرفداران این خواننده زیر زمینی طی فراخوانی، از طرفداران و دوست داران این خواننده دعوت کردند تا در یک تجمع حمایتی از وی در مکانی حضور پیدا کنند.

با انتشار این خبر در فضای مجازی ماموران انتظامی تهران با هماهنگی قضایی لازم در محل مورد نظر حضور و تعدادی را که قصد بر هم زدن نظم عمومی را داشتند، دستگیر کردند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید