اخبار استقلال | خبر ورزشی | خبر زنده

باشگاه استقلال از سرمربی اش رونمایی کرد

باشگاه استقلال از سرمربی اش رونمایی کرد

باشگاه استقلال مذاکرات اولیه را با پیتسو موسیمان سرمربی آفریقایی آغاز کرده است و احتمالا تا آخر هفته آن را به طور رسمی اعلام می کند.

باشگاه  استقلال بعد از جواد نکونام جذب یک سرمربی خارجی را در دستور کار خود قرار داده و سخت در تلاش است تا یک سرمربی سرشناس خارجی را جذب کند.

باشگاه استقلال

آخرین اخبار از سرمربی جدید استقلال

به نوشته البلد، تامر عبدالحمید، بازیکن سابق الزمالک مصر، در توییتی نوشت: مانوئل ژوزه گومز سرمربی الزمالک با پیشنهاد ۱.۸ میلیون دلاری یک باشگاه ایرانی مواجه شد اما تصمیم گرفت این پیشنهاد را رد کند و به حضورش در الزمالک ادامه دهد. پیشنهاد باشگاه ایرانی از ۱.۲ میلیون دلار آغاز شد و سپس به ۱.۸ میلیون دلار افزایش پیدا کرد با این حال گومز قصد جدایی از الزمالک را ندارد.

هر چند که تامر عبدالحمید نامی از این باشگاه ایرانی نیاورده است اما به نظر می‌رسد این باشگاه استقلال است؛ چرا که تنها باشگاه ایرانی است که در حال حاضر به دنبال یک سرمربی خارجی است و طبق اعلام مدیران باشگاه در حال مذاکره با گزینه‌های خارجی است.

خبر خوب برای استقلال

با انصراف پل لوگوئن از قبول پیشنهاد باشگاه استقلال و هدایت آبی‌پوشان پایتخت در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا حالا جریان دلالیسیم در فوتبال ایران تمام عزم خود را جزم کرده تا گزینه‌های بُنجُل خود را به مدیران باشگاه استقلال معرفی کنند تا شاید از این مسیر درآمدی هنگفت به جیب بزنند.

گفته می‌شود یکی از افرادی که در گذشته در باشگاه استقلال مسئولیت داشت با اتحاد با برخی منتقدان کنونی مدیران استقلال در تلاش است، سرمربی سابق پرسپولیس را به عنوان گزینه پیشنهادی خود به مدیران استقلال تحمیل کند تا در مقطع کنونی او با کارنامه‌ای بسیار ضعیف روی نیمکت استقلال قرار بگیرد تا به این ترتیب زمینه حضور مجددش در فوتبال ایران فراهم شود.

باشگاه استقلال

اخبار فوتبالی استقلال

دلال نوظهور فوتبال ایران در اقدامی بحث برانگیز در حساب اینستاگرامی خود ادعا کرده پل لوگوئن سرمربی بنجلی است که مدیران استقلال تلاش داشتند وی را به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب کنند در حالی که هواداران این تیم در مقطع کنونی منتظر معرفی فردی نظیر استراماچونی در استقلال هستند که مدیران استقلال از مذاکره با وی صرف نظر کردند. اما ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که این دلال همزمان با انتشار این مطلب برای مدیران استقلال پیغام می‌فرستد که حاضر است برانکو ایوانکوویچ، سرمربی ناکام تیم ملی چین و عمان که در سال‌های اخیر عملکرد نامناسبی داشته را به تهران بیاورد تا او هدایت استقلال را در دست بگیرد.

سایت رسمی باشگاه استقلال

با وجود پیگیری‌های فراوان این واسطه غیرقانونی، مدیران استقلال هیچ واکنشی به این پیغام‌ها نداشته‌اند، به همین علت آقای دلال با فضاسازی به عنوان فعال مجازی در شبکه‌های اجتماعی دنبال این است تا مدیران استقلال را وادار به عقب‌نشینی کند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد، مدیران استقلال پیش از مذاکره با پل لوگوئن به استراماچونی پیشنهاد دادند که وی به استقلالی‌ها اعلام کرد برای حضور در کادر فنی استقلال خودش به تنهایی یک و نیم میلیون یورو می‌خواهد در حالی که این رقم به هیچ عنوان با مارکت این مربی همخوانی نداشت به همین دلیل مدیران استقلال قید مذاکره با این مربی ایتالیایی را می‌زنند. 

باشگاه استقلال

سایت رسمی باشگاه استقلال نقل و انتقالات

در خصوص رقم پیشنهاد باشگاه استقلال نیز بررسی‌های میزان نشان می‌دهد، پل لوگوئن با رزومه‌ای قابل قبول در مذاکرات خود به توافق مالی قابل قبولی دست پیدا می‌کند و قرار می‌شود در قبال دریافت دستمزد یک میلیون دلاری او به همراه ۵ دستیار به ایران سفر کند تا همکاری خود را با استقلال آغاز کند که لغو بازی خانگی استقلال – النصر در تهران و توصیه سفارت فرانسه به همراه ارسال ایمیل‌های ناشناس برای اعضای خانواده وی باعث انصراف او از این همکاری می‌شود.

بررسی شرایط موجود نشان می‌دهد جریان دلالی در فوتبال ایران این روزها تمام عزم خود را برای تخریب مذاکرات هیئت مدیره استقلال با گزینه‌های کارنامه‌دار جزم کرده تا به این شکل شانس گزینه‌های مدنظر خود را افزایش دهد.

خبر فوری ورزشی استقلال

 سرمربی مطرح آفریقایی گزینه اصلی هدایت استقلال ایران شد.

باشگاه استقلال تهران مذاکرات اولیه را پس از منتفی شدن گزینه‌های فرانسوی، با پیتسو موسیمان سرمربی آفریقایی آغاز کرده است.

آبی‌پوشان با گزینه آفریقایی مدنظر خود که تجربه قهرمانی در فوتبال باشگاهی عربستان را هم دارد، مذاکرات مثبتی داشته‌اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، احتمالاً تا روز سه‌شنبه رسماً از سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت رونمایی شده و گزینه مدنظر استقلالی‌ها تا پایان هفته به تهران سفر می‌کند.

باشگاه استقلال

اخبار استقلال ورزش سه

پس از واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و خریدهایی که این تیم قبل از شروع فصل انجام داد، هواداران منتظر اتفاقات خوبی در تیم بودند اما زودتر از آنچه تصور می‌کردند، آشفتگی‌ سراغ این تیم آمد. جواد نکونام، از تیم خداحافظی زودهنگامی داشت و حالا مدیران باشگاه بعد از انتخاب سهراب بختیاری‌زاده به‌عنوان مربی موقت، به‌دنبال استخدام یک سرمربی خارجی هستند.

مجید نامجومطلق، بازیکن و سرمربی سابق استقلال، هرچند نقد‌هایی به نکونام دارد ولی بیشتر مدیران باشگاه را زیرسؤال می‌برد. او معتقد است اگر مدیران استقلال قصد همکاری با نکونام را نداشتند، باید قبل از شروع فصل تصمیم دیگری می‌گرفتند.

نامجومطلق شرایط فصل گذشته استقلال نکونام را با این فصل مقایسه می‌کند. او درباره شرایط استقلال در فصل پیش چنین می‌گوید: «گاهی اوقات ممکن است یک مربی با وجود زحماتی که می‌کشد به آن نتیجه لازم نرسد و به‌اصطلاح کار جلو نرود. نکونام برای موفقیت در استقلال وقت گذاشت و زحمت کشید ولی نتیجه آنطور که او می‌خواست، نشد. فصل پیش تیم دیر بسته شد و مشکلات زیادی هم وجود داشت ولی استقلال امتیاز یک تیم قهرمان را به‌دست آورد. آنها هفته‌ها صدرنشین لیگ بودند و در نهایت یک غفلت یا یک بدشانسی قهرمانی را از استقلال گرفت.»‌

باشگاه استقلال

کانال رسمی باشگاه استقلال

جواد صبور نبود

نامجومطلق درباره شرایط تیم در این فصل هم توضیح می‌دهد: «استقلال در این فصل خوب بسته شد، نقل‌و‌انتقالات زیرنظر نکونام انجام و بازیکنان خوبی به تیم اضافه شد. انتظار می‌رفت فصل جدید به‌خوبی برای استقلال شروع شود ولی متأسفانه اختلاف‌نظر بین نکونام و مدیران باشگاه، شرایط را بد کرد و اتفاقات سال گذشته دوباره تکرار شد. فکر می‌کنم نکونام در استقلال مربی صبوری نبود و شاید خیلی از مشکلات می‌توانست درون تیم یا باشگاه حل شود و به رسانه‌ها نرسد. دهه‌های گذشته هم مشکلات زیادی در استقلال وجود داشت‌. به‌عنوان مثال، می‌توان از زمان زنده‌یاد منصور پورحیدری صحبت کرد. او خیلی از مشکلات را تحمل می‌کرد و اجازه نمی‌داد به بیرون کشیده شود.»

مدیریت هم مقصر است

نامجومطلق در خصوص انتقاد هواداران و پیشکسوتان استقلال از مدیریت این باشگاه (سمیعی و شهریاری) می‌گوید: «وقتی یک تیم با مشکل یا بحران مواجه می‌شود، طبیعی است که مدیریت هم مقصر باشد. قبل از شروع فصل اختلاف‌ها شروع شد و حتی ماندن نکونام در استقلال قطعی نبود، ولی استقلال لیگ را با نکونام شروع کرد و در هفته سوم هم بحث برکناری دوباره او مطرح شد. هیچ‌جای دنیا این اتفاق نمی‌افتد. اگر مدیران استقلال نمی‌توانستند با افکار و سبک نکونام کنار بیایند، باید قبل از شروع فصل تصمیم دیگری می‌گرفتند و مربی دیگری می‌آوردند.»

باشگاه استقلال

سایت رسمی باشگاه استقلال در اینستاگرام

گزینه ایرانی

انتخاب سرمربی جدید چالش سخت این روزهای استقلال است؛ چالشی که نامجومطلق نگران به‌ سرانجام‌ رساندن آن است: «مدیران استقلال برای انتخاب جانشین نکونام با چالش سختی مواجه شده‌اند. در این مقطع و با توجه به شرایطی که منطقه دارد، مربیان خارجی به‌سختی قبول می‌کنند که به ایران بیایند و از طرفی پیدا‌کردن مربی خوب خارجی هم که بتواند با استقلال نتیجه بگیرد، آسان نیست. اگر مدیران استقلال دنبال این هستند که تیم سریع نتیجه بگیرد، باید سراغ گزینه ایرانی بروند که در رأس آنها فرهاد مجیدی قرار دارد. اگر هم استقلال می‌خواهد به آینده فکر کند و به فکر تغییر ساختار و نگرش تیم است، باید مربی کاربلد خارجی بیاورد.» نامجومطلق از یک نظر دیگر هم انتخاب سرمربی را کار سختی برای مدیران باشگاه می‌داند؛ اینکه اگر سرمربی جدید به هر دلیلی نتواند نتیجه بگیرد، یک بهانه دم‌دستی دارد و حتما مدعی می‌شود چون تیم را خودش نبسته نتوانسته به نتیجه برسد.

به نکونام نمره قبولی می‌دهم

نکونام در حالی از استقلال جدا شد که بسیاری از هواداران این تیم تفکرات تدافعی این مربی را مورد انتقاد قرار دادند. نامجومطلق در خصوص این موضوع می‌گوید: «خیلی از مربیان خوب و موفق هستند که سبک تدافعی دارند، مثل مورینیو، کی‌روش، سیمئونه و… برخی مربیان هم تفکرات تهاجمی دارند. سبک و تفکر هر مربی متفاوت است و نباید فراموش کرد که نکونام از لحاظ نتیجه‌گیری در استقلال عالی عمل کرد. من به او نمره قبولی می‌دهم ولی به هر حال سبک بازی استقلال مورد پسند هواداران تیم نبود. هر باشگاهی براساس فلسفه بازی‌‌اش می‌تواند مربی انتخاب کند.»

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید