کیف گرانقیمت همسر یحیی سنوار خبر ساز شد+عکس

کیف گرانقیمت همسر یحیی سنوار خبر ساز شد+عکس

کیف همسر سنوار چقدر قیمت داشت ؟ با تبدیل شدن شهید سنوار به نماد مقاومت پس از شهادت، اشغالگران جنگ روانی را علیه خانواده وی به راه انداختند. السنوار گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: پس از گاف بزرگ رسانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی در انتشار آخرین لحظات پیش از شهادت یحیی سنوار رهبر حماس که باعث شد تا این مبارز بزرگ مقاومت فلسطین به یک اسطوره تبدیل شود، تیم رسانه‌ای ارتش صهیونیستی جنگ روانی را علیه رهبر شهید حماس و خانواده وی کلید زدند. در یکی از اقدامات، آفیخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، با انتشار تصاویری از یحی سنوار و خانواده او در تونل‌های غزه ساعاتی پیش از عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر، مدعی شد که کیف همسر شهید سنوار از برندی معروف بوده و ۳۲ هزار دلار آمریکا ارزش داشته است، آنهم در شرایطی که فلسطینی‌ها گرسنه‌اند. شبکه الجزیره با راست آزمایی این ادعا نوشته: بعد از بررسی و مقایسه تصاویری که ادرعی و صفحات اسرائیلی منتشر کرده‌اند مشخص شد که واقعیت کاملا متفاوت است و کیف همسر سنوار با کیف برند مورد ادعا از نظر جزئیات و ظاهر، تفاوت دارد. در این گزارش آمده: با دقت در تصاویر می‌توان متوجه تفاوت در شکل و طراحی دو کیف شد چون کیف برند معروف با دوخت و خطوط جانبی روشن و یک شکل مستطیلی خاص کاملا با کیف همسر سنوار متفاوت است. همچنین با دقت بیشتر می توان یک قطعه آهنی شکل را در گوشه کیف همسر سنوار دید که چنین قطعه‌ای در تصاویر واضح منتشر شده از کیف‌های شرکت برند شناخته شده وجود ندارد.

با تبدیل شدن شهید سنوار به نماد مقاومت پس از شهادت، اشغالگران جنگ روانی را علیه خانواده وی به راه انداختند.

پس از گاف بزرگ رسانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی در انتشار آخرین لحظات پیش از شهادت یحیی سنوار رهبر حماس که باعث شد تا این مبارز بزرگ مقاومت فلسطین به یک اسطوره تبدیل شود، تیم رسانه‌ای ارتش صهیونیستی جنگ روانی را علیه رهبر شهید حماس و خانواده وی کلید زدند.

در یکی از اقدامات، آفیخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، با انتشار تصاویری از یحی سنوار و خانواده او در تونل‌های غزه ساعاتی پیش از عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر، مدعی شد که کیف همسر شهید سنوار از برندی معروف بوده و ۳۲ هزار دلار آمریکا ارزش داشته است، آنهم در شرایطی که فلسطینی‌ها گرسنه‌اند.

شبکه الجزیره با راست آزمایی این ادعا نوشته: بعد از بررسی و مقایسه تصاویری که ادرعی و صفحات اسرائیلی منتشر کرده‌اند مشخص شد که واقعیت کاملا متفاوت است و کیف همسر سنوار با کیف برند مورد ادعا از نظر جزئیات و ظاهر، تفاوت دارد.

با دقت در تصاویر می‌توان متوجه تفاوت در شکل و طراحی دو کیف شد چون کیف برند معروف با دوخت و خطوط جانبی روشن و یک شکل مستطیلی خاص کاملا با کیف همسر سنوار متفاوت است. همچنین با دقت بیشتر می توان یک قطعه آهنی شکل را در گوشه کیف همسر سنوار دید که چنین قطعه‌ای در تصاویر واضح منتشر شده از کیف‌های شرکت برند شناخته شده وجود ندارد.

یحیی سنوار

یحیی سنوار

یحیی سنوار

یحیی سنوار

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید