قیمت بنزین

قیمت بنزین در سال 1404 گران می شود؟

قیمت بنزین در سال 1404 گران می شود؟

یک نماینده مجلس گفت: در برنامه هفتم راهکار‌های محتلفی دیده شده و گزینه‌های جایگزینی برای افزایش قیمت بنزین وجود دارد که از آن طریق باید وارد شویم.

قیمت بنزین یکی از عوامل مهم در اقتصاد هر کشور است و بر زندگی روزمره مردم تأثیر زیادی دارد. افزایش قیمت بنزین می‌تواند هزینه‌های حمل‌ونقل و کالاها را بالا ببرد، در حالی که کاهش قیمت بنزین ممکن است به بهبود وضعیت معیشتی کمک کند. قیمت بنزین در ایران تحت تأثیر تحولات جهانی و سیاست‌های داخلی قرار دارد و نوسانات آن می‌تواند واکنش‌های مختلفی را در بین مردم ایجاد کند. همچنین، قیمت بنزین می‌تواند بر رفتار مصرف‌کنندگان و انتخاب‌های آنها در زمینه خودرو و انرژی تأثیر بگذارد. در نهایت، قیمت بنزین نه‌تنها یک موضوع اقتصادی، بلکه یک مسئله اجتماعی و سیاسی نیز به حساب می‌آید.

گرانی قیمت بنزین در سال 1404

مصطفی مطورزاده، گفت: خبری از گرانی بنزین در بودجه ۱۴۰۴ نیست و همه احتمالات وارد است به‌غیر از افزایش قیمت و نمی‌گذاریم در سال ۱۴۰۴ بنزین گران شود.

کاهش سوخت گیری

وی درباره کاهش سقف سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی از ۶۰ به ۵۰ لیتر گفت: متاسفانه توضیحاتی درباره کم شدن سهمیه بنزین از ۶۰ به ۵۰ لیتر به مجلس داده نشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کاهش سقف سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی امر بسیار مهمی هست و به همه قشر‌های مختلف مردم مربوط است و درزندگی مردم اثرگذار است بایستی از وزارت نفت بخواهیم که بیاید این موضوع را هم توضیح بدهد و هم توجیه کند و اگر طرحی جایگزین برای این قضیه دارد به ما اعلام کند و قطعاً مجلس به دنبال این موضوع خواهد رفت.

قیمت بنزین

وی درباره احتمال گرانی بنزین در بودجه ۱۴۰۴ اظهار کرد: تاکنون پیش‌نویس بودجه ۱۴۰۴ تنظیم نشده و خبری از گرانی بنزین نیست و همه احتمالات وارد است به‌غیر از افزایش قیمت و نمی‌گذاریم در سال ۱۴۰۴ بنزین گران شود.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس بیان کرد: در برنامه هفتم راهکار‌های محتلفی دیده شده و گزینه‌های جایگزینی برای افزایش قیمت وجود دارد که از آن طریق باید وارد شویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید