حال فاطمه گودرزی وخیم شد؟+جزئیات

حال فاطمه گودرزی وخیم شد؟+جزئیات

فاطمه گودرزی این روزها در حال بازی در یک سریال جدید برای تلویزیون است و تاکید کرد که حالش خوب است.

فاطمه گودرزی بازیگر برجسته ایرانی است که با بیش از دو دهه فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون به شهرت رسیده است. فاطمه گودرزی با نقش‌آفرینی در سریال‌ها و فیلم‌های متنوع، توانسته است توانایی‌های خود را به خوبی به نمایش بگذارد. فاطمه گودرزی در بسیاری از پروژه‌ها، از شخصیت‌های متفاوت و چالش‌برانگیز بهره برده و هر بار توانسته است تماشاگران را تحت تأثیر قرار دهد. فاطمه گودرزی به خاطر سبک خاص بازیگری‌اش، همواره مورد توجه قرار داشته و در دل مخاطبان جا یافته است. آیا نکته خاصی درباره فاطمه گودرزی مدنظرتان است که بخواهید بررسی کنیم؟

فاطمه گودرزی ـ بازیگر باسابقه کشورمان درباره‌ انتشار تصویری از وی در بیمارستان در فضای مجازی، توضیح داد: این تصویر مربوط به چند سال پیش است که من سر سریال دیگری در خرم‌آباد بودم.

او تاکید کرد: حالم خوب است و این روزها هم سر کارِ هستم.

بازیگر سریال «ترانه مادری» و «لحظه گرگ و میش» درباره‌ انتشار این عکس بیان کرد: نمی‌دانم چه دلیلی دارد، فکر می‌کنم برای این است که صفحاتشان دیده شود و اصلا کار خوبی هم نیست.

این بازیگر این روزها در حال بازی در سریالی به کارگردانی احمد مرادپور برای تلویزیون است.

«کاتب اعظم»، «محرمانه»، «سایه‌باز»، «ممنوعه» و «شب‌های مافیا» از جمله کارهای اخیر فاطمه گودرزی در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی بوده است.

ایسنا

چالش خنده دار فاطمه گودرزی و عروسش !

فاطمه گودرزی و عروسش دریا مرادی دشت در اینستاگرام چالش خنده داری راه انداختن و ویدئوی آن را در اینستاکرام منتشر کردند

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون در جدیدترین فعالیت مجازی خود چالش جالبی به راه انداخته است. دریا مرادی دشت عروس و همسر پویان گنجی فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون است .

فاطمه گودرزی

تبلیغ گرون فاطمه گودرزی با مانتو های خاص

میدونید که این روزا خیلی از سلبریتی ها به مانند بلاگرها زدن توی کار تبلیغات و از این راه یه کسب درآمدی هم دارن و میشه گفت که این کارشون هم فال و هم تماشا مثلا بهنوش بختیاری برای قبول تبلیغاتش حتی ایرانگردی هم میکنه و میره شهره های دیگه برای ضبط تبلیغاتش مثلا یه سالن زیبایی بود در یکی از استان های کشور که خانوم بختیاری رفته بود اونجا برای مدل میکاپ شدن که اگر یه حساب سرانگشتی هم بکنیم احتمالا پول خوبی هم برای این تبلیغ دریافت کرده و خب  یه مسافرت کوچیک و جالب هم رفته که تا حدودی توی عوض شدن روحیه هم تاثیرگزاره!

حالا خانوم فاطمه گودرزی هم از قافله ی سلبریتی هایی که زدن توی کار تبلیغات عقب نمونده و ایشون هم این کار رو توی تم دیگه انجام میده مثلا تبلیغ های این بانو خیلی شیک هست و اصلا عادت نداره که تبلیغات جلف انجام بده مثلا به تازگی ایشون مدل مانتو شده بودن برای یه بوتیک و مزون مانتو در شمال شهر تهران که قیمت های نجومی هم داره برای مانتوهاش و مسلما با توجه به لوکیشن و قیمت گذاری مانتوها خانوم گودرزی هم بابت تبلیغ حضوری که برای این مزون انجام دادن مبلغ خوبی دریافت کردن ولی از اینا گذشته خیلی ها به این موضوع که مانتوها خیلی به خانوم بازیگر میومد چون قدشون بلند هست هم اشاره کرده بودن.

فاطمه گودرزی

وقتی فاطمه گودرزی قصد پیر شدن نداره

اگر دقت کرده باشید خیلی از افراد سلبریتی و بازیگر هستن که با بالا رفتن سنشون زیباتر میشن و اصلا انگار نه انگار که مثلا 50 سالشونه و از خیلی از مردم عادی قبراق تر و جوون تر دیده میشن که خب با مصاحبه هایی که با برخی از اون ها انجام شده اینطور که مشخص شده این افراد همیشه مراقبت های پوستی دارن و حسابی و برای شادابی و چین و چروک نیفتادن پوستشون تلاش میکنن که خب با این حساب هزینه ی زیادی در راه جوون موندن صرف میکنن که شاید مردم عادی از پس این هزینه ها برنیان!

نکته ی دیگه ای هم که در خصوص بازیگرا وجود داره و اون ها رو مجبور میکنه که برای جوون موندشون تلاش کنن این هست که زیبایی یکی از لازمه های این حرفه هست و در اصل انگار این افراد دارن در راه حرفه شون این کارها رو انجام میدن و فاطمه گودرزی هم از این قاعده مستثنی نیست و خانوم بازیگری جوری هست که انگار زمان براش متوقف شده و ایشون سن و سالش فریز شده و اصلا قصدی برای پیر شدن نداره چرا که ایشون چندین ساله اصلا قیافه اش تکون نخورده که هیچ حتی زیباتر هم شده مثل عکس زیر که با منتشر شدنش خیلی از کاربرا تعجب کرده بودن!

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید