زمان پخش شام ایرانی سری جدید | مهمانان شام ایرانی چه کسانی هستند؟

زمان پخش شام ایرانی سری جدید | مهمانان شام ایرانی چه کسانی هستند؟

سری جدید شام ایرانی قرار است از فیلیمو پخش شود. رئلیتی شو محبوب خانواده‌های ایرانی که از نیمه دهه ۹۰ پخش آن از فیلیمو آغاز شد و تا امروز فصل‌های مختلفی از آن منتشر شد و حالا سعید ابوطالب با فرمت جدید این برنامه محبوب به فیلیمو بازگشته است. در این مطلب نگاهی به این برنامه انداختیم.

سری جدید شام ایرانی با تغییراتی در شیوه اجرا به تولید و پخش رسیده است. سعید ابوطالب سعی کرده است این بار با استفاده از فضای خانوادگی زندگی هنرمندان وارد خانه و خانواده آن‌ها شود و از فضای رقابت بیرون بیاید. بر همین اساس در هر فصل از برنامه بینندگان شاهد هستند که هر کدام از هنرمندان میزبان دیگر هنرمندان با عضوی از خانواده خود هستند و یک مهمانی بزرگ را تدارک می‌بینند. از لحاظ تولید این یک چالش برای تیم تولید به حساب می‌آید چون باید با دوربین‌های بیشتری تصاویر را ضبط کند همچنین از لحاظ تدوین نیز به نظر یک چالش جالب برای تیم تولید به حساب می‌آید.

زمان پخش مسابقه شام ایرانی

همانطور که در اخبار آمده است شام ایرانی از روز یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ از فیلیمو پخش می‌شود و هر یکشنبه ساعت ۸ صبح مهمان خانه‌های مخاطبان خواهد بود.

مهمانان فصل اول شام ایرانی چه کسانی هستند؟

در قسمت اول شام ایرانی کمند امیرسلیمانی میزبان خواهد بود و ژمان بازغی، امیرعلی نبویان، مجتبی شفیعی، سپند امیرسلیمانی، حسین رفیعی، امیر کربلایی‌زاده، عبدالله روا، الیکا عبدالرزاقی، مونا کرمی و حدیث میرامینی از دیگر چهره‌هایی هستند که مهمان این تجربه تازه هستند.

شام ایرانی

چند نکته درباره تاریخچه و سابقه

سری اول شام ایرانی در سال ۹۰ توسط بیژن بیرنگ ساخته شد و سری آخر آن سال ۹۸ توسط سعید ابوطالب در ۱۷ فصل به تولید رسید.

سعید ابوطالب در دوران کرونا ساخت این مجموعه را بر عهده گرفت و چند سری از آن را ساخت.

فیلمبرداری در کشورهایی چون لبنان و ترکیه از جمله جذابیت‌های این برنامه بود.

با اینکه برنامه بفرمایید شام شبکه من‌وتو خود نسخه فارسی برنامه «Come Dine with Me» است، ولی دست‌اندرکاران این شبکه اصرار بر این داشتند که این برنامه شام‌ایرانی تقلیدی از برنامه آن‌هاست. تهیه‌کننده برنامه ادعا کرد که این برنامه را بدون توجه به برنامه‌های مشابه دیگر ساخته‌ است و برنامه از نظر فرم و محتوا شباهتی با برنامه‌های مذکور ندارد.

این مسابقه در دوران کرونا رکورد بازدید در نمایش خانگی را جابجا کرد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید