۲ کارتون ایرانی جذاب روی آنتن تلوزیون

۲ کارتون ایرانی جذاب روی آنتن تلوزیون

«قهرمانان مدرسه» و «همسنگران» از تولیدات مرکز پویانمایی صبا هستند که این روزها شبکه‌ امید در حال پخش هستند.

«قهرمانان مدرسه» به تهیه‌کنندگی رضا تقدسی و کارگردانی مهدی کیانی انبوهی در ۲۶ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای با تکنیک سه بعدی برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید شده است.  

داستان این مجموعه که به سرپرستی فرخ یکدانه نوشته شده به داستان‌هایی که در شهری زیبا و آرام و منظم اتاق می‌افتد، می‌پردازد. در این شهر همه امور با همکاری و نظم صورت پذیرفته و مردم آن هر کدام به حرفه‌ای مشغولند، اما عده‌ای سودجو برای مردم و تولیدات و شغل های آنها مشکلاتی ایجاد می‌کنند تا بتوانند محصولات و مشاغل خود را جایگزین کنند. در این بین معلمی دانشمند و باتجربه با آگاهی دادن به دانش آموزان و هدایت آنها راه‌های نفوذ را محدود کرده و با دادن مدال دانش و تجربه به آنها، ایمان، علم و توانمندی را در آنها به وجود آورده و ما در طول مجموعه شاهد آن هستیم مشکلات به وجود آمده برای مردم  شهر رفع شده و همواره از آن مراقبت می‌شود.

«همسنگران» عنوان انیمیشنی با موضوع دفاع‌مقدس است که سری اول آن ۱۳ قسمت ۱۵ دقیقه ای و سری دوم آن در ۲۶ قسمت ۱۵ دقیقه ای به کارگردانی صمد غلام‌زاده با تکنیک دوبعدی برای گروه سنی کودک و نوجوان تهیه و تولید شده است.

«همسنگران»، درباره زندگی چند رزمنده است که همراه با فرمانده خود در عملیات نظامی شرکت کرده‌اند. علی، رضا، قاسم، مجتبی و چندین رزمنده دیگر از شخصیت‌های این انیمیشن هستند که در قسمت‌های مختلف با داستان همراه می‌شوند. تماشای این داستان و اتفاقاتی که در جبهه می‌افتد با جذابیت‌هایی برای کودکان همراه است. هدف از ساخت این انیمیشن نمایش رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع‌مقدس برای گروه کودک و نوجوان است.

گفتنی است مجموعه‌های «قهرمانان مدرسه» هر روزساعت ۷:۳۰ و «همسنگران» هر روز ساعت ۱۱:۳۰ به روی آنتن شبکه امید می روند.

 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید