عکس خانوادگی همه بازیگران سریال طوبی + عکس

عکس خانوادگی همه بازیگران سریال طوبی + عکس

تصاویری از بازیگران سریال طوبی در کنار خانوادشان درفضای مجازی منتشر شده است.

به بهانه پخش  سریال طوبی  که همانند سریال های ستایش و پس از باران زندگی پر فراز و نشیب یک زن را به تصویر می کشد، عکس بازیگران سریال طوبی کنار همسر و فرزندانشان را منتشر نموده ایم.

امین زندگانی

امین زندگانی  بازیگر سریال طوبی که با ایفای نقش در سریال هایی چون معصومیت از دست رفته، مختارنامه، تا صبح، همه چیز آنجاست، پرستاران و… بیش از پیش در میان مردم شناخته شد، متاهل بوده و با الیکا عبدالرزاقی بازیگر سینما و تلویزیون سال 1392 ازدواج کرده است. این زوج فرزندی ندارند.

سریال طوبی

شبنم قربانی

شبنم قربانی  بازیگر نقش طوبی، متاهل است و در تاریخ 9 اسفند 1399 با امین شکاری صدابردار سینما و تلویزیون ازدواج کرده است. شبنم قربانی وهمسرش صاحب دو فرزند، یک دختر و یک پسرهستند.

سریال طوبی

فرهاد آئیش

فرهاد حشمتی عقدایی با نام هنری «  فرهاد آئیش  » متاهل است و سالها پیش با مائده طهماسبی بازیگر، کارگردان تئاتر، تهیه‌کننده ازدواج کرده است.. مائده طهماسبی و فرهاد آئیش فرزندی ندارند، مائده طهماسبی عمهٔ بازیگر سینما و تلویزیون مهسا طهماسبی است.

سریال طوبی

هومن برق نورد

هومن برق نورد  که این روزها در سریال طوبی بازی می کند و لاغری و کاهش وزنش مشهود است، سالها پیش ازدواج کرده اما فرزندی ندارد. اطلاعات زیادی از همسر هومن برق نورد وجود ندارد.

سریال طوبی

رامین راستاد

رامین راستاد  بازیگر نقش سهراب در سریال داریوش که در سریال طوبی نقش آفرینی داشته است، چندین سال قبل ازدواج کرده و ماحصل این ازدواج یک دختر به نام صدف و یک پسر به نام ارشک است.

سریال طوبی

سودابه بیضایی

سودابه بیضایی  که در سریال طوبی به کارگردانی سعید سلطانی نقش آنیه یک زن متمول و با‌ قدرت عراقی را ایفا کرده است، مجرد است و همسر و فرزند ندارد. او ازدواج کردن و بچه‌دار شدن را اتفاق شیرین و خوبی می داند اما به دلیل مشغله زیاد تاکنون ازدواج نکرده است.

سریال طوبی

مهدی سلوکی

مهدی سلوکی  بازیگر نقش محمد در سریال ستایش که این روزها کنار سعید سلطانی در سریال طوبی حضور دارد، چندین سال است که به جرگه متاهلین پیوسته و در سن 32سالگی در آذر 1393 ازدواج کرده است. او در برنامه تلویزیونی فرمول یک، از ازدواج موفق و عاشقانه خود صحبت کرد و همسرش را بهترین دوست و همراه در زندگی نامید. این زوج فرزندی ندارند.

سریال طوبی

منبع: گفتنی

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید