قیمت دلار | قیمت دلار الان | قیمت دلار امروز

قیمت دلار پنجشنبه 5 مهر 1403 رکورد زد

قیمت دلار پنجشنبه 5 مهر 1403 رکورد زد

قیمت دلار آمریکا امروز پنج شنبه 5 مهر 1403, در بازار 59,750 تومان است که نسبت به روز گذشته 600 تومان (0.99 درصد) کاهش یافته است. هر واحد دلار آمریکا ، روز گذشته با قیمت 60,350 تومان معامله می شد.

امروز قیمت دلار آمریکا در بازار آزاد بر خلاف رشد قبلی با کاهش قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار آمریکا که در بازار آزاد دیروز به 60,350 تومان رسیده بود. امروز پنج شنبه 5 مهر 1403 با کاهش 600 تومانی ( 1 درصد) به 59,750 رسید.بالاترین قیمت دلار آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته 60,100 تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم 59,750 تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی دلار آمریکا نسبت به هفته گذشته 0.67 درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد دلار آمریکا در شش ماه گذشته حدود 3.08 درصد کاهش یافته است.

پیش بینی قیمت دلار

کارشناسان اقتصادی با تایید روند رنج اسکناس دلار معتقدند بازارساز با ارزپاشی مانع رشد بیشتر اسکناس دلار شده و رشد قیمت را به‌خوبی کنترل کرده است. آنها با اشاره به رخدادهای منطقه انتظارات تورمی را افزایشی می‌دانند، اما با وجود سیگنال‌هایی نظیر اعلام آمادگی ایران برای توافقات برجام و اعلام بی‌طرفی ایران نسبت به رخدادهای منطقه‌ای روزهای آرامی را برای بازار ارز پیش‌بینی می‌کنند.

گفتنی است گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از تمایل بیشتر ایران به همکاری با آژانس خبر داد. علاوه بر این در گزارش آکسیوس آمده ایران درخواست حزب‌الله مبنی بر حمله به اسرائیل را رد کرد و گفت اکنون زمان مناسبی برای شروع جنگ همه‌‌جانبه نیست.

به نظر می‌رسد در صورتی که اخبار موثقی از سیگنال‌های مذکور روانه بازارها شود، در کنار فرصت باقی‌مانده از تعیین تکلیف انتخابات آمریکا می‌توان روزهای نسبتاً آرامی را در یک ماه آینده برای بازار ارز پیش‌بینی کرد.

قیمت ارزهای مهم کاهشی شد

قیمت درهم روز چهار‌شنبه با کاهش ۱۴۰ تومانی با رقم ۱۶ هزار و ۴۹۰ تومانی بازگشایی شد. قیمت تتر در پنجمین روز هفته کاهش داشت. این ارز دیجیتال در لحظه نگارش این گزارش روی رقم ۶۰ هزار و ۷۰۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس

پوند انگلیس روی قیمت ۸۰ هزار و ۹۰ تومانی معامله شد و کاهش ۸۵۰ تومانی پیدا کرد. قیمت یورو نیز با افت ۲۷۰ تومانی روی رقم ۶۷ هزار تومانی در حال معامله است.

گفتنی است روز چهارشنبه اسکناس دلار با رقم ۴۹ هزار و ۵۳۴ تومانی عرضه شد و رشد ناچیز سه تومانی داشت و حواله دلار نیز با رقم ۴۶ هزار و ۵۱۱ تومانی عرضه شد و افزایش ۹۰ تومانی پیدا کرد.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید