اطلاعیه| رجیستری آیفون آغاز شد!

اطلاعیه| رجیستری آیفون آغاز شد!

در حال حاضر مستندی دراین ارتباط ندارم، در فضای موجود می‌بایست چند بخش وزارت ارتباطات و صمت جلساتی را برگزار کنند، هنوز اتفاق جدیدی نیفتاده، اما پیگیر هستیم.

خبرنگار اصغر اصغری: وزیر صنعت ، معدن و تجارت -  امروز در نشست هیات نمایندگان اتاق تهران که با حضور تولیدکنندگان و صنعتگران برگزار شد، وزیر صمت در خصوص آخرین وضعیت رجستری گوشی‌های آیفون گفت: در حال حاضر مستندی دراین ارتباط ندارم، در فضای موجود می‌بایست چند بخش وزارت ارتباطات و صمت جلساتی را برگزار کنند، هنوز اتفاق جدیدی نیفتاده، اما پیگیر هستیم.

وی درباره وضعیت واردات خودرو اظهار کرد: وضعیت بازار برای واردات خودرو در سال جاری مناسب بود، ارز خوبی برای این بخش داشتیم، به‌گونه‌ای که در پنج‌ماهه سال جاری نسبت به سال قبل میزان واردات سه برابر افزایش یافت. در بحث خودروهای کارکرده نیز بانک مرکزی، سازمان استاندارد و گمرک مباحثی را مطرح کردند که باید آن‌ها را حل کنیم و بخشنامه موجود نیازمند اصلاحاتی است زیرا با این بخشنامه ممکن است پول مردم از بین برود، بنابراین به دنبال یک بخشنامه درست هستیم.

وزیر صمت با اشاره به استانداردهای ۸۵ گانه خودروسازان که باید به آن‌ها توجه کنند، اظهار کرد: جلسه‌ای را در همین رابطه برگزار کردیم و قرار است که این موضوعات پیگیری شود و باید بپذیریم که خودروهای تولیدی نیازمند بازنگری و دقت بیشتری هستند، ضمن اینکه صحبت‌های آن‌ها نیز باید شنیده شود. در همین راستا کمیته راهبری خودرو را تشکیل داده‌ایم و از اتاق بازرگانی نیز تقاضا داریم که در این کمیته حضور داشته باشند.

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید