تعطیلی دولت | تعطیلی ادارات تهران | تعطیلی تهران

فردا ادارات استان تعطیل شد! | خبری که کل کارمندان منتظرش بودند

فردا ادارات استان تعطیل شد! | خبری که کل کارمندان منتظرش بودند

پرسنل دستگاه‌های اجرایی دارای سابقه قبلی و تایید شده بیماری‌های زمینه‌ای قلبی، تنفسی، ریوی و سخت درمان هستند در روزهای دوشنبه و سه شنبه، ۲۹ و ۳۰ مردادماه در شهرستانهای فوق به صورت دورکار فعالیت کاری خود را ادامه می‌دهند و این افراد با هماهنگی مدیر مجموعه مجاز به حضور نیافتن در محل کار هستند.

خبرنگار اصغر اصغری: با توجه به هشدار سطح قرمز هواشناسی استان خوزستان مبنی بر افزایش دما و رطوبت و رخداد دماهای ۴۹ و ۵۰ درجه و بالاتر در روز دوشنبه در اغلب مناطق استان و بنا بر تصمیم‌گیری ستاد مدیریت بحران استان، فعالیت حضوری کارکنان ادارات خوزستان در روز دوشنبه ۲۹ مردادماه از ساعت ۶ صبح الی ۱۱ و مابقی ساعت کاری به صورت دور کاری خواهد بود.

 بنابر تصمیم مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان، با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و به دلیل وقوع طوفان گرد و خاک و افزایش ریزگردها فعالیت تمامی دستگاههای اجرایی، ادارات، بانک‌ها و بیمه های منطقه سیستان کاهش یافت.

این کاهش شامل ۵ شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز به جز مراکز خدمات رسان و مراکز بهداشتی و درمانی در روز دوشنبه مورخ ۲۹ مرداد ماه و سه شنبه ۳۰ مرداد ماه می‌شود که با دو ساعت تعجیل به پایان می رسد و کاهش ساعت کاری از طریق دورکاری جبران می گردد.

همچنین پرسنل دستگاه‌های اجرایی دارای سابقه قبلی و تایید شده بیماری‌های زمینه‌ای قلبی، تنفسی، ریوی و سخت درمان هستند در روزهای دوشنبه و سه شنبه، ۲۹ و ۳۰ مردادماه در شهرستانهای فوق به صورت دورکار فعالیت کاری خود را ادامه می‌دهند و این افراد با هماهنگی مدیر مجموعه مجاز به حضور نیافتن در محل کار هستند.

همچنین با توجه به هشدار سطح قرمز هواشناسی استان خوزستان مبنی بر افزایش دما و رطوبت و رخداد دماهای ۴۹ و ۵۰ درجه و بالاتر در روز دوشنبه در اغلب مناطق استان و بنا بر تصمیم‌گیری ستاد مدیریت بحران استان، فعالیت حضوری کارکنان ادارات خوزستان در روز دوشنبه ۲۹ مردادماه از ساعت ۶ صبح الی ۱۱ و مابقی ساعت کاری به صورت دور کاری خواهد بود.

ساعات کاری بانک‌ها و بیمه‌ها از طریق شوراهای هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها اعلام خواهد شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید