فال حافظ | تفال حافظ | طالع بینی حافظ

فال حافظ؛ چهارشنبه 14 شهریور 1403 | تعبیر «استرس و نگرانی این روزها»

فال حافظ؛ چهارشنبه 14 شهریور 1403 | تعبیر «استرس و نگرانی این روزها»

جواب فال شما: غزل شماره ۵ از دیوان حافظ

خبرنگار اصغر اصغری: به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی به آن داشته باش، اگر موافق این ضرب المثل هستید فال حافظ دوشنبه 29 مرداد 1403 را بخوانید.

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما

رازی در دل داری که از برملا شدن آن نگرانی. در رسیدن به مقصود و تقدیر امیدوار باش و برای انجام نیکی فرصتها را غنیمت شمار. به شکرانه نعمتهایی که خدا در اختیار تو قرار داده است، بینوایان را دستگیری کن و اگر به دنبال آسایش هستی با دوستان خود نیکی و با دشمنان مدارا پیشه کن. از تجربیات دیگران پند بگیر و منتظر یک خبر خوش باش که به زودی به تو خواهد رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ

۱- چرا خود را مانند یک سرنشین کشتی سرگشته می دانی ؟ درحالیکه نگرانی و اضطراب شما کاملاً بیهوده است و اوضاع بر وفق مراد شما خواهد شد. به زودی خبری خوش دریافت می کنی و با آمدن مسافری که در انتظارش هستی اوضاع شما عالی خواهد شد. به شرط آنکه ترس و دلهره نداشته باشی.

۲- بر خدا توکل کن زیرا میوه شیرین خواستن را از درخت شکیبایی و حوصله می توان چید. خبر خوشی دریافت می کنی ولی عجول می باشی، در حالیکه شخصی مهربان، با صفا و محبت هستید و با آن قلب پاک باید توکلت بر خدا باشد.

۳- نذر نکن ولی اگر کردی فوری ادا کن. عزیزی در قبرستان منظر دیدار توست، سراغی از او بگیرد و فاتحه ای بخوان.

۴- باید با دوستان، مروت و با دشمنان، مدارا کنی زیرا کارهای بزرگ، ویژه انسان های بزرگ است. در تحصیل موفق می شوی. شانس همراه شماست. بیمار و فعلاً تغییری نمی کند. ازدواج عملی است ولی طلاق مشکل است.

۵- پیک فعلاً نمی آید ولی خبری از او می رسد. سودی در معامله ای به دست می آوری ولی کسی به شما حسادت می کند، مواظب باش.

۶- از عشق سرپیچی مکن زیرا سنگ خارا در پنجه معشوق موم است و تو را از رشک و حسد چون شمع خواهد گداخت. پس با متانت باش و حوصله کن.

۷- برای رسیدن به مقصود، سوره مبارکه النور از آیه ۲۰ تا ۴۰ را با معنی و حضور قلب بخوان. پندی به شما می دهم. امام صادق (ع) می فرمایند: “مردم گرفتار بلا را هدف نگاه خود قرار ندهید زیرا نگاه شما آنها را غصه دار می کند.”

منبع: جایگاه8

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید