لاستیک | لاستیک دولتی | توزیع لاستیک دولتی | بازار لاستیک

خبر فوری/ سهمیه لاستیک دولتی 2 برابر شد! | تحویل لاستیک دولتی با 83 هزار تومان درب منزل

خبر فوری/ سهمیه لاستیک دولتی 2 برابر شد! | تحویل لاستیک دولتی با 83 هزار تومان درب منزل

لاستیک دولتی شامل انواع لاستیک ایرانی همچون لاستیک بارز، لاستیک ایران تایر، لاستیک کویرتایر، لاستیک یزدتایر و لاستیک گلدستون می شود که توسط تولیدکنندگان داخلی در کشور تولیده شده اند و با نرخ مصوب دولتی ، در اختیار نمایندگان فروش و مصرف کنندگان به دو صورت حضوری و آنلاین قرار می گیرند. در واقع این نوع لاستیک دارای به صرفه ترین قیمت است که با خرید آن می توان در هزینه خود صرفه جویی کرد.

خبرنگار اصغر اصغری: قیمت لاستیک دولتی همانطور که گفته شد نسبت به تایرهای خارجی که با افزایش ارز ، قیمت آنها نیز افزایش پیدا می کند، کمتر بوده که این می تواند برای هر راننده ای بخصوص رانندگان تاکسی صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد. هایپرتایر این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا بدون ایستادن در صف و حضور در مکان های پرتردد و پرترافیک و همچنین بدون ارائه مدارکی خاص، به آسانی و به صورت آنلاین اقدام به خرید لاستیک دولتی نمایند. شما به راحتی می توانید ، بدون نیاز به ثبت نام و در انتظار ماندن از این فروشگاه اینترنتی لاستیک دولتی بارز و دیگر برندهای ایرانی را خریداری کنید.

دستورالعمل توزیع لاستیک دولتی 

با توجه به اتصال سایت فروش شرکت کویرتایر به سامانه جامع تجارت، احراز هویت مشتریان با توجه به اطلاعات وارد شده (شامل کد ملی، شماره موبایل، شماره برگ سبز خودرو و ... ) با استعلام آنلاین از این سامانه صورت می گیرد.

جهت خرید، ابتدا باید در سامانه ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز شامل اسکن رنگی کارت ملی و کارت خودرو (رو و پشت) را با حجم کمتر از ۱۰۰ کیلوبایت، بارگذاری نمایید

مشخصات هویتی صاحب کارت ملی با مالک خودرو و شماره موبایل، می‌بایست یکسان باشد. در صورت مشاهده مغایرت در هر مرحله از خرید، سفارش لغو گردیده و مبلغ واریزی پس از طی مراحل مالی و حقوقی عودت داده خواهد شد.

مشتریانی که ثبت‌نام نموده و مدارک آنها تایید شده است، می‌توانند همه روزه (حتی روزهای تعطیل) با استفاده از گزینه ورود، وارد پروفایل خود شده و محصول مورد نظر خود را خرید نمایند.

لطفاً قبل از خرید، از سایز صحیح تایر مناسب خودروی خود و تعداد تایر اطمینان حاصل فرمایید.

فروش در این سامانه مخصوص مصرف کنندگان نهایی می‌باشد و سوء استفاده از آن پیگرد قانونی خواهد داشت.

به منظور ایجاد امکان توزیع عادلانه تایر، با هر کدملی و پلاک خودرو، امکان یک بار خرید در سال حداکثر به تعداد ۴ حلقه تایر فراهم می‌باشد.

مشخصات خودروی انتخابی شما با مشخصات مندرج در کارت خودرو می‌بایست یکسان باشد، در غیر اینصورت سفارش شما لغو خواهد شد.

خریداران ارجمند دقت داشته باشند که مطابق مقررات تیپاکس، تحویل تایرهای خریداری شده فقط با ارائه اصل کارت ملی صورت خواهد پذیرفت.

در صورت رعایت نکردن هر یک از شرایط فروش اینترنتی، سفارش شما لغو و وجه آن پس از تکمیل مراحل حقوقی، عودت خواهد شد.

جعل کارت ملی و کارت ماشین پیگرد قانونی دارد و خریدهای صورت گرفته با مدارک جعلی لغو و وجه پرداختی تا تکمیل مراحل حقوقی مسترد نخواهد شد.

مبلغ نهایی قابل پرداخت شامل قیمت مصوب تایر، مالیات بر ارزش افزوده (۱۰ درصد) و هزینه حمل (به ازاء هر حلقه تایر ۸۳۰،۰۰۰ ریال) خواهد بود.

کلیه سفارشات ظرف مدت ۸ روز کاری (از زمان تکمیل فرآیند خرید)، توسط تیپاکس تحویل خریدار می‌گردد.

مسئولیت کلیه اطلاعات وارد شده در سامانه به عهده خریدار بوده و پس از خرید، قابل ویرایش نمی‌باشد.

جهت تحویل به موقع تایر به مشتریان محترم، لازم است آدرس به صورت دقیق (شامل خیابان، کوچه، پلاک و واحد) ثبت گردد. 

منبع: جایگاه8

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید