وام فوری بلاعوض | وام فوری قرض الحسنه | وام فوری کم بهره

وام بلاعوض 22/000/000 تومانی مسعود پزشکیان به این دهک‌ها | ثبتنام متقاضیان وام بلاعوض در سامانه sqev. ir

وام بلاعوض 22/000/000 تومانی مسعود پزشکیان به این دهک‌ها | ثبتنام متقاضیان وام بلاعوض در سامانه  sqev. ir

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان تهران، از پرداخت ۳ هزار و ۹۲ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد استان تهران در بهار امسال خبر داد.

خبرنگار اصغر اصغری: اکبر بیات، با ارائه گزارشی از عملکرد صندوق امداد ولایت در سال جاری، گفت: در بهار امسال بالغ بر ۳ هزار و ۹۲ فقره وام قرض‌الحسنه به مبلغ ۸۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران و سایر نیازمندان واجد شرایط پرداخت شده است.

وی افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۷۵۲ فقره وام کارگشایی، ۳۰۲ فقره وام اشتغال، ۲۲ فقره تأمین مسکن و ۱۶ فقره در قالب امور فرهنگی پرداخت شده است.

بیات، میزان کل تسهیلات پرداخت شده در سال گذشته را ۴۲۴ میلیارد تومان به تعداد ۲۰ هزار و ۲۹۶ فقره اعلام کرد و گفت: بیشترین میزان پرداخت تسهیلات با ۳۷۳ میلیارد و ۶۰۷ میلیون تومان به تعداد ۱۷ هزار و ۷۰۰ فقره در سرفصل تسهیلات کارگشایی پرداخت شد.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان تهران با اشاره به اینکه در استان تهران چهار شعبه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت فعالیت دارند، تصریح کرد: علاوه بر شعب، در دفاتر ادارات کمیته امداد استان تهران نیز یک نفر به عنوان عامل صندوق، خدمات تسهیلات، پرداخت و سایر خدمات را به مراجعان ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه تسهیلات صندوق تا ۱۰ میلیون تومان هیچ‌گونه کارمزدی اخذ نمی‌شود، افزود: برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان نیز ۳ درصد، فقط یک بار به عنوان کارمزد دریافت می‌شود.

خیران حقیقی و حقوقی می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق امداد ولایت به آدرس (www. sqev. ir) و یا با مراجعه به شعب صندوق امداد ولایت با طرح‌های این صندوق آشنا شوند و همچنین از طریق مراجعه به شعبات و یا دفاتر کمیته امداد در استان تهران نسبت به مشارکت در طرح‌های این صندوق و بویژه طرح قرض ماندگار (کمک به قرض‌الحسنه) مشارکت کنند.

منبع: مهر

دیدگاه خود را ارسال کنید

  • اصغرپور

    خدا ازتون نگذره با تیتر دروغ و خبر دروغ بتراز خودتون کذب.، جایگاه هشت وابسته به استقلال. شما کاری که میگم رو انجام بدید این خیلی آبرومندانست هم حلاله هم دزدی نیست هم کلاهبرداری نیست مسول سردبیر. این کارو انجام بده. پرسونلترو جمع کن یک سخنرانی جان نه کن واقعیتو بهشون بگو که کم اوردیم. به شما دستور میدم لباس های فاخر به تن کنید صبح دیگه نیازی نیست بیاد سر کار. برید سر چهارهای تهران پخش بشین گدایی کنید. آره این بهتر یک مشت خبر دروغ روی صفحه. که یک عالمه فرقش. مثلا هدیه ای پزشکان به مردم بیست اینترنت رایگان. از الان شما هم جزوه حذف شده گانه تیتر خبری فضای مجازی شدین نوش جونتون.

  • معصومه غلامی

    من خیلی خوشحالم آقای پزشکیان رئس جمهور شد چون خودم به ایشان رای دادم ودرمورد بهزیستی هیچ توجهی به من نمیکنن چون من تواین شهر غریبم .هرکی به آشناهای خود می‌رسند من نه خونه دارم نه وسایل خونه نه حقوقی خودمم مریض هستم نمیتونم کار کنم من با دیگران جه فرقی میکنم که هیچکاری واسم انجام نمیدم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید