قیمت سیمان | قیمت سیمان دولتی | سیمان دولتی

قیمت سیمان دولتی با OFF عید غدیر نزولی شد! | سیمان به نرخ 1402

قیمت سیمان دولتی با OFF عید غدیر نزولی شد! | سیمان به نرخ 1402

قیمت سیمان امروز، دوشنبه، ۴ تیر ۱۴۰۳، با روندی ثابت و پایدار کار خود را به اتمام رساند و اکنون تمامی محصولات با همان نرخ پیشین معامله می‌شوند.

خبرنگار اصغر اصغری: این کالا به‌رغم کاهش بهای ارز و دلار و همچنین حاکمیت فضای آرام سیاسی و نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری تعادل خود را حفظ کرده و مانع هر گونه تغییر در خود شده است. در ادامه بهای انواع سیمان در جدول مشاهده می‌شود.

قیمت سیمان به عنوان یکی از مهمترین مواد ساختمانی نقش بسیار بزرگی در صنعت ساخت و ساز و هزینه‌های جاری ساخت انواع سازه‌های عمرانی و شهرسازی دارد. سیمان به صورت پاکتی و یا فله‌ای به فروش می‌رسد و خرید آن در تناژهای بالا به صرفه‌تر از خرید جزئی آن است. از سوی دیگر قیمت تنی سیمان نیز با قیمت سیمان پاکتی متفاوت است و شما باید قبل از خرید آخرین قیمت فروش را بررسی کنید.

سیمان یک ماده پودری بوده که با افزودن آب به آن، خاصیت چسبندگی و سخت شدن بسیار بالایی پیدا می‌کند. این فرآیند به نام خمیرسازی شناخته می‌شود و در آخر ملات ساخته شده به عنوان بندهای سازه‌ها و ساختمان‌ها استفاده می‌شود. مهم‌ترین کاربرد سیمان در تولید بتن است. چنانچه قصد استعلام قیمت سیمان پاکتی را دارید، می توانید با کارشناسان فروش تأمین 24 در تماس باشید تا لیست قیمت روز را به شما ارائه کنند.

سیمان در پاکت‌ها و یا کیسه‌های 10، 20 و 50 کیلوگرمی عرضه می‌شوند که همگی از طریق مجموعه تامین 24 قابل خریداری هستند. قیمت سیمان کیسه‌ای در تامین 24 برابر با قیمت روز سیمان درب کارخانه است با این مزیت که به دلیل وجود انبارهای مجهز و مناسب برای نگهداری سیمان و موجودی ثابت انبار تامین 24، گاها قیمت سیمان در فاکتور نهایی ما از قیمت سیمان درب کارخانه نیز کمتر محاسبه می‌شود.

علاوه بر خرید سیمان پاکتی و کیسه‌ای در سایزها و وزن‌های مختلف می‌توانید جهت خرید سیمان دولتی پاکتی و فله از نمایندگی‌های معتبر، به صورت آنلاین سفارش داده و تماس بگیرید تا به راحتی محصول خود را تحویل بگیرید. سیمان انواع گوناگونی دارد که در ادامه به تفاوت انواع سیمان خواهیم پرداخت.

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید