عیدی دولت رئیسی | عیدی دولت رئیسی ویژه روز پدر | عیدی رئیسی

آخرین عیدی دولت رئیسی؛واریز 5 میلیون ویژه عیدغدیر از فردا | اعلام فهرست مشمولان عیدی عید غدیر

آخرین عیدی دولت رئیسی؛واریز  5 میلیون ویژه عیدغدیر از فردا | اعلام فهرست مشمولان عیدی عید غدیر

واریزی 5 میلیون تومانی برای کارمندان، کارگران و بازنشستگان به مناسبت عید غدیر قطعی شد.

خبرنگار اصغر اصغری:  فرگل صحاف با اشاره به راه‌اندازی پویش عید تا عید از عید سعید قربان تا عید غدیرخم، اظهار کرد: تمامی ادارات و مراکز بهزیستی و موسسات خیریه بهزیستی، آماده دریافت نذورات و هدایای خیرین عزیز برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند و به خصوص ایتام هستند.

بسته‌ معیشتی عید غدیر

به همت گروه جهادی خادمیاران گلستان شهدای اصفهان ۱۱۰بسته‌ی معیشتی مزین با نام شهدا در مناطق کم برخوردار اصفهان توزیع شد. این اقلام شامل برنج، چای، ماکارانی، رب روغن است که ارزش هر بسته یک‌میلیون تومان است. این کمک مومنانه سومین بسته‌های معیشتی است که به همت گروه جهادی خادمیاران گلستان شهدای ناحیه امام رضا علیه السلام تهیه شده است.

بسته اینترنت عید غدیر ایرانسل

به مناسبت اعیاد قربان و غدیرخم، بسته تخفیفی اینترنت و مکالمه را به تمام مشترکان دائمی و اعتباری ارائه می‌کند. این بسته تخفیفی، از ۲۸ خرداد تا ۵ تیر ماه ۱۴۰۳، در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، سه روز خواهد بود. فعال‌سازی این بسته تخفیفی، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، به دفعات امکان‌پذیر است.

بسته اینترنت عید غدیر همراه اول

همراه اول برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود و همچنین مشترکان انارستان با بیش از ۶۰ درصد تخفیف ارائه کرده است. امکان فعالسازی این بسته ها با شماره گیری #۶۷۲*۱۰۰* فراهم است.

همچنین «مشترکان انارستان» می توانند بسته ۲ گیگابایت اینترنت با ۲ ساعت مکالمه (درون شبکه و با تلفن ثابت) را از طریق شماره گیری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع» خریداری و فعالسازی کنند. این بسته های ترکیبی با اعتبار ۱۰ روز از روز دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ به مدت ۱۰ روز (تا پایان روز سه‌شنبه ۵ تیر) قابل خرید و استفاده هستند.

منبع: جایگاه8

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید