لاستیک | لاستیک دولتی | لاستیک دولتی رایگان | لاستیک دولتی مجانی

فروش فوق‌العاده شعبانیه لاستیک دولتی تا این تاریخ| 50 درصد OFF لاستیک دولتی نسبت به لاستیک آزاد

فروش فوق‌العاده شعبانیه لاستیک دولتی تا این تاریخ|  50 درصد OFF لاستیک دولتی نسبت به لاستیک آزاد

قیمت لاستیک دولتی نسبت به تایرهای خارجی که با افزایش ارز ، قیمت آنها نیز افزایش پیدا می کند، کمتر بوده که این می تواند برای هر راننده ای بخصوص رانندگان تاکسی صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد.

خبرنگار اصغر اصغری: لاستیک دولتی شامل انواع لاستیک ایرانی همچون: لاستیک بارز، لاستیک ایران تایر، لاستیک کویرتایر، لاستیک یزدتایر و لاستیک گلدستون می شود که توسط تولیدکنندگان داخلی در کشور تولیده شده اند و با نرخ مصوب دولتی ، در اختیار نمایندگان فروش و مصرف کنندگان به دو صورت حضوری و آنلاین قرار می گیرند. در واقع این نوع لاستیک دارای به صرفه ترین قیمت است که با خرید آن می توان در هزینه خود صرفه جویی کرد.

قیمت لاستیک دولتی همانطور که گفته شد نسبت به تایرهای خارجی که با افزایش ارز ، قیمت آنها نیز افزایش پیدا می کند، کمتر بوده که این می تواند برای هر راننده ای بخصوص رانندگان تاکسی صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد. هایپرتایر این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا بدون ایستادن در صف و حضور در مکان های پرتردد و پرترافیک و همچنین بدون ارائه مدارکی خاص، به آسانی و به صورت آنلاین اقدام به خرید لاستیک دولتی نمایند. شما به راحتی می توانید ، بدون نیاز به ثبت نام و در انتظار ماندن از این فروشگاه اینترنتی لاستیک دولتی بارز و دیگر برندهای ایرانی را خریداری کنید.

با هماهنگی صورت گرفته با فراجا برای استعلام اطلاعات خودرو، از تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ در زمان ثبت اسناد فروش به مصرف کننده تایر سواری، شماره برگ سبز خودرو و ۵ رقم انتهای شماره شاسی به صورت الزامی دریافت می شود.

تنظیم بازار  لاستیک خودرو  توسط دولت، یکی از مسائل مهم در صنعت خودروسازی است. با توجه به اهمیت لاستیک برای عملکرد، ایمنی و صرفه جویی در سوخت خودرو، تنظیم بازار لاستیک می تواند تأثیر قابل توجهی بر روی اقتصاد، تولید و بهره وری داشته باشد.

دولت می تواند با ایجاد قوانین و مقررات کنترلی برای واردات و تولید لاستیک، نرخ قیمت ها را کنترل کند و تضمین کند که مصرف کنندگان از محصولات با کیفیت و قیمت مناسب بهره ببرند. همچنین، تنظیم بازار لاستیک، می تواند به تناسب اندازه لاستیک با خودروها کمک کند و در نتیجه به بهره وری سوخت و افزایش ایمنی رانندگان کمک کند. به طور کلی، تنظیم بازار لاستیک به عنوان یک استراتژی دقیق و خوب، می تواند در تأمین نیازهای خودروسازان، مصرف کنندگان و اقتصاد کشور مؤثر باشد.

همچنین کدملی و شماره تلفن همراه تحت مالکیت کاربر نیز مانند قبل دریافت می شود. لذا اسناد قبلی با شماره شاسی و موتور تا این تاریخ در سامانه ثبت شود و پس از این تاریخ امکان ثبت با مقادیر قبلی نخواهد بود.

قیمت انواع لاستیک دولتی خودرو در بازار اعلام شد

قیمت لاستیک رنو L ۹۰، رنو ساندرو و سمند برای یک حلقه از برند بارز نیز یک میلیون و ۹۰۰ هزارتومان است.

قیمت جدید لاستیک خودرو اعلام شد.

بر اساس قیمت لاستیک خودرو در بازار، برای خرید یک جفت لاستیک کومهوتایر مدل HP ۷۱ سایز ۲۳۵/۷۰ R ۱۶ باید ۱۲ میلیون تومان هزینه کنید که مناسب خودرو‌های وانت پیکاپ، وانت کاپرا و نیسان پیکاپ است. همچنین قیمت لاستیک پژو ۲۰۶، ۲۰۷ و ۴۰۵ از برند ترازانو نیز ۴ میلیون و ۶۸۰ هزارتومان اعلام شده است.

قیمت لاستیک رنو L ۹۰، رنو ساندرو و سمند برای یک حلقه از برند بارز نیز یک میلیون و ۹۰۰ هزارتومان است. قیمت لاستیک بارز سری Aleria مدل P ۶۰۱ سایز ۱۸۵/۶۰ R ۱۵ برای یک حلقه نیز یک میلیون و ۵۰۰ هزارتومان است.

قیمت انواع لاستیک دولتی خودرو در بازار

برند    مناسب خودرو    قیمت

لاستیک خودرو کومهوتایر مدل HP ۷۱ سایز ۲۳۵/۷۰ R ۱۶ - دو حلقه

وانت پیکاپ، وانت کاپرا، نیسان پیکاپ    ۱۲،۰۰۰،۰۰۰

لاستیک خودرو واکایاما مدل VK ۶۶ S سایز ۲۷۵/۳۰ R ۱۹- یک حلقه

بنز S ۵۰۰،    ۴،۴۵۰،۰۰۰

لاستیک خودرو ترازانو مدل RP ۲۸ سایز ۲۰۵/۶۰/۱۴ - دو حلقه

پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۷، پژو ۴۰۵،    ۴،۶۸۰،۰۰۰

لاستیک خودرو هانکوک مدل Kinergy Eco K ۴۳۵ سایز ۲۰۵/۶۰ R ۱۵ - دو حلقه

وانت آریسان، بسترن B ۵۰، پروتون Gen ۲، پروتون ایمپین، پژو ۳۰۱، پژو ۳۰۷، تویوتا پریوس، تویوتا کریسیدا، جک J ۴، رنو ساندرو    ۸،۲۰۰،۰۰۰

لاستیک خودرو رودستون مدل N ۵۰۰۰ PLUS سایز ۲۰۵/۶۰ R ۱۴ - دو حلقه

پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۷، پژو ۴۰۵، پژو پارس، کوئیک، مزدا ۳۲۳، میتسوبیشی گالانت    ۶،۴۰۰،۰۰۰

لاستیک خودرو سی ات مدل ECO DRIVE سایز ۱۸۵/۶۵ R ۱۵ - دو حلقه

م وی ام ۳۱۵، سمند، سمند LX، سمند سورن، سمند سورن پلاس    ۵،۲۰۰،۰۰۰

لاستیک خودرو نکسن مدل N Blue HD Plus سایز ۲۰۵/۶۰/۱۵ - دو حلقه

پژو ۴۰۵، پژو پارس، سمند، سمند سورن، رنو L ۹۰، رنو ساندرو    ۷،۰۰۰،۰۰۰

لاستیک خودرو بارز سری Elpida مدل P ۶۴۰ سایز ۱۸۶/۶۵ R ۱۵- یک حلقه

رنو L ۹۰، رنو ساندرو، سمند    ۱،۹۰۰،۰۰۰

لاستیک خودرو کاپسن مدل H ۲۰۲ سایز ۲۱۵/۶۰/۱۷ - دو حلقه

ام جی GS، ام وی ام X ۳۳، ام وی ام X ۳۳ s، میتسوبیشی ASX، نیسان قشقایی    ۷،۲۵۰،۰۰۰

لاستیک خودرو رودستون مدل NFERA RU ۵ سایز ۲۳۵/۵۵/۱۹ - دو حلقه

هیوندای سانتافه new    ۱۰،۰۰۰،۰۰۰

لاستیک خودرو بارز سری Aleria مدل P ۶۰۱ سایز ۱۸۵/۶۰ R ۱۵- یک حلقه

چری آریزو ۵،    ۱،۵۰۰،۰۰۰

لاستیک خودرو یزد تایر مدل SKY سایز ۲۰۵/۵۵ R ۱۶ - دو حلقه  

ام جی GS، ام وی ام X ۳۳، رنو داستر، لیفان X ۶۰،    ۳،۶۰۰،۰۰۰،

منبع: فردا نیوز

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید