ایران خودرو | فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو | سایت ایران خودرو

فروش فوری خودرو ویژه این افراد با 50% OFF | لینک ثبت نام سامانه یکپارچه

فروش فوری خودرو ویژه این افراد با 50% OFF | لینک ثبت نام سامانه یکپارچه

بر اساس آنچه تاکنون عنوان شده مادران دارای دو فرزند و بیشتر می‌توانند با انجام فرایند ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو برای مادران از سهمیه ۵۰ درصدی خودروسازان استفاده کنند.

خبرنگار اصغر اصغری: بر اساس آنچه تاکنون عنوان شده مادران دارای دو فرزند و بیشتر می‌توانند با انجام فرایند ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو برای مادران از سهمیه ۵۰ درصدی خودروسازان استفاده کنند. اما نه همه مادران دارای دو فرزند و بیشتر. بلکه شرط مهم این است که فرزند دوم خانواده و یا بیشتر، از آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد.

به اطلاع نمایندگان محترم می رساند شرایط تحویل زودتر از موعد برای مشتریان تارا دستی با اولویتهای تابستان ۱۴۰۲ ویژه طرح جوانی جمعیت به صورت اختیاری ایجاد شده است در صورت تمایل مشتریان فوق می توانند طی مدت ۷ روز نسبت به واریز وجه اقدام نمایند مراتب از طریق ارسال پیامک نیز به واجدین شرایط اولویت های مذکور اطلاع رسانی شده است در صورت عدم تمایل مشتریان شرایط برای دریافت خودروی ثبت نامی ایشان متعاقباً اعلام خواهد شد.

توضیح : این شرایط کاملاً اختیاری است و مشتری در صورت عدم تمایل می تواند خودروی ثبت نام شده خود را متعاقباً و پس از فراخوان مجدد ، ثبت نام و واریز وجه نماید.

متقاضیان‌ عادی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی پژو ۲۰۷ دستی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، سورن‌پلاس دوگانه‌سوز و دناپلاس توربودستی و همچنین متقاضیان طرح جوانی جمعیت (مادران) برای دریافت دو خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک و سورن‌پلاس دوگانه‌سوز به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک برایشان ارسال شده است، می‌توانند برای واریز وجه خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

طبق شرایط انصراف از ثبت نام ایران خودرو، درصورت انصراف مشتری و همچنین در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز خریدار (شرایط عمومی و اختصاصی) در هرمرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام پژو ۲۰۷ TU ۳ متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری بدون سود انصراف حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد می‌شود و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نیست.

منبع: اقتصاد 100

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید