سایت هواداری باشگاه استقلال

تست هوش | تست تیزبینی | تست تیزهوشی | تست بینایی

تست هوش | سوتی عکس را پیدا کن !

تست هوش | سوتی عکس را پیدا کن !

بازی های مانند آزمون اشتباه تصویر برفی معمولا برای تعیین ضریب هوشی افراد انجام می شود.

خبرنگار اصغر اصغری: بازی های مانند آزمون اشتباه تصویر برفی معمولا برای تعیین ضریب هوشی افراد انجام می شود. آنها میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را اندازه گیری می کنند. همچنین این تست ها و نه تنها راهی عالی برای سنجش هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما هستند، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه تان نیز محسوب می شوند.

اکنون وقت آن است تا تصویر را بررسی کنید و اشتباه آن را تشخیص دهید. در عکس شما می توانید یک منظره برفی را ببینید. مردی همراه با سگش در مسیری در حال حرکت هستند. به هر حال، اشتاه فاحشی درست مقابل چشمان شما قرار دارد. آیا می توانید آن را در عرض 12 ثانیه شناسایی کنید؟

زمان شما از حالا شروع می شود. شانس خوب.

.

.

.

.

.

.

تست بینایی اسب آبی: 10 ثانیه فرصت دارید تا اسب آبی را بین فلامینگوهای صورتی پیدا کنید!

12 ثانیه شما تمام شد.

یعنی اکنون وقت آن است تا پاسخ را فاش کنیم.

پاسخ آزمون اشتباه تصویر برفی

اشتباه تصویر این است که فقط ردپای سگ در تصویر وجود دارد و از ردپای مرد هیچ اثری نیست. بله، به همین سادگی!

این نوع چالش ها قشر بینایی را تحریک می کنند و نیمکره راست و چپ مغز را به فعالیت وا می دارند که در نتیجه منجر به تقویت خلاقیت و تفکر انتقادی می شوند. محققان می گویند انجام منظم چنین چالش هایی می تواند در جلوگیری از فراموشی در بزرگسالان بسیار مفید واقع شود.

چشمان تیز خود را با پیدا کردن قلب صورتی آزمایش کنید

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون اشتباه تصویر برفی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

منبع: خبرنامه

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد