علایق شخصی لیندا کیانی

علایق شخصی لیندا کیانی

لیندا کیانی از علاقه مندان پر و پا قرص فوتبال است به طوری که برای تماشای مسابقات فوتبال و حمایت از تیم ملی در جام جهانی 2014 به برزیل سفر کرد و در جام جهانی 2018 عازم روسیه شد. او در جام جهانی فوتبال 2114 برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا به همراه برخی هنرمندان دیگر تماشاگر نخستین بازی ایران در جام جهانی بودند که در آن بازی نیجریه حریف ایران بود. لیندا کیانی در بین 2 تیم پرطرفدار پایتخت طرفدار پرسپولیس است.

لیندا کیانی از علاقه مندان پر و پا قرص فوتبال است  به طوری که برای تماشای مسابقات فوتبال و حمایت از تیم ملی در جام جهانی 2014 به برزیل سفر کرد و در جام جهانی 2018 عازم روسیه شد. او در جام جهانی فوتبال 2114 برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا به همراه برخی هنرمندان دیگر تماشاگر نخستین بازی ایران در جام جهانی بودند که در آن بازی نیجریه حریف ایران بود. لیندا کیانی در بین 2 تیم پرطرفدار پایتخت طرفدار پرسپولیس است.

در زمینه حرفه اش نیز لیندا کیانی روی فیلمنامه بسیار حساس است و به شدت روی آن زوم می کند و بازیگرانی که قرار است با آنها کار کند برایش اهمیت دارد. لیندا کیانی در بین شخصیت های معروف عروسکی ایرانی جناب خان را از کلاه قرمزی بیشتر دوست دارد. او در آشپزی مهارت فوق العاده ای دارد. شاید جالب باشد بدانید این بازیگر سرشناس ثروت را به علم ترجیح می دهد. او دوست دارد 2،3 فرزند پسر داشته باشد. دست فرمان رانندگی کیانی عالی است.

حسین پناهی از چهره های هنری مورد علاقه لیندا کیانی است و همیشه اشعار او را دنبال می کند. او خاطره ای را از دوران تحصیلش و قبل از بازیگر شدن درباره حسین پناهی در اینستاگرامش منتشر کرده است که در ادامه می بینید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید