شروع فعالیت هنری الهام اخوان

شروع فعالیت هنری الهام اخوان

الهام اخوان برای اولین بار زمانی که 16 سال داشت در سال 1383 وارد صحنه تئاتر شد.این تئاتر در شهر اصفهان و به کارگردانی ابراهیم ابراهیمان اجرا شد.

الهام اخوان برای اولین بار زمانی که 16 سال داشت در سال 1383 وارد صحنه تئاتر شد.این تئاتر در شهر اصفهان و به کارگردانی ابراهیم ابراهیمان اجرا شد. در ادامه بعد از اولین حضور الهام اخوان در صحنه تئاتر او برای کسب مهارت و دانش بیشتر در این زمینه به تهران رفت. در تهران در کلاس استاد سمندریان حضور پیدا کرد و بعد در رشته هنر کنکور داد و در دانشگاه هنر تنکابن قبول شد اما در رشته معماری انتقالی گرفت. الهام اخوان در ادامه در زمینه منشی صحنه فعالیت خود را آغاز کرد. بعد از کار منشی صحنه مجدد به بازی در تئاتر بازگشت سال 1397 زمانی که 30 ساله بود برای بازی در نمایش  تئاتر متفاوت انتخاب شد و در سالن انتظامی به اجرا پرداخت.

برای اجرا در این تئاتر بود که بروز نیک نژاد (کارگردان) و سعید خوانی (تهیه کننده) از او برای بازی در سینما دعوت کردند. در ادامه در سال 1398 الهام اخوان برای بازی در فیلم «دوزیست» در نقش مریم در کنار بازیگرانی چون جواد عزتی و ستاره پسیانی جلوی دوربین رفت و خوش درخشید. خانوم الهام اخوان بعد از بازی در سینما برای بازی در سریال «باخانمان» در تلویزیون در نقش گوهر در کنار شقایق دهقان و حسام محمودی به نقش آفرینی پرداخت.

یک سال بعد برای بازی در سریال «دودکش 2» انتخاب شد و نقش متفاوتی را اجرا کرد. در حال حاضر الهام اخوان در حال بازی در سریال "آفتاب پرست" در کنار بازیگرانی چون گوهر خیراندیش و پژمان جمشیدی است.این سریال کمدی محصول نمایش خانگی است و الهام اخوان با بازی متفاوت خود در این سریال نیز خوش درخشیده است.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید