خبر فوری | آخرین خبر | اخبار بازیگران | بازیگر زن | بازیگر مرد

قسمت آخر سریال داریوش بالاخره منتشر شد

قسمت آخر سریال داریوش بالاخره منتشر شد

قسمت آخر سریال داریوش بالاخره امروز پس از 2 هفته انتظار و وقفه در پخش منتشر شد.

قسمت آخر سریال داریوش و دانلود سریال داریوش قسمت ۱۳ سیزدهم ( دانلود قسمت ۱۳ داریوش ) سریال داریوش قسمت ۱۳ کامل، دانلود قسمت سیزدهم 13 سریال داریوش، سریال داریوش قسمت 13 ( دانلود داریوش قسمت سیزدهم ) در ژانر درام و اجتماعی به کارگردانی هادی حجازی فر و تهیه کنندگی نوید محمودی و نویسندگی هادی حجازی فر می باشد. در خلاصه داستان داریوش آمده قصه مردی است که پس از یازده سال، به شهری که از آن گریخته بود، باز می‌گردد.

قسمت آخر سریال داریوش

سریال داریوش قسمت آخر را از کجا ببینم ؟ 

دانلود قسمت آخر سریال داریوش و دانلود سریال داریوش قسمت ۱۳ سیزدهم ( دانلود قسمت ۱۳ داریوش ) سریال داریوش قسمت ۱۳ کامل، دانلود قسمت سیزدهم 13 سریال داریوش، سریال داریوش قسمت 13 ( دانلود داریوش قسمت سیزدهم ) از پلتفرم فیلم نت و وبسایت مدرن فیلم منتشر می شود و تیزر این سریال نیز از سرویس های اشتراک ویدئویی آپارات ویدائو نماشا، فیلو و ... قابل مشاهده است.

قسمت اخر سریال داریوش قسمت ۱۳ کی میاد ( دانلود سریال داریوش قسمت ۱۳ )

دانلود قسمت آخر سریال داریوش و دانلود سریال داریوش قسمت ۱۳ سیزدهم ( دانلود قسمت ۱۳ داریوش ) سریال داریوش قسمت ۱۳ کامل، دانلود قسمت سیزدهم 13 سریال داریوش، سریال داریوش قسمت 13 ( دانلود داریوش قسمت سیزدهم ) روز چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح از رسانه فیلم نت و مدرن فیلم پخش می شود.

دانلود سریال داریوش قسمت ۱۳ 

بازیگران و نقش هر یک در دانلود قسمت اخر سریال داریوش ( سریال داریوش قسمت ۱۳ کامل )

دانلود قسمت آخر سریال داریوش و هادی حجازی فر، مهرداد صدیقیان، ژیلا شاهی، عباس جمشیدی فر، سحر دولتشاهی، شیدا خلیق، بهار قاسمی، نسرین مقانلو، رامین راستاد، محسن قصابیان، وحید حجازی فر، امیر نوروزی، کیوان ساکت اف، علی صالحی، آتش تقی پور، سعید امیرسلیمانی و رایان سرلک و…

برای دانلود قسمت سیزدهم 13 فیلم داریوش روی لینک زیر کلیک کنید

قسمت آخر سریال داریوش

دانلود قسمت ۱۳ سریال داریوش قسمت سیزدهم (قسمت آخر سریال داریوش) نسخه کامل

دانلود قسمت آخر سریال داریوش و دانلود سریال داریوش قسمت ۱۳ سیزدهم ( دانلود قسمت ۱۳ داریوش ) سریال داریوش قسمت ۱۳ کامل، دانلود قسمت سیزدهم 13 سریال داریوش، سریال داریوش قسمت 13 ( دانلود داریوش قسمت سیزدهم ) را می توانید به صورت قانونی و حلال از سایت مدرن فیلم دانلود و آنلاین تماشا کنید.

 آخرین قسمت سریال «داریوش» که قرار بود، ۱۸ مهر ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر شود، به دلیل آماده نبودن قسمت آخر با تاخیر در انتشار مواجه شده بود و امروز با انتشار قسمت پایانی، پرونده سریال هادی حجازی‌فر بسته می‌شود.

پیشتر در توضیحات پلتفرم فیلم‌نت دلیل منتشر نیافتن سریال داریوش آمده بود:«به علت طولانی شدن مراحل آماده‌سازی و فیلمبرداری قسمت پایانی داریوش پخش نخواهد شد.»

«داریوش» بعد از «عاشورا»، دومین تجربه کارگردانی هادی حجازی‌فر است.

علاوه بر هادی حجازی‌فر، محسن قصابیان، مهرداد صدیقیان، سحر دولتشاهی، رامین راستاد و ژیلا شاهی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«داریوش» در ۱۳ قسمت به کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی نوید محمودی تولید شده است.

قسمت آخر سریال داریوش

زندگی شخصی هادی حجازی فر

هادی حجازی فر کارگردان، نویسنده و بازیگر مطرح کشورمان 17 خرداد 1355 در خوی متولد شد.

تحصیلات هادی حجازی فر

هادی حجازی فر فارغ‌التحصیل لیسانس رشته نمایش عروسکی از دانشگاه تهران و فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی است.

خانواده هادی حجازی فر

هادی حجازی فر در کنار همسر و فرزندش، محمدحسین مهدویان و همسرش/ عکس از ارشا عقیقی

همسر و فرزند هادی حجازی فر

همسر هادی حجازی فر بازیگر موقعیت مهدی، یکی از همکلاسی های او در دانشگاه بود که به بهانه همکاری در سریالی که برای شبکه ارومیه در حال تولید بود، باهم بیشتر آشنا شده و در نهایت در  سال 1383 ازدواج کردند. حاصل زندگی مشترک آنها پسری به نام هامون است.

قسمت آخر سریال داریوش

ورود هادی حجازی فر به عرصه هنر

هادی حجازی فر از کودکی علاقه زیادی به بازیگری و نمایش داشت و از سال 1370 وقتی 15 ساله بود در شهر خوی آذربایجان غربی فعالیت هنری خود را با تئاتر دانش آموزی شروع کرد و با نمایش فریاد تا نهایت در جشنواره کشور انتخاب شد.

او با حمایت پدر مرحومش که رئیس آموزش و پرورش نقده و میاندوآب بود از سالن های تئاتری این سازمان برای کار تئاتری بچه های مدارس استفاده می کرد.

هادی حجازی فر در سال 1377 وارد دانشگاه شده و در دوران دانشجویی 24 اجرا را در زمینه های مختلف بازیگری، نویسندگی و کارگردانی به روی صحنه برد.

هادی حجازی فر فعالیت تلویزیونی خود را با کارگردانی سریال کرکره در سال 1391 آغاز کرد و سپس در سال 1396 با سریال نفس در قامت بازیگر به نقش آفرینی پرداخت.

این هنرمند موفق کشورمان فعالیت بازیگری خود را به صورت حرفه ای با فیلم مزرعه پدری به کارگردانی رسول ملاقی پور آغاز کرد اما به دلیل علاقه به کارگردانی تا مدتها به پیشنهادهای بازیگری پاسخ منفی می داد تا اینکه برای ایفای نقش شهید احمد متوسلیان در فیلم ایستاده در غبار، تصمیم خود را تغییر داده و فعالیت بازیگری اش را از سال 1394 دوباره آغاز کرد.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید