خبر فوری | آخرین خبر | اخبار بازیگران | بازیگر زن | بازیگر مرد

مهران مدیری با سریال جدیدش به نمایش خانگی می آید

مهران مدیری با سریال جدیدش به نمایش خانگی می آید

مهران مدیری کارگردان بازیگر مشهور کشورمان در صفحه رسمی اینستاگرام خود خبر از انتشار سریال کمدی جدیدش داد.

مهران مدیری در صفحه اینستاگرامش یک پست درباره زمان پخش سریال جدید خود منتشر کرد. در این پست تاکید شد که این سریال هنوز نامی ندارد و برای انتخاب نامش دعوا شده است.

مهران مدیری

سریال جدید مهران مدیری

پخش این سریال از ۱۴ آبان ماه آغاز خواهد شد. مدیری پیش از این در شبکه نمایش خانگی سریال‌های «گنج مظفر»، «قهوه تلخ»، «ویلای من»، «شوخی کردم»، «عطسه»، «هیولا» و «دراکولا» را ساخته است.

این خبر را خود مدیری در صفحه شخصی‌اش اعلام کرده است. نکته جالب توجهی که مدیری به آن اشاره کرده این است که سر اسم سریال هنوز دعواست. از ابتدا هم حساسیت‌هایی روی اسم «پدر قهوه» وجود داشت و حالا باید دید بالاخره این سریال به این اسم پخش می‌شود یا به نام دیگری.

این سریال در ژانر کمدی است و احتمالا بخش سوم سه‌گانه‌ای است که با «هیولا» شروع شد و با «دراکولا» ادامه پیدا کرد؛ خصوصا که جواد فرحانی، تهیه‌کننده «پدر قهوه»، قبلا اعلام کرده بود که حال و هوای این سریال به «هیولا» نزدیک است.

دو سریال قبلی مدیری، مخصوصا «هیولا»، در میان مخاطب عام طرفداران زیادی داشت، اما از دیدگاه انتقادی هر دو این سریال‌ها کیفیت بالایی نداشتند و از روزهای اوج مدیری در سریال‌هایی مثل «پاورچین» یا «شب‌های برره» بسیار دور بودند.

خط داستانی «پدر قهوه» باز هم به فساد می‌پردازد و زندگی افراد درگیر در فساد را به تصویر می‌کشد. با اینکه ممکن است در نگاه اول به ۳ سریال اخیر مدیری در شبکه نمایش خانگی این تصور به وجود آید که این سریال‌ها رویکردی انتقادی نسبت به فساد اقتصادی و اخلاقی جامعه دارند، اما واقعیت این است که در خوش‌بینانه‌ترین حالت این سریال‌ها محصولاتی با خلاقیت محدود برای سرگرم کردن مردمی هستند که بیشترین ضرور و زیان را از بابت همین فسادها متحمل شده‌اند. این سریال‌ها با هجو و گاه حتی لوث کردن مسائل جدی جاری در جامعه، مخاطبان‌شان را نسبت به این معضلات بی‌حس و بی‌اعتنا می‌کنند و وجود فساد در میان گروه‌هایی از افراد جامعه را امری عادی و متداول که دارای جذابیت است جلوه می‌دهند.

سام درخشانی و ژاله صامتی از بازیگران اصلی این سریال هستند.

مهران مدیری

زندگی شخصی مهران مدیری

مهران مدیری کارگردان، بازیگر، تهیه کننده، نویسنده، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد.

این هنرمند فرزند آخر خانواده است و سه برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد.

هنرنمایی مهران مدیری در سریال باغ گیلاس

مهران مدیری بعد از موفقیت در سریال پرواز 57 در همان سال دست به ساخت سریال دیگری با عنوان ساعت خوش زد، این سریال طنز زمینه ورود و معرفی بسیاری از بازیگران مطرح امروزی را در عرصه طنز فراهم آورد.

ساعت خوش در سال 1373 ساخته و از شبکه اول سیما پخش شد و مهران مدیری علاوه بر کارگردانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این مجموعه حضور داشت.

این بازیگر و کارگردان موفق کشورمان پس از آن در مجموعه های طنز زیادی از جمله سال خوش، نوروز 76، جُنگ 77، ببخشید شما، پلاک 14، نود شب، طنز 80 و سریال دردسر والدین به فعالیت پرداخت.

او در سال 1381 مجموعه تلویزیونی پاورچین را ساخت و توانست بار دیگر مخاطبان زیادی را به خود جلب نماید.

مهران مدیری

مهران مدیری در دوران جنگ

مهران مدیری در سال 1364 نیز به مدت 6 ماه در جبهه حضور داشت که هم برای سربازان نمایش اجرا می کرد و هم به عنوان راننده آمبولانس و آرپیجی زن فعالیت می کرد. همچنین در طی سالهای 1364 تا 1366 نیز در جبهه بود و در عملیات مرصاد و حلبچه شرکت داشت.

سریال باغ گیلاس اولین حضور جدی مهران مدیری در عرصه بازیگری بود که در سال 1372 ساخته شده و با استقبال خوبی مواجه شد. او در همان سال مجموعه طنز پرواز 57 را ساخت و قدم در دنیای کارگردانی گذاشت.

مهران مدیری در سریال نقطه چین و شب های برره

مدیری در سال بعد یعنی در سال 1382 طنز نقطه چین را برای پخش از شبکه سوم سیما ساخت که با استقبال خوب مردم روبرو شد، رضا شفیعی جم با بازی در نقش بامشاد باعث شهرت این سریال شد به طوری که بیشتر مردم این سریال را با نام بامشاد میشناختند.

مهران مدیری پس از بازی در سریال دردسر والدین، سریال طنز ماندگاری به نام شب های برره را کارگردانی کرد. این مجموعه تلویزیونی درباره روستایی خیالی به نام برره است که هر بار اتفاق جدیدی برای ساکنان آن می افتد و مهران مدیری نقش شیرفرهاد را در آن ایفا کرده است.

اصطلاحات و کلمات جدیدی که توسط نویسندگان این مجموعه ساخته و در سریال به کار برده میشد تا مدتها بر سر زبان مردم بود و به جرئت می توان گفت این مجموعه طنز یکی از پر طرفدار ترین و زیباترین طنزهای چند دهه اخیر صدا و سیمای ایران بود.

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید