فصل دوم سریال زخم کاری کی پخش می شود؟

فصل دوم سریال زخم کاری کی پخش می شود؟

اندک زمان کوتاهی تا پخش فصل دوم سریال زخم کاری با نام بازگشت، به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان و بازی چشم نواز بازیگرانی نام آشنا چون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الناز ملک، مهران غفوریان، هانیه توسلی، عباس جمشیدی فر و … نمانده است.

اندک زمان کوتاهی تا پخش فصل دوم سریال زخم کاری با نام بازگشت، به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان و بازی چشم نواز بازیگرانی نام آشنا چون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الناز ملک، مهران غفوریان، هانیه توسلی، عباس جمشیدی فر و … نمانده است. زخم کاری 3 جمعه 31 شهریور ماه ساعت ۸ صبح در وبسایت فیلیمو در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد که هم میتوانید سریال را به صورت آنلاین تماشا کنید و هم امکان دانلود سریال زخم کاری برای شما عزیزان فراهم شده است.

خلاصه داستان فصل دوم سریال زخم کاری

در شرح داستان زخم کاری ۲ اینگونه آمده است: «در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌رسد!» به دلیل حفظ جذابیت‌ها، داستان کامل فصل دوم زخم کاری اعلام نمی‌شود اما اگر بخواهیم با توجه به پایان‌بندی فصل اول کمی تجسم کنیم و فصل دوم را در ذهنمان طراحی کنیم باید منتظر زنده ماندن مالک از ضربات چاقو، خروش و انتقام‌های او از مافیایی که فرزندان خان عمو ترتیب داده بودند، باشیم.

فصل جدید سریال زخم کاری ساخته محمدحسین مهدویان هفدهم شهریور ماه از فیلیمو پخش شد و با پخش قسمت اول این سریال، نخستین همکاری محسن چاوشی و مهدویان رقم خورد. اینجا غیر از این اثر دوست‌داشتنی، موسیقی‌های فصل اول سریال زخم کاری را هم با هم می‌شنویم.

چه چیز از این هیجان‌انگیزتر که صدازخمی‌ترین خواننده ایران، برای زخم کاری تیتراژ بخواند؟ بله محسن چاوشی موسیقی تیتراژ زخم کاری ۲ را خوانده و نسخه اصلی و باکیفیت این قطعه الان در اختیار شماست که دانلود کنید و آنلاین بشنوید.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید