اطلاع اسرائیل از قدرت پدافند دفاعی ایران

اطلاع اسرائیل از قدرت پدافند دفاعی ایران

رژیم صهیونیستی می‌خواهد استراتژی خود در قبال ایران را به گونه‌ای انجام دهد که بتواند به تعادل برگردد لذا این برگشت به تعادل دارای وجهه امنیتی و حیثیتی برای اوست و البته از قدرت پدافندی ما هم اطلاع دارد.

ابوالفضل ظهره‌وند با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره عملیات متجاوزانه رژیم صهیونیستی گفت: واقعیت این است که رژیم صهیونیستی در وضعیت نامتعادلی قرار دارد و این عملیات را هم برای برگرداندن شرایط عدم تعادل به تعادل انجام داد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی می‌خواهد استراتژی خود در قبال ایران را به گونه‌ای انجام دهد که بتواند به تعادل برگردد لذا این برگشت به تعادل دارای وجهه امنیتی و حیثیتی برای اوست و البته از قدرت پدافندی ما هم اطلاع دارد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رژیم صهیونیستی در شرایطی عملیات متجاوزانه علیه ایران انجام داد که با پدافند ایران مواجه شد؛ اگر قدرت پدافند دفاعی ما خوب عمل نمی‌کرد قطعا گام بعدی را برمی‌داشت.

ظهره‌وند با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه راه تامین امنیت قدرت است، گفت: زبان و ادبیات رایج در روابط بین‌المللی، قدرت است و با لفاظی و تعارفات هیچ اتفاقی نمی‌افتد و اساسا منافع ملی در پرتو قدرت تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه صلح در پرتو آمادگی برای درگیری اتفاق می‌افتد، گفت: باید این قدرت در تمامی عرصه‌ها و در راس آن قدرت امنیت‌ساز یعنی نظامی و دفاع تامین شود لذا باید روند فعلی افزایش قدرت را بیشتر از قبل پیش ببریم و یادمان نرود که قدرت دفاعی و نظامی پیشرانی در ایجاد قدرت اقتصادی و فنی و تکنولوژیکی است.

ظهره‌وند در پایان گفت: کشوری که می‌تواند هواپیما و زیردریایی بسازد، می‌تواند خودرو ساخته و مسائل و مشکلات معدن و یا کشاورزی را از جنبه تکنیکی و تکنولوژیکی حل کند بنابراین قدرت‌دار و مدار و بقای ماست.

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید