ساعت بازی امروز تراکتور در آسیا

ساعت بازی امروز تراکتور در آسیا

تیم فوتبال تراکتور فرصت دارد تا شبی تاریخی را رقم بزند و با پیروزی برابر روشن تاجیکستان که یک سرمربی ایرانی دارد، صعودش را تقریبا قطعی کند.

تیم فوتبال تراکتور فرصت دارد تا شبی باشکوه را برای هوادارانش رقم بزند.

تیم های فوتبال تراکتور و روشن تاجیکستان در رقابت‌های سطح ۲ لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند. شاگردان اسکوچیچ اکنون با ۳ امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به الوکره صدرنشین گروه خود هستند. 

سرخ‌پوشان تبریزی در بازی امشب در صورت برد ۶ امتیازی می‌شوند و تقریبا به دور بعدی این رقابت‌ها صعود می‌کنند که این می تواند اتفاقی بی‌سابقه در تاریخ این باشگاه پر طرفدار تبریزی باشد. 

تراکتور تا به حال موفق نشده در دوره‌هایی که در رقابت‌های آسیایی بوده به دور بعدی صعود کند و فردا شب در صورت رسیدن به این مهم نام اسکوچیچ همیشه در ذهن هواداران تراکتور می‌ماند و قهرمان آن‌ها لقب می‌گیرد. 

دیدار تیم های تراکتور و روشن تاجیکستان امشب از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز می‌شود.

نظرزاده: شکست تراکتور ما را به صعود امیدوار می‌کند

تیم فوتبال روشن کولاب تاجیکستان فردا در شرایطی در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا میزبان تراکتور خواهد بود که علی نظرزاده، مربی سابق تراکتور را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد.

نظرزاده امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و گفت: تیم روشن عملکرد خوبی در دو مسابقه قبلی لیگ قهرمانان ارائه کرد و این عامل، ما را برای برتری در مسابقه فردا امیدوار می‌کند. آماده‌سازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان در شرایط ذهنی خوبی قرار دارند.

سرمربی روشن در خصوص نتایج تیمش در رقابت‌های داخلی تاجیکستان عنوان کرد: با وجود اینکه به فینال جام حذفی صعود نکردیم، اما هنوز در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا 2 شانس موفقیت داریم.

او با اشاره به انگیزه تیمش برای این مسابقه گفت: برای برد به زمین می‌رویم و پیروزی در این مسابقه، امیدهای ما برای صعود به دور بعدی را روشن می‌کند.

عزیزبک هایتوف، بازیکن تیم روشن نیز که همراه با نظرزاده در این نشست خبری حاضر شده بود، گفت: بازی با تراکتور، آخرین مسابقه خانگی روشن در مرحله گروهی محسوب می‌شود. بازیکنان مسئولیت شرکت در مسابقات آسیایی را درک کرده‌اند و ما برای افزایش اعتماد و احترام هواداران به میدان می‌رویم.

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید