سریال بازنده چند قسمت است؟+بازیگران

سریال بازنده چند قسمت است؟+بازیگران

سریال بازنده یکی از جدیدترین سریال های فیلیمو است که میتوانید درمورد اینکه سریال بازنده چند قسمت است؟خلاصه داستان و… در اندیشه معاصر بخوانید.

«بازنده» سریالی کارگاهی با فضایی شبیه به فیلم‌های نوآر است که بیشتر مخاطبان خاص را درگیر خودش می‌کند.این از نکات خوب این سریال است.

بازنده جدیدترین سریال نمایش خانگی به تهیه کنندگی احسان ظلی‌پور و کارگردانی و نویسندگی امین حسین‌پور است که پس از اتمام زخم کاری جمعه‌ها از پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود.

انتشار اولین قسمت سریال بازنده با ژانر معمایی و جنایی همچون سریال گردن زنی سر و صدای زیادی را در فضای مجازی به پا کرد. در ادامه این بخش از نمناک به معرفی بازیگران سریال بازنده،داستان سریال بازنده و زمان پخش سریال بازنده می‌پردازیم.

سریال بازنده کی پخش میشود؟ 

سریال بازنده چند قسمت است

قسمت اول سریال معمایی بازنده جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ از فیلیمو پخش شده است. در پاسخ به سوال سریال بازنده چند شنبه ها میاد باید بگوییم قسمت های این سریال هر جمعه ۸ صبح از پلتفرم فیلیمو منتشر می شود.

خلاصه داستان سریال بازنده

سریال بازنده سریالی جنایی و راز آلود است و داستان آن حول محور زندگی کارآگاهی به نام کیانی می چرخد که درگیر پرونده‌ای پیچیده می‌شود و رازهای بزرگی از یک خانواده را برملا می‌کند.

در قسمت اول سریال بازنده با سرگرد حامد کیانی آشنا می‌شویم یک پازپرس که همسر و فرزندش را در حادثه تلخ تصادف از دست داده و در آخرین پروندش مربوط به قتل دختر جوان موفقیتی نداشته و حالا با این پرونده جدید به میدان می‌آید تا رد و نشانی از فرزند یک ماه و نیمه خانواده‌ای پیدا کند.

سریال بازنده چند قسمت است؟/بازیگران سریال بازنده همراه با نقش ها و بیوگرافی

به نظر می رسد که بازنده یک مینی سریال است و بیش از ۱۲ قسمت نخواهد بود. فیلیمو تعداد قسمت های این سریال را منتشر نکرده زیرا تدوین این سریال به طور کامل پایان نیافته است.

در سریال بازنده بازیگران مطرحی ایفای نقش نموده اند، در ادامه معرفی بازیگران این سریال می پردازیم. همچنین بخوانید: سریال پدر قهوه مهران مدیری/همه چیز درباره جدیدترین سریال نمایش خانگی مهران مدیری

علیرضا کمالی بازیگر نقش کارآگاه کیانی در سریال بازنده 

علیرضا کمالی متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۹ در خانواده ای سه نفره در محله نظام آباد تهران است که در نرگس، شوق پرواز، لحظۀ گرگ و میش، قلب یخی، پوست شیرو…ایفای نقش کرده است. وی مجرد و پدرش مرحوم علی اصغر کمالی نژاد از قهرمانان شناخته شده رشته پرورش اندام در ایران و جهان و مادرش فرهنگی است.

سارا بهرامی بازیگر نقش ارغوان امینی همسر کاوه سریال بازنده

سارا بهرامی متولد ۱۳۶۱ در اصفهان است که دارای دو خواهر و یک برادر است. او از سال ۱۳۸۸ وارد عرصۀ بازیگری شد و در آثاری چون تهرون، من دیه گو مارادونه هستم، ایتالیا ایتالیا، دارکوب، هزارپا، سرکوب، علف زار، پرده نشین، ساخت ایران ۲، کرگدن، هم رفیق و… بازی کرده است. همچنین بخوانید: معرفی سریال غربت/واکنش ساترا به پخش «جوکر۲» و سریال «غربت»

صابر ابر بازیگر نقش کاوه در سریال بازنده 

سریال بازنده چند قسمت است

صابر ابر هنرپیشه مطرح متولد ۱۸ خرداد ۱۳۶۳ است. او در ۱۳ سالگی نقش کوتاهی در سریال بازگشت به خانه ایفا کرده و مجری رنگین کمان و ۱۰۰ ثانیه بوده است. صابر ابر در آثاری چون قورباغه، مترجم، دربارۀ الی، سه زن و… حضور داشته است.

پیمان قاسم خانی بازیگر منصور رفیع ناپدری ارغوان و همسر دوم ونوس افتخاری سریال بازنده

پیمان قاسم‌خانی ۳۰ دی ۱۳۴۵ در تهران متولد شد. از سال ۱۳۷۰ فعالیتش در حوزه فیلمنامه را آغاز کرده است و برادر مهراب قاسم خانی فیلمنامه نویس و طراح صحنه و لباس است. او دوبار ازدواج کرده، همسر سابقش بهاره رهنما بازیگر سینماو تلویزیون بوده و این زوج سابق یک فرزند به نام پریا دارند. پیمان قاسم خانی همسر روانشناس و مستند ساز معروف میترا ابراهیمی است.

صدف اسپهدی بازیگر نقش آوا حجازی همسایه ارغوان و کاوه 

سریال بازنده چند قسمت است

صدف اسپهبدی متولد ۱۵ بهمن ۱۳۷۲ است و فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده و در آثاری چون راحانا، علفزار، قیف، هتل، هفتاد سی، سفر در خانه و دلدار حضور داشته است. او در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده، پدرش حمید اسپهبدی و مادرش حمیرا بیرامی نام دارند و هر دو معلم بوده و دارای یک خواهر بزرگتر از خود می باشد که پزشک است.

مهدی رکنی بازیگر سریال بازنده

مهدی رکنی بازیگر و کارگردان در دوازدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۹ در آبادان متولد شد. پدر او اهل آبادان و ناخدا سوم نیروی دریایی، مادرش خانه دار و اهل شاهرود است. او در آثاری چون برادران لیلا، کوچه صفا، زیرهمکف، دریادار و سریال‌های زخم کاری ۲ (بازگشت)، میدان سرخ، جاده تباهی و…ایفای نقش نموده است.

امیر غفارمنش بازیگر سریال بازنده 

سریال بازنده چند قسمت است

امیر غفارمنش تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۴۷در تهران و خانواده هنری به دنیا آمد. پدرش از فیلمسازان سینمای آزاد ایران و هم دوره ناصر غلامرضایی، کیانوش عیاری، عبدالله باکیده بود. امیر غفارمنش در حال حاضر متأهل و دارای یک پسر به نام راستین است و پوپک گلدره همسر سابق وی می‌باشد. همچنین بخوانید: تکرار سریال طوبی چه ساعتی است؟/ طوبی زندگی واقعی کدام شخصیت مبارز زن است؟

رویا جاویدنیا بازیگر نقش ونوس مادر ارغوان سریال بازنده

رویا جاویدنیا متولد دهم مرداد ماه سال ۱۳۴۴ در تهران است. او با سریال وضعیت سفید وارد قاب تلویزیون شد و با سریال‌های سایه‌بان و دلدار به شهرت رسید. از آثار وی در وجه حامل، وارونگی، هفت و نیم، به دنیا آمدن، پنهان، بیداری، شبانه روز، به آهستگی و سیاوش است.

ترنم کرمانیان بازیگر سریال بازنده

ترنم کرمانیان بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱ آبان ۱۳۸۸ که از سال ۱۳۹۵ فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم حقه باز دم دراز آغاز کرد و سابقه حضور در آثاری همچون طلاخون، هفته ای یک بار آدم باش، کرگدن، بالش ها و حقه باز دم دراز را در کارنامه هنری خود دارد.

امیرحسین رضازاده بازیگر نقش جرم شناس سریال بازنده

امیرحسین رضازاده هنرپیشه و صداپیشه متولد ۱۳۶۶ است که در سریال بازنده و آثاری چون بازگشت، چه شبیه امشب، پینوکیو، به ساحل نمی رسیم، دکارت، رویای کاغذی و سریال های جناب عالی، قورباغه حضور داشته است.

محمد علی‌محمدی بازیگر نقش پارسا در سریال بازنده

محمد علی‌محمدی بازیگر تئاتر و سینما و نویسنده فعالیت هنری خود را با اجرای تئاتر آغاز کرد. او در آثاری چون یافت آباد، بیگانه در خانه، بیضایی، قصه ظهر جمعه، ابد و یک روز، متری شیش و نیم، یافت آباد، روز بلوا، جان دار، بیرو، عشقولانس و برادران لیلا به ایفای نقش پرداخته است.

علی مردانه بازیگر سریال بازنده 

سریال بازنده چند قسمت است

علی مردانه بازیگر سریال بازنده متولد ۱۳۵۷ در آبادان، دستیار اول کارگردان، بازیگر و برنامه ریز سینما و تلویزیون است.بازیگری را از کودکی شروع کرد و در از ما بهترون، سرخ پوست، تاج محل، صندلی خالی، پرده نشین، بچه ها نگاه می کنند، گارد ساحلی، چمدان و… به عنوان بازیگر فعالیت کرده است.

الهه اذکاری بازیگر سریال بازنده

الهه اذکاری هنرپیشه و فیلمنامه نویس که تجربه بازی در فیلم های سینمایی ابلق، علفزار را در کارنامه هنری خود دارد، در سریال بازنده ایفای نقش نموده است. وی همسر حمید نجفی راد تدوین‌گر است که برای فیلم علفزار توانسته سیمرغ بلورین بهترین تدوین چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر را بدست آورد.

سپیده مولوی بازیگر سریال بازنده

سپیده مولوی بازیگر سریال بازنده است که اطلاعات زیادی درباره او وجود ندارد. سپیده مولوی سابقه حضور در آثاری همچون قورباغه را در کارنامه هنری خود دارد.

ستاره قهرمانی بازیگر سریال بازنده 

سریال بازنده چند قسمت است

ستاره قهرمانی از بازیگران سریال بازنده است که شهرت زیادی ندارد و اطلاعاتی درباره خانواده، همسر و… منتشر نشده است.

عوامل سریال بازنده کارگردان :امین حسین پور نویسنده :امین حسین پور تهیه کننده :احسان ظلی پور عکاس :محمدمهدی دلخواسته مدیر فیلمبرداری :آرش رمضانی تدوین :سیاوش کردجان طراح و ترکیب صدا :حسین ابوالصدق طراح لباس :مارال جیرانی طراح صحنه :امین حسین پور مدیر تولید :پوریا زمانی موسیقی :پیام آزادی مدیر صدابرداری :محمود کاشانی طراح چهره پردازی :مهدی صیاد

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید