آیا ایران امشب دوباره حمله خواهد کرد؟ + جزییات

آیا ایران امشب دوباره حمله خواهد کرد؟ + جزییات

امشب نیروهای مسلح رزمایش برگزار می‌کنند و در این رزمایش هر اتفاقی ممکن است روی بدهد.ایران تجربه دو ماه آماده‌باش شبانه‌روزی را دارد.

امشب نیروهای مسلح رزمایش برگزار می‌کنند و در این رزمایش هر اتفاقی ممکن است روی بدهد... ایران تجربه دو ماه آماده‌باش شبانه‌روزی را دارد. درست چهار سال پیش پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری امریکا که با دستکاری دمکرات‌ها و شکست ترامپ به پایان رسید، در کاخ سفید کسانی بودند که می‌خواستند جنگی راه بیندازند و با اعلام حالت فوق‌العاده، راه را برای کودتا در امریکا و ماندن در قدرت فراهم کنند. از 20 آبان سال 1399 تا 20 دی‌ماه همان سال، نیروهای مسلح کشورمان 15 رزمایش بزرگ و کوچک برگزار کردند تا اوج آمادگی خود را به رخ دشمن بکشند. 

این سطح از آماده‌باش و هوشیاری باعث شد تا برخی‌ از ژنرال‌های امریکایی که هم‌سو و هم‌صدا با ترامپ دنبال یک جنگ محدود بودند، از ترس گسترده‌ شدن دامنه جنگ و فراگیر شدن آن بی‌خیال ماجراجویی شوند. اینجا بود که قدرت نظامی و اقتدار ایران باعث شد پس از روی کار آمدن دولت جدید امریکا، آن‌ها بدانند و بفهمند که نمی‌شود دیگر از گزینه‌های روی میز صحبت کرد. ایران در طول این چهار سالی که از آن زمان گذشته، صدها برابر قدرتمندتر و قوی‌تر شده و با پشت سر گذاشتن برخی بحران‌های ساختگی توسط دشمنان، امروز در اوج آمادگی به سر می‌برد. 

من بارها نوشته‌ام که رژیم صهیونیستی بسیار کوچک‌تر و حقیرتر از آن است که بخواهد به ساحت مقدس ایران و ایرانی جسارت کند، آنچه که هست و قابل مشاهده، کار امریکا است. این امریکایی‌ها هستند که در چارچوب برنامه جهانی خود دنبال جنگ‌های منطقه‌ای، بدون مشارکت و مداخله مستقیم خودشان هستند. در غرب آسیا چون برخی کشورهای عربیِ وابسته به خود دارند و می‌ترسند که جنگ به دامن آن‌ها چنگ بزند، با احتیاط برخورد می‌کنند وگرنه سطح مداخله و مشارکت مستقیم را به اندازه جنگ اوکراین بالا می‌بردند تا برای همه روشن شود که امریکا دنبال چه اهدافی ست. 

حالا هم داستان از همان قرار است، دو بار شلیک‌های انبوه به سمت مواضع دشمن صهیونیستی، تجربیات گرانبهایی را به نیروهای مسلح کشورمان داده تا مرحله سوم را با بیشترین تاثیر و کم‌ترین خطا و بالاترین قدرت ممکن اجرایی کنند. لغو پروازها از ساعت 21 امشب، برنامه‌ای طبیعی و برای احتیاط بیشتر است. ایران وسعتی بالغ بر یک میلیون و 800 هزار کیلومتر مربع، 90 بار از رژیم اشغالگر صهیونیستی بزرگ‌تر است و این وسعت بسیارِ این پهنه عزیز و دوست‌داشتنی دفاع از آن را هم کمی سخت و نیاز به هوشیاری و هوشمندی کرده است. 

من برای حماقت دشمن لحظه‌شماری می‌کنم، دعای سالیان دراز گذشته و البته انتظار بسیاری از سرداران سپاه و امرای ارتش برای ورود به چنین مرحله‌ای بوده است. رهبر انقلاب گفتند در پاسخ به دشمن «نه تعلل می‌کنیم و نه شتابزده عمل می‌کنیم» و این پیامی مهم داشت. اگر دشمن دست به خباثت بزند، تعلل جایز نیست و فورا نیروهای مسلح پاسخش را می‌دهند اما ایران هیچ‌وقت به سراغ اقدامات شتابزده نرفته و نیازی به حملات پیشگیرانه نیست. دشمن به اندازه کافی احمق و نادان هست و باید روی این حماقتش بیشترین حساب را باز کرد. 

افعال و رفتارهایی که از دشمن سرزده، به اندازه کافی پرونده‌اش را سنگین کرده است. بیش از سه دهه برنامه‌ریزی برای چنین روزهایی حالا باید پاسخ بدهد. این روزها شکاف در میان صهیونیست‌ها شدت گرفته؛ در حالی که نتانیاهو و اطرافیانش در دولت بر طبل حمله و انتقام می‌کوبند، اما ژنرال‌های کارکشته و جنگ دیده به خوبی می دانند و می فهمند که با چه پدیده جدیدی روبه‌رو هستند که توان مقابله با آن را ندارند. آن‌ها اثرات موشک‌های ایرانی و ناتوانی پدافند برای مقابله با آن را دیده‌اند و دنبال قورت دادن این شکست و هضم آن هستند، اما خدا را شکر در فلسطین اشغالی احمق‌ها حکومت می‌کنند. 

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید