صابون گران شد | از کجا صابون بخریم؟

صابون گران شد | از کجا صابون بخریم؟

صابون در دسته ملزومات ضروری خانواده ها است و چون یک کالای مصرفی است همواره خرید آن نیاز است. در این گزارش به معرفی یک صابون لاکچری که قیمت آن هر عدد ۲ میلیون تومان است پرداختیم و در ادامه به قیمت صابون های موجود در بازار نیز اشاره کرده ایم.

قیمت صابون در یک نوع خاص به قیمت سرسام آوری رسیده است. صابون دبلیو ام اف در مدل EG۱۲۴ با وزن ۱۵۰ گرمی و ساخت کشور آلمان به قیمت ۲ میلیون تومان در سایت های خرید و فروش عرضه می شود. این صابون طول عمر زیادی دارد به این دلیل که فولادی است و رنگ و بویی ندارد.

قیمت انواع صابون در بازار مهر ماه ۱۴۰۳

نوع محصول قیمت (تومان)

صابون حمام ۹۰۸۵۰

صابون بچه ۲۹۴۰۰

صابون دست و صورت ۹۰۰۰۰

صابون لباس ۷۲۰۰۰

صابون مو ۹۵۰۰۰

در خانه صابون طبیعی بسازیم

چهار روش اساسی برای تهیه صابون در خانه وجود دارد. از این بین، مذاب کردن و فرآیند سرما دو روش بسیار متداول ساخت صابون هستند.

روش ذوب کردن: در این روش لازم است گلیسیرین آماده بدون رنگ و بو، به قطعات کوچک تقسیم و ذوب شود و با افزودن رایحه به آن، آماده شود. روش فرآیند سرما: فرآیند سرما متداول‌ترین روش تهیه صابون با استفاده از روغن و چربی است.

چگونه صابون تهیه کنیم

تهیه صابون با پایه ذوب و ریختن بی خطر ، آسان و راحت است. این پایگاه قبلاً مراحل فرسایش را طی کرده است ، بنابراین نیازی به رسیدگی به چاودار نیست. ابتدا ، بلوک های پیش ساخته صابون بدون رنگ و بدون تمرکز را از یک فروشگاه صنایع دستی یا صابون خریداری کنید. پایه صابون سپس در مایکروویو یا یک دیگ دوبل ذوب می شود. وقتی صابون کاملاً ذوب شد می توانید عطر ، رنگ و مواد افزودنی اضافه کنید. مخلوط را درون قالب ریخته و صابون هنگام سخت شدن برای استفاده آماده است.

ساخت صابون به روش مذاب بسیار آسان است و برای افراد تازه کار توصیه می‌شود. این روش به مواد اولیه کمتری نیاز دارد و در زمان کوتاهی آماده می‌شود. روش فرآیند سرما کمی دشوارتر و زمانبر است اما نتیجه کار یک محصولا کاملا طبیعی بدون هیچ مواد ژیش ساخته مانند گلیسیرین است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید