وام 1ونیم میلیارد تومانی بانک رفاه کارگران+ نحوه دریافت

وام 1ونیم میلیارد تومانی بانک رفاه کارگران+ نحوه دریافت

وام 1.5 میلیارد تومانی بانک رفاه کارگران ویژه اشخاص حقیقی دارای میانگین حساب در این بانک است و سقف آن برای اشخاص حقوقی به پنج میلیارد تومان می‌رسد.

بانک رفاه کارگران در طرح حرکت، تسهیلات تجاری و خرد به مشتریان خود پرداخت می‌کند. وام حرکت بانک رفاه در دو سقف به مشتریان عرضه می‌شود که این مبلغ برای اشخاص حقیقی یک میلیارد و 500 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی پنج میلیارد تومان تعیین شده است. نرخ سود این طرح متغیر و بین چهار تا 22 درصد است که اقساط آن باید حداکثر در بازه سه‌ساله بازپرداخت شوند. جزئیات بیشتر طرح حرکت بانک رفاه در ادامه بررسی شده است.

شرایط دریافت وام حرکت چیست؟

همان‌طور که ذکر شد، سقف مبلغ وام حرکت برای اشخاص حقیقی یک میلیارد و 500 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی پنج میلیارد تومان تعیین شده است. متقاضیان دریافت این تسهیلات باید پس از افتتاح حساب جاری یا سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت در بانک رفاه، اقدام به ایجاد میانگین حساب سه، 6 و 9 ماهه کنند تا از مشمولان این طرح باشند.

بانک رفاه همچنین نرخ سود این وام را حداقل چهار درصد و حداکثر 22 درصد اعلام کرده است که می‌تواند نسبت به معدل حساب و سقف مبلغ دریافتی وام متغیر باشد. به‌علاوه، حداکثر مدت بازپرداخت تعیین‌شده برای طرح حرکت نیز 36 ماه است.

مبلغ اقساط وام 1.5 میلیارد تومانی بانک رفاه کارگران چقدر است؟

چنانچه وام‌گیرنده شخص حقیقی باشد، با احتساب مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومانی، نرخ سود 23 درصدی سود و دوره بازپرداخت 36 ماهه، باید در هرقسط مبلغ 58 میلیون تومان به بانک رفاه پرداخت کند.

این در حالی است که شخص حقوقی پس از دریافت پنج میلیارد تومان تسهیلات، با نرخ سود و سررسید مشابه با اشخاص حقیقی، ملزم به پرداخت مبلغ 193 میلیون و 548 هزار تومان قسط خواهد بود.

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید