وام فوری | وام فوری جدید | وام فوری بدون ضامن

آپشن وام فوری ۵۰ میلیونی خرید کالا برای بازنشستگان فعال شد! | شگفتانه جدید برای جلب رضایت بازنشستگان

آپشن وام فوری ۵۰ میلیونی خرید کالا برای بازنشستگان فعال شد! | شگفتانه جدید برای جلب رضایت بازنشستگان

با اتمام مرحله نخست ثبت‌نام وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان و واریز آن درمردادماه سال جاری، بازنشستگان متقاضی می‌توانند برای ثبت‌نام مرحله دوم در سایت کانون‌های بازنشستگی ثبت‌نام کنند.

خبرنگار اصغر اصغری: سازمان تامین اجتماعی یکی از تسهیلاتی را که به بازنشستگان خود پرداخت می‌کند، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه‌ است که بنا بر اعلام احمد اسفندیاری؛ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی، طی سنوات گذشته این سازمان بر اساس یک برنامه‌ریزی مدون، وام قرض‌الحسنه را بازنشستگان خود پرداخت کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی درباره نحوه ثبت‌نام جهت دریافت وام اشاره‌شده گفت: بازنشستگان در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف می‌توانند با مراجعه به سایت کانون بازنشستگان اقدام به ثبت‌نام برای دریافت وام ۳۰میلیون‌ تومانی کنند.

وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی قرار است بعد از پنجم مردادماه، به حساب بازنشستگان پرداخت خواهد شد. ثبت‌نام این وام از طریق کانون‌های بازنشستگی و یا دفاتر پیشخوان دولت انجام می‌شود و نیازی به هیچ‌گونه پیگیری نیست و در صورت تایید درخواست، مراتب آن از طریق پیامک سازمان تأمین اجتماعی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

با توجه به محدود بودن سهمیه اختصاصی به نسبت جمعیت بازنشستگان و کثرت متقاضی، تسهیلات اختصاصی بصورت قرعه‌کشی در سایت تامین اجتماعی انجام خواهد شد.

شرایط گرفتن وام 30 میلیونی

از شرایط ثبت‌نام وام ۳۰میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

دارا بودن ۲۰ سال سابقه بیمه‌پردازی و بیشتر

دارای سن ۵۰ تا ۷۸سال

عدم مسدودی حساب

مالکیت تلفن همراه به نام شخص متقاضی

عدم سابقه چک برگشتی

عدم بدهی معوق به سیستم بانکی کشور (بابت شخص متقاضی یا ضمانت وام دیگران)

عدم استفاده از تسهیلات مشابه طی ۳ سال گذشته

داشتن موجودی کافی در حساب بانکی شخص به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان

همچنین ثبت‌نام مرحله دوم وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان پس از واریز مرحله نخست، مردادماه انجام می‌شود.

وام بازنشستگان تامین اجتماعی برای ثبت نام در دسترس افراد قرار گرفته شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، وام بازنشستگان ثبت نامش اغاز شد و افراد میتوانند با ورود به سامانه مورد نظر و با وارد کردن اطلاعات خود وام بازنشستگان را دریافت کنند. وام بازنشستگان برای افراد به شدت اهمیت دارد چرا که با ورود به سامانه میتوانند این تسهیلات را دریافت کنند و راحت تر معیشت اقتصادی خود را مدیریت کنند. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

زمان ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۳

بسیاری از متقاضیان دریافت و ثبت نام وام ۳۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی همچنین ثبت نام غیر حضوری وام ⁧ بازنشستگان ، به دنبال این هستند که بتوانند در بازه زمانی ثبت نام این وام، به راحتی در سامانه وام، فرم ثبت نام وام ضروری بازنشستگان تامین اجتماعی را تکمیل نموده و سپس، درخواست خود را برای اخذ این تسهیلات، به سازمان بیمه تامین اجتماعی ارجاع دهند.

لازم به ذکر است ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری به صورت غیر حضوری بوده و داوطلبان می بایست به نشانی اینترنتی sabasrm.ir مراجعه کرده و مراحل ثبت نام وام قرض الحسنه خود را تکمیل نمایند../دینا

شرایط دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگی

مستمری‌بگیران متقاضی برای دریافت این وام باید حداکثر ۷۸ سال داشته باشند، حساب بانکی آنها مسدود نباشد و مالکیت تلفن همراه به نام شخص متقاضی باشد. به‌علاوه، افراد متقاضی نباید سابقه چک برگشتی یا بدهی معوق به سیستم بانکی داشته باشند، حداقل موجودی حساب آنها ۱۰۰ هزار تومان باشد و طی دو سال اخیر از این تسهیلات استفاده نکرده باشند.

همچنین در این مرحله ۴۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران واجد شرایط پرداخت خواهد شد که برای هر استان سهمیه‌ای مشخص در نظر گرفته شده و بعد از به حد نصاب رسیدن تعداد ثبت‌نام‌کنندگان، سایت به صورت خودکار بسته می‌شود./عصر ایران

ثبت‌نام وام ۳۰ میلیون‌تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی آغاز شد

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز ثبت‌نام وام ۳۰ میلیون‌تومانی بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و آخرین مهلت زمان ثبت‌نام را تا روز دوشنبه (۴ تیرماه) اعلام کرد

در این باره اظهارکرد: ثبت‌نام اولین مرحله وام‌ ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ از طریق کانون‌های بازنشستگی آغاز شده و تا روز دوشنبه ( چهارم تیرماه) ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این مرحله ۴۰ هزار فقره وام پرداخت خواهد شد، تاکیدکرد: برای کانون‌های بازنشستگی هر استان سهمیه‌ای در نظر گرفته شده است که بعد از به حد نصاب رسیدن ثبت‌نام‌کنندگان سایت به صورت خودکار بسته می‌شود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی درخصوص شرایط پرداخت آن نیز گفت: دارا بودن سن حداکثر ۷۸ سال، عدم مسدودی حساب، مالکیت تلفن همراه به نام شخص متقاضی، عدم سابقه چک برگشتی، عدم بدهی معوق به سیستم بانکی کشور (بابت شخص متقاضی یا ضمانت وام دیگران)، عدم استفاده از تسهیلات مشابه طی دو سال گذشته و داشتن موجودی مکفی در حساب بانکی شخص به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان از جمله شروط دریافت این تسهیلات است.

وی همچنین درخصوص زمان پرداخت وام اعلام کرد که از روز چهارشنبه (ششم تیرماه) اقدامات اداری و بررسی‌های لازم توسط بانک عامل آغاز و طی حدود یک هفته وام به حساب بازنشستگان واریز می‌شود./ایسنا

ثبت نام وام ضروری بازنشستگان در چند مرحله ساده

برای شروع ثبت نام، ابتدا باید به وب سایت صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس https://www.cspf.ir/ بروید. بعد این مراحل را قدم به قدم جلو رفته و ثبت نام خودتان را کامل کنید:

در قسمت بالای سایت، روی «درگاه خدمات الکترونیکی» کلیک کنید تا به یک صفحه جدید هدایت شوید. در این صفحه از بخش تسهیلات مالی، روی قسمت «وام ضروری» کلیک کنید.

با این کلیک به صفحه جدیدی می‌روید، که تمام شرایط وام در آن نوشته شده‌است. این شرایط را به صورت کامل بخوانید و دکمه «ثبت نام» را بزنید.

اگر در این سایت حساب کاربری ندارید، باید ابتدا یک حساب بسازید. بعد هم با کد ملی و شماره موبایل (به نام خودتان) وارد آن شوید. ورود به پنل شخصی شما، سه مسیر دارد: رمز ثابت، شناسایی دو عاملی و شناسایی سه عاملی.

بعد از وارد شدن به پنل کاربری خود، دوباره باید روی گزینه وام ضروری کلیک کنید. حالا اطلاعات خودتان به عنوان متقاضی را وارد کرده، و ثبت کنید. اگر یکی از وراث باشید، اطلاعات مورد نیاز کمی تفاوت خواهد داشت.

بعد از ثبت نام، باید منتظر اعلام نتایج و واجدین شرایط بمانید. بسته به تعداد متقاضیان و اولویت آن‌ها، پرداخت وام ضروری بازنشستگان به صورت مرحله‎‌ای خواهد بود. در پنل کاربری خودتان، می‎توانید از نتیجه درخواست وام مطلع شوید.

گاهی بانک‌ها بودجه مورد نیاز برای پرداخت وام را دارند و این مبلغ سریع پرداخت می‌شود، و گاهی هم زمان بیشتری می‎برد. مثلا در سال ۱۴۰۲، اولین سری وام ضروری روز ۳ خرداد برای بازنشستگان واریز شد./ازکی وام

وام ۵۰ میلیونی خرید کالا

یک وام ۵۰ میلیونی برای خرید کالا به بازنشستگانی که تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری هستند، اختصاص پیدا می‌کند. اگر قصد دریافت این وام را دارید، باید ابتدا سری به ساید خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری بزنید. بعد از آن نوبت طرح یاری می‌رسد که آنجا باید یکی از لینک‌های فروشگاه لوازم خانگی را انتخاب کنید. در این بخش امکان خرید لوازم خانگی مختلف وجود دارد.

وام بازنشستگان کشوری این امکان را به بازنشسته می‌دهد که به صورت مستقیم از کارخانه خرید کند و بعد کالای خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرد. وام خرید کالا بازنشستگان کشوری بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان است؛ با بازپرداخت ۶۰ ماهه و سود ۱۰ درصدی. این یعنی هر بازنشسته باید ماهی حدود ۹۱۰ هزار تومان قسط بابت دریافت این وام بدهد. پرداخت دو درصد از هزینه کالا مزیت این وام است، چرا که ۹۸ درصد هزینه وام گرفته می‌شود.

منبع: فرارو

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید