تعطیلی شنبه | تعطیلی آخر هفته | تعطیلی پنجشنبه و جمعه | تعطیلی جمعه و شنبه

فوری/استان تهران شنبه 6 مرداد تعطیل شد! | فرمان تعطیلی شنبه ادارات دولتی، بانک‌ها، بخش خصوصی

فوری/استان تهران شنبه 6 مرداد تعطیل شد! | فرمان تعطیلی شنبه ادارات دولتی، بانک‌ها، بخش خصوصی

احتمالا درخواست تعطیلی شنبه را مطرح خواهیم کرد.

خبرنگار اصغر اصغری: مدیرعامل توانیر گفت: فعلاً تصمیم بر تعطیلی گرفته نشده و اگر احتمال دهیم، نمی‌توانیم پاسخگوی نیاز برقی باشیم، برای تهران درخواست تعطیلی شنبه را مطرح خواهیم کرد.

 رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر، گفت: فعلاً تصمیم بر تعطیلی گرفته نشده ولی اطلاعات هواشناسی را بررسی می‌کنیم و اگر پاسخگوی نیاز برقی کشور نباشیم، برای تهران درخواست تعطیلی شنبه را مطرح می‌کنیم.

وی افزود: اگر بانک‌ها و بخش خصوصی هم در کنار ادارات دولتی تعطیل شود، قطعاً در کاهش مصرف برق مؤثرتر است.

صائبی مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران ضمن تأیید تعطیلی ادارات استان تهران از ساعت ۱۲ امروز ۳ مرداد ماه گفت: در پی افزایش ناگهانی دما ادارات استان تهران برای فردا پنجشنبه نیز از ساعت ۱۱ صبح تعطیل است.

به گفته وی، این تعطیلی شامل بانک‌ها، مراکز درمانی و دستگاه‌های امدادی نخواهد شد.

 این تصمیم استانداری در حالی اتخاذ شده است که اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش گرمای هوای تهران طی پنج روز آینده خبر داده است. همچنین بر اساس اعلام هواشناسی استان، ورامین با بیشینه دمای ۴۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

احتمال تعطیلی سراسری شنبه و یکشنبه

با توجه به هشدارهای هواشناسی درخواست‌هایی برای تعطیلی ۲ روزه صادر شده است. تابش اشعه فرابنفش در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده به محدوده ناهنجار وارد خواهد شد. فرابنفش مهمترین عامل ابتلا به سرطان پوست است.

 شنبه و یکشنبه هفته آینده دمای کشور در برخی از استان‌ها به ۵۰ درجه می‌رسد و رکورد نیم قرن اخیر را خواهد شکست.پیش بینی پایگاه داده هواشناسی MSN از تابش فرابنفش روز شنبه یک اعلام خطر جدی برای سلامت ایرانیان است. وزیر بهداشت باید از سرپرست دولت درخواست تعطیلی کل کشور را خواستار شود زیرا سلامت مردم در معرض خطر است. در صورت اعلام تعطیلی ادارات شنبه این گزارش به‌روز خواهد شد. شما نیز می‌توانید نظرودرخواست خود از مسئولان برای تعطیلات را با درج کامنت در این گزارش ثبت کنید.

موداری که مشاهده می‌کنید پیش بینی پایگاه داده هواشناسی MSN از تابش فرابنفش روز شنبه است. تابش فرابنفش روز شنبه در حدی خطرناک است که مردم برای حفظ سلامت باید در خانه بمانند. فرابنفش مهمترین عامل ابتلا به سرطان پوست است.

البته با توجه به هشدارهای هواشناسی درباره تداوم گرمای هوا تا 15 روز آینده، احتمال دارد به دلیل تابش اشعه فرابنفش و افزایش خطر ابتلای شهروندان به سرطان پوست دوشنبه 8 مرداد هفته آینده نیز تعطیل اعلام شود که البته تا به امروز هنوز مراجع تصمیم گیر اعلام نظر نکردند.

 تهران برای مراسم تحلیف تعطیل شد

3 سال پیش برای برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری تمام ادارات، نهادهای عمومی، بانک ها، موسسات و شرکت های خصوصی جهت سهولت تردد و روان سازی ترافیک در برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری تهران تعطیل شد و امسال نیز این احتمال وجود دارد که شاهد تکرار اتخاذ چنین تصمیمی باشیم.

منبع: مهر

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید