بسته معیشتی | توزیع بسته‌های معیشتی | بسته معیشتی جدید

توزیع بسته معیشتی با گوشت قرمز رایگان در استان استارت خورد! | ثبت درخواست در این سامانه اینترنتی

توزیع بسته معیشتی با گوشت قرمز رایگان در استان استارت خورد! | ثبت درخواست در این سامانه اینترنتی

بسته های معیشتی و گوشت قرمز در بین خانواده های ولی نعمت این شهرستان خبر داد .

خبرنگار اصغر اصغری: قربانعلی ملاحسنی اظهار کرد: با مشارکت خیرین و نیکوکاران شهرستان آبیک و از محل جمع آوری زکات این شهرستان تعداد ۱۲۵۰ بسته یک کیلوگرمی گوشت گرم در بین خانواده های ولی نعمت این شهرستان توزیع گردید.

وی افزود: ارزش ریالی این بسته ها معادل ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می باشد که از محل زکات مودیان و خیرین محترم این شهرستان تامین گردیده است.

رییس کمیته امداد شهرستان آبیک عنوان کرد: در قالب طرح اطعام حسینی نیز از ابتدای محرم امسال تعداد ۱۴۳۰۰ پرس غذای گرم به ارزش ۱۷ میلیاد ریال با مشارکت مراکز نیکوکاری در بین مددجویان شهرستان آبیک توزیع گردیده است.

رییس کمیته امداد شهرستان آبیک بیان کرد: طرح اطعام حسینی تا پایان ماه صفر ادامه دارد و خیرین و نیکوکاران می توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۲-۸۵۶۴ و کد دستوری *۸۸۷۷*۰۲۸۳# و سامانه اینترنتی www.emdad۳۳۸۰۸.ir کمکهای خود را از طریق کمیته امداد به دست نیازمندان برسانند.

توزیع ۵۵۱۰ بسته معیشتی بین مددجویان

رئیس کمیته امداد مشگین شهر گفت: پخت و توزیع غذای گرم به تعداد ۵ هزار و ۵۱۰ پرس و ۵۵۰ بسته معیشتی در قالب طرح اطعام و احسان حسینی بین مددجویان شهرستان مشگین‌شهر توزیع شد.

احمد علی محب در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پخت و توزیع غذای گرم به تعداد ۵ هزار و ۵۱۰ پرس و ۵۵۰ بسته معیشتی به مناسبت طرح اطعام و احسان حسینی توسط مرکز نیکوکاری مجتمع سحر شهر مرادلو به نیازمندان پخش شد.

وی افزود: این طرح اطعام به ارزش ریالی یک میلیارد و سیصد میلیون تومان توزیع شد.

وی گفت: تعداد کل تحت حمایت ۵۵۷۲ خانوار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مشگین شهر هستند و از طرح‌های حمایتی آن بهره مند می‌شوند.

رئیس کمیته امداد مشگین شهر خاطرنشان کرد: از مردم عزادار در ایام شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) خواستاریم تا احسانات و نذورات خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهدا کنند تا در اسرع وقت به دست نیازمندان و محرومان جامعه برسد.

منبع: مهر

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید