مترو | افتتاح ایستگاه مترو

زمان افتتاح 7 ایستگاه متروی تهران اعلام شد! | تهرانی‌ها این خبر مهم را از دست ندهند

زمان افتتاح 7 ایستگاه متروی تهران اعلام شد! | تهرانی‌ها این خبر مهم را از دست ندهند

ایستگاه‌های متروی سرباز، استاد نجات‌اللهی، میدان خراسان و شهدای ۱۷ شهریور در خط ۶ تهران به زودی افتتاح می‌شوند و خطوط ۶ و ۷ تا پایان سال تکمیل خواهند شد.

خبرنگار اصغر اصغری: سخنگوی شهرداری تهران اعلام کرد که ایستگاه‌های متروی سرباز، استاد نجات‌اللهی، میدان خراسان و شهدای ۱۷ شهریور در خط ۶ مترو به مرحله افتتاح نزدیک‌تر شده‌اند. امحمدخانی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، افزود که تا پایان امسال خطوط ۶ و ۷ مترو تکمیل می‌شود و حدود ۵ تا ۷ ایستگاه باقی‌مانده به مرحله افتتاح خواهند رسید. همچنین، ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ و دو ایستگاه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و میدان حضرت عبدالعظیم حسنی در بخش توسعه جنوبی خط ۶ نیز در وضعیت خوبی قرار دارند.

سخنگوی شهرداری تهران اعلام کرد که ایستگاه‌های متروی سرباز، استاد نجات‌اللهی، میدان خراسان و شهدای ۱۷ شهریور که در خط ۶ مترو پایتخت قرار دارند، پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و به مرحله افتتاح نزدیک‌تر هستند. این اقدام به منظور کاهش ترافیک و آلودگی هوا و استفاده بیشتر از حمل و نقل ریلی در تهران انجام می‌شود.

افزایش استفاده از حمل و نقل ریلی

سخنگوی شهرداری تهران اظهار کرد که افزایش ترافیک و آلودگی هوا دو عامل مهم استفاده پایتخت‌نشینان از حمل و نقل ریلی در تهران است. مدیریت شهری تلاش کرده تا تحولی اساسی در بخش حمل و نقل، به‌ویژه حمل و نقل ریلی ایجاد کند و تا حدود زیادی نیز موفق بوده است. افتتاح ایستگاه‌های متعدد در خطوط مترو که همچنان ادامه دارد، گواهی بر صداقت این موضوع است.

تکمیل خطوط ۶ و ۷ مترو تا پایان سال

محمدخانی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، بیان کرد که تا پایان امسال خطوط ۶ و ۷ مترو تکمیل خواهد شد. حدود ۵ الی ۷ ایستگاه باقی‌مانده از این خطوط با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته به مرحله افتتاح خواهد رسید. البته تامین منابع مالی در اجرای این پروژه‌ها مسئله‌ای جدی و مهم است.

پیشرفت فیزیکی ایستگاه‌های خط ۶

محمدخانی افزود که ایستگاه‌های متروی سرباز، استاد نجات‌اللهی، میدان خراسان و شهدای ۱۷ شهریور که در خط ۶ مترو پایتخت قرار دارند، پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و به مرحله افتتاح نزدیک‌تر هستند. به گفته وی، ایستگاه‌های ذکر شده در مرحله تجهیز قرار دارند و به زودی افتتاح خواهند شد.

وضعیت ایستگاه‌های خط ۷

در خصوص ایستگاه‌های خط ۷، محمدخانی اظهار داشت که ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ و دو ایستگاه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و میدان حضرت عبدالعظیم حسنی در بخش توسعه جنوبی خط ۶ مترو نیز در وضعیت خوبی قرار دارند.

منبع: جهان صنعت

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید