قطعی برق تهران | جدول قطعی برق | ساعات قطعی برق

اطلاعیه ساعات خاموشی مناطق مختلف تهران اعلام شد! | برنامه قطع برق تهران

اطلاعیه ساعات خاموشی مناطق مختلف تهران اعلام شد! | برنامه قطع برق تهران

مدیرعامل توانیر درباره قطعی‌های برق توضیح داد.

خبرنگار اصغر اصغری: مصطفی رجبی مشهدی در پاسخ به این سوال که آیا امسال خاموشی برنامه ریزی شده خواهیم داشت، گفت: اگر منظور خاموشی برنامه ریزی شده ناشی از کمبود تولید است، باید گفت به گونه ای برنامه ریزی شده که شاهد خاموشی نباشیم هرچند که این موضوع به عملکرد و همکاری مردم وابسته است.

رجبی مشهدی در خصوص خاموشی های پراکنده در تهران نیز گفت: در تابستان به دلیل افزایش مصرف و به دلیل اینکه تجهیزات در معرض نور آفتاب و گرما قرار می گیرند احتمال خرابی آن ها بیشتر است به همین دلیل امکان وقوع حادثه و خاموشی وجود دارد که همکارن ما به سرعت این مساله را برطرف می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که احتمال انتشار جداول خاموشی برای امسال وجود دارد، گفت: برنامه ای برای تنظیم جداول خاموشی نداریم و با همکاری مردم به صورت پایدار برق تامین می شود و مشکلی نخواهد بود، هرچند که رشد مصرف در این روزها بسیار بالا است و باید مردم در مدیریت مصرف به صورت جدی مشارکت داشته باشند.

جدول قطعی برق تهران در مناطق مختلف

با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و پایداری دما و افزایش استفاده نامتعارف از سیستم های سرمایشی و به تبع آن افزایش بار شبکه و نیز عدم رعایت الگوی مصرف توسط برخی مشترکان، ناگزیر به اعمال مدیریت اضطراری بار در شبکه در برخی ساعات هستیم. جدول قطعی برق تهران را اینجا دریافت کنید.

الزم به ذکر است که عوامل تاثیرگذار بر اعمال مدیریت بار شبکه، همکاری و کاهش مصرف توسط مشترکان، افزایش دما و ظرفیت شبکه می باشد.

بنابراین با توجه به این موارد، زمان اعمال خاموشی هاکامال احتمالی بوده و پیش بینی مدیریت اضطراری بارشبکه، ممکن است کمتر یا بیشتر از پیشبینی انجام شده و یا حتی در صورت صرفه جویی از سوی مشترکان، اعمال نگردد.

این شرکت از مشترکان فهیم خود انتظار دارد باتنها 10درصد صرفه جویی در مصرف برقبه ویژه در ساعات اوج مصرف"12الی17و20الی23"، و انتقال مصارف غیر ضروری به دیگر ساعات، مجموعه صنعت برق را در تامین برق پایدار یاری رسانند.

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید