بسته معیشتی | توزیع بسته‌های معیشتی | بسته معیشتی جدید

اعطای بسته معیشتی پدرانه با این فرمان | محتویات جذاب و خشمزه بسته معیشتی

اعطای بسته معیشتی پدرانه با این فرمان | محتویات جذاب و خشمزه بسته معیشتی

لرستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان از اهدای ۲۰۰ بسته معیشتی در پویش «لبخند پدری۲» در این استان خبر داد.

خبرنگار اصغر اصغری: مجید طائف امروز در پویش بسته معیشتی بنیاد ۱۵ خرداد که با حضور یاسر اشراقی، معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام، مسئولان کمیته امداد، سپاه استان و گروه‌های مردمی همکار در خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به اهتمام و برنامه‌ریزی بنیاد ۱۵ خرداد این ستاد در راستای منویات مقام معظم رهبری پیرامون جوانی جمعیت گفت: یکی از برنامه‌های شاخص ستاد اجرایی فرمان امام اهدای بسته‌های لبخند پدری با هدف حمایت و تشویق خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو و یا سه فرزند به بالا است.

طائف در خصوص چگونگی اهدای بسته‌های «لبخند پدری» توسط بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام گفت: این بسته‌ها به خانواده‌های دارای فرزند سه‌قلو و بیشتر و خانواده‌های کم‌برخودار دارای فرزند سوم و بالاتر اهدا می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان از اهدای ۲۰۰ بسته لبخند مادری در پویش «لبخند پدری۲» در این استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی بسته‌های لبخند مادری مشتمل بر اقلام و وسایل کودک تا ۶ ماهگی؛ یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان است.

دریافت بسته معیشتی جدید دولت با کد دستوری زیر

حبیب‌اله آسوده افزود: با اجرای پویش ملی یلدای مهربانی، ۲۶۰ هزار خانوار تحت حمایت برخوردار شدند. امسال در پویش ملی یلدای مهربانی حدود ۱۰ میلیارد تومان کمک مردمی در سراسر کشور جمع‌آوری شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ادامه داد: همچنین در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها کمک‌های کالایی شب یلدا به ارزش ۵۵ میلیارد تومان جمع‌آوری، بسته‌بندی و در میان خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد.

آسوده گفت: هموطنان نیکوکار همچنان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱۲* کمک‌های خود را در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهند.

همچنین به مناسبت یلدا پویش ملی «یلدای مهربانی» به منظور کمک به نیازمندان و مددجویان از برگزاری پویش ملی «یلدای مهربانی» راه اندازی شده بود.

این پویش با هدف تامین مایحتاج معیشتی خانواده‌های نیازمند برگزار شد.

منبع: ایسنا

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید