تست شخصیت شناسی| روانشناسی شخصیت | تست تیزبینی | تست تیزهوشی | تست بینایی

روانشناسی شخصیت | اینجور شوهرهایی را زنان می‌پسندند!

روانشناسی شخصیت |  اینجور شوهرهایی را زنان می‌پسندند!

اگر می‌خواهید ماهیت مرموز زنان را کشف کنید، این نوشتار برای شماست. البته باید بگوییم که زنان واقعاً آنقدرها هم پیچیده نیستند!

خبرنگار اصغر اصغری: اگر می‌خواهید ماهیت مرموز زنان را کشف کنید، این نوشتار برای شماست. البته باید بگوییم که زنان واقعاً آنقدرها هم پیچیده نیستند! برای راضی نگه داشتن یک زن لازم نیست یک خدای یونانی یا سوپرمن باشید. آنچه زنان می‌خواهند برای هر مردی در این سیاره شدنی و کاملاً قابل دستیابی است. در این نوشتار خواهید دید که چه رفتارهایی باعث جذب زنان می‌شود! با خبرنامه همراه باشید.

به طور خلاصه، زنان به دنبال ترکیبی از ویژگی‌های مثبت در مردان خود هستند. مواردی که در زیر می‌بینید از مهم‌ترین ویژگی های یک مرد خوب از نظر زنان هستند:

یکرویی

یکرویی برای یک زن فوق العاده جذاب است. می‌خواهیم بگوییم این بهترین ویژگی است که زنان به دنبالش هستند. یک رو بودن به این معناست که دروغ نمی گویید، خیانت نمی کنید و با پیشخدمتی که فراموش کرده سالاد شما را بیرون بیاورد مانند یک احمق رفتار نمی‌کنید. یکرویی یعنی انجام کاری که درست است حتی زمانی که هیچ کس دیگری ما را تماشا نمی‌کند.

شوخ طبعی

داشتن حس شوخ طبعی به این معنا نیست که باید مدام اطرافیان را به خنده بیندازید بلکه یعنی گاهی و در زمان مناسب بازیگوشی و شیطنت دارید. زندگی به اندازه کافی جدی به نظر می‌رسد، بنابراین وجود یک شریک زندگی که گاهی جدی بودن را فراموش می‌کند و باعث می‌شود شما هم زندگی را جدی نگیرید نعمت است!

به علاوه، خنده یک راه فوق العاده برای تقویت رابطه است. می‌توانید این کار را از طریق «شوخی» و گاهی احمقانه رفتار کردن انجام بدهید. تحقیقات نشان داده اند که زنان، عاشق مردان بامزه هستند، حتی یک مطالعه که نشان داد مردان و زنانی که با هم می‌خندند، رابطه‌ای بسیار قوی دارند.

وفاداری

چه رفتارهایی باعث جذب زنان می‌شود؟ یکی از واضح‌ترین پاسخ ها وفادری است. زنان می‌خواهند مطمئن شوند که وقتی روزگار سخت می‌شود رها نخواهند شد. وفاداری نشان دهنده تمایل به ماندن در کنار هم و حضور همیشگی در خوشی و ناخوشی است. بسیاری از زنان از مرد خود وفاداری می‌خواهند تا احساس کنند که مورد حمایت او هستند.

بنابراین اگر به دنبال این هستید که به زنی نشان دهید همان مردی هستید که باید روی او حساب کند، پس باید به او نشان دهید که وفادار هستید.

بلوغ عاطفی

بلوغ عاطفی به این معناست که بتوانید احساسات خود را به درستی بیان کنید. احساسات قدرتمند هستند. آنها می‌توانند به ما کمک کنند یا به ما آسیب برسانند، و گاهی هر دو را با هم دارند. بنابراین مهم است که یاد بگیرید چگونه آنها را مدیریت کنید.

بالغ بودن از نظر عاطفی به این معناست که یاد بگیرید چگونه با احساسات خود کنار بیایید. این ویژگی به شما کمک می‌کند که هم خودتان و هم دیگران را به خوبی درک کنید و در نتیجه ارتباط بهتری با آدم ها داشته باشید.

صحبت کردن در مورد احساسات همیشه آسان نیست. اما اگر می‌خواهید با یک زن ارتباط برقرار کنید، باید بتوانید احساس‌تان را با او در میان بگذارید.

احترام گذاشتن

در پاسخ به این سوال که چه رفتارهایی زنان را جذب می‌کند، قطعا احترام جایگاهی ویژه دارد. احترام بخشی ضروری از هر رابطه‌ای است. احترام عبارت است از اینکه با دیگران با کرامت و برابری رفتار کنیم. احترام گذاشتن به زن زندگی تان به این معنا نیست که با هر چیزی که او می‌گوید یا فکر می‌کند موافقت کنید. بلکه به معنای نشان دادن توجه و محبت به اوست. احترام یعنی نشان دادن اینکه به دیگران اهمیت می‌دهید و به اندازه کافی برای رفتار خوب با آنها اهمیت قائل هستید.

مرد با اعتماد به نفس

اعتماد به نفس جزء کلیدی موفقیت در تمام زمینه‌های زندگی است، و این شامل جذب شریک زندگی نیز می‌شود. زنان، مردان با اعتماد به نفس را دوست دارند. اعتماد به نفس نتیجه داشتن عزت نفس سالم است. وقتی اعتماد به نفس داشته باشید به طور خودکار جذاب به نظر می‌رسید. حتی زبان بدن شما به زن نشان می‌دهد که در مورد خودتان چه احساسی دارید، چیزی که به نوبه خود بر احساس او نسبت به شما تأثیر می‌گذارد.

فروتنی

با توجه به اینکه همین الان در مورد اغواکننده بودن اعتماد به نفس صحبت کردیم، احتمالاً زمان خوبی برای برجسته کردن اهمیت فروتنی در کنار اعتماد به نفس است. زنان مردی را نمی خواهند که فکر می‌کند هدیه خدا به بشریت است! داشتن فروتنی یک ویژگی عالی در شریک زندگی است زیرا کمتر احتمال دارد که زندگی را خیلی جدی بگیرد. آدم فروتن و متواضع احساس خود را به موفقیت‌ها، شکست‌ها یا خواسته‌های نوسانی وابسته نمی‌کند.

مهربانی

مهربانی یکی دیگر از آن ویژگی‌هایی است که می‌تواند تا حد زیادی باعث شود که یک زن عاشق شما شود. شما به خوشبختی و رفاه او اهمیت می‌دهید و بنابراین متفکر و مراقب به نظر می‌رسید.

سخاوت

سخاوت به این معنا نیست که همیشه در خرج کردن پول زیاده روی کنید. راه‌های زیادی برای سخاوتمندی وجود دارد که هیچ ارتباطی با پول ندارد. سخاوت بیشتر به این معناست که به طور کلی فردی بخشنده باشید. شما می‌توانید زمان خود را به او اختصاص دهید، توجه خود را به او اختصاص دهید، می‌توانید دانش خود را با او به اشتراک بگذارید، و می‌توانید زمانی که او به کمک نیاز دارد کمکش کنید.

همراه بودن به این معناست که زندگی خود را با کسی تقسیم کنید. بنابراین اگر می‌خواهید به یک زن احساس خاص بودن بدهید، کمی سخاوت نسبت به او نشان دهید.

توجه جنسی لزوماً به این معنی نیست که او هر موقعیت یا تکنیکی را می‌داند بلکه بیشتر به این معناست که مرد مورد علاقه تان برای درک نیازهای شریک زندگی خود تلاش می‌کند، و می‌داند که چه چیزی احساس خوبی در او ایجاد می‌کند و چه چیزی او را تحریک می‌کند.

همدلی

همدلی از رفتارهایی است که زنان را جذب می کند، و طبیعی هم است! وقتی شریک زندگی‌تان شما را درک نمی کند، فشار باورنکردنی را احساس خواهید کرد. زنان اغلب نیاز دارند که احساس کنند توسط یک مرد درک شده اند تا پیوند عمیق تر و پایدارتری با او ایجاد کنند.

همدلی درک دیدگاه شخص دیگر است و توانایی دیدن دنیا از زاویه دید او. چرا زنان این ویژگی را در مردان دوست دارند؟ همدلی به ما این امکان را می‌دهد که یک قدم به عقب برداریم و قبل از صحبت یا واکنش فکر کنیم و به ما کمک می‌کند از گفتن چیزهایی که ممکن است به خود یا دیگران آسیب بزند اجتناب کنیم. مردی که این ویژگی را داشته باشد در نگاه زن بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

حمایت

طبق تحقیقات، داشتن یک شریک زندگی حامی نه تنها منجر به رضایت بیشتر از رابطه می‌شود، بلکه به طور قابل توجهی سطح استرس کلی شما را کاهش می‌دهد و حتی می‌تواند برای قلب مفید باشد. تحقیقات دیگری از دانشگاه ایالتی فلوریدا نشان می‌دهد که داشتن یک شریک حمایتی می‌تواند منجر به عملکرد بهتر کاری با ۲۵ درصد تمرکز بیشتر شود.

اساسا، زندگی می‌تواند برای همه ما سخت باشد. موفق ترین افرادی که می‌توانند در زمان‌های چالش برانگیز به خوبی پیش بروند، کسی را دارند که به او تکیه کنند. حمایت کردن به معنای کار کردن با هم، برخورداری از پشتیبانی همدیگر، شانه ای برای گریه کردن و گوشی برای شنیدن است.

منبع: خبرنامه

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید