سایت هواداری باشگاه استقلال

نیسان آبی 2 | سریال نیسان آبی 2

عکس پر حاشیه از سریال نیسان آبی ۲ افشا شد | مه لقا باقری با این عکس همه رو مات کرد

عکس پر حاشیه از سریال نیسان آبی ۲ افشا شد | مه لقا باقری با این عکس همه رو مات کرد

سریال نیسان آبی 2 را از 2 هفته آینده می توانید استارت بزنید.

سریال نیسان آبی 2 از ابتدای آذرماه به نمایش عمومی در می آید. سریال نیسان آبی 2 پیش بینی می شود از فصل اول این سریال قوی تر باشد. سریال نیسان آبی 2 طرفداران بسیاری خواهد داشت چراکه می خواهند ببینند در فصل دوم چه اتفاقی می افتد. سریال نیسان آبی 2 را می توانید در فیلمو مشاهده کنید.

سریال نیسان آبی 2

داستان سریال نیسان آبی 2

خلاصه داستان فصل دوم نیسان آبی این است که سه سال از عروسی ممدچاخان گذشته و جمشید، رضا خرسند، رضاسوسن، زری، پری، علم تاج و سرهنگ، همه به شکرآباد آمده‌اند تا شام عروسی را بخورند.

اما اتفاقاتی رخ می‌دهد که همه گرسنگی را فراموش می‌کنند....

موسیقی فصل دوم "نیسان آبی" توسط آریا عظیمی نژاد ساخته شده و افشین علیزاده به عنوان مدیر فیلمبرداری، قاسم ترکاشوند به عنوان طراح صحنه و سیامک احمدی به عنوان طراح چهره پردازی در این سریال همکاری کرده‌اند.

فصل اول "نیسان آبی" داستان جمشید و رضا را روایت می‌کرد که دو دوست قدیمی بودند و عاشق دو خواهر به نام زری و پری شده و با آنها ازدواج کرده بودند.

جمشید شیفته جمشید هاشم پور بود و نیسان آبی اش رضا عاشق شعر و شاعری بود و در رویاهایش شاعری نامدار بود. منوچهر هادی کارگردانی فصل اول را بر عهده داشت.

دانلود سریال نیسان آبی فصل ۲ قسمت ۱ اول، دانلود قسمت 1 فصل 2 نیسان آبی کامل، دانلود قسمت ۱ فصل ۲ سریال نیسان آبی، دانلود قسمت اول فصل دوم سریال نیسان آبی. نیسان آبی ۲ به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور و به قلم سعید هوشیار میباشد. در این سریال بازیگرانی حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا، مه‌لقا باقری، گیتی قاسمی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه‌خواه، علیرضا خمسه به ایفای نقش پرداخته اند.

بازیگران سریال نیسان آبی 2

حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا، مه‌لقا باقری، گیتی قاسمی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه‌خواه، علیرضا خمسه، آرش ظلی‌پور، سیروس همتی، یوسف صیادی، جواد پولادی و صفر کشکولی، بازیگران فصل دوم نیسان آبی هستند

داستان سریال نیسان آبی 2

در این فصل سه سال از آخرین اتفاقِ فصل قبلی گذشته و ممدچاخان بالاخره عروسی کرده. شب عروسیِ ممدچاخان، سلطان جمشید، رضا خرسند، رضا سوسن، زری، پری، علم تاج و خلاصه کل شُکر آباد دور هم جمع بودن که شام عروسی رو بخورن، ولی نه تنها شام عروسی به کسی نرسید، بلکه اتفاقی افتاد که گرسنگی هم از یادشون رفت.

منبع: نشان24

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید