وام فوری | وام بدون ضامن

خبر خوش برای متقاضیان وام فوری بدون سود | وام فوری بلاعوض با واریز یکروزه

خبر خوش برای متقاضیان وام فوری بدون سود | وام فوری بلاعوض با واریز یکروزه

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از اعطای خدمات اعتباری حداقل ۵ میلیون تومانی جهت خرید کالاهای مصرفی، غیرمصرفی و همچنین کالاهای اساسی به فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد.

دریافت وام فوری  یکی از معظلاتی است که متقاضیان تسهیلات بانکی با آن مواجه هستند. وام‌ فوری معمولا در فاصله دو یا سه روز پرداخت می‌شوند و نرخ سود و شرایط بازپرداخت متفاوتی دارند.وام فوری از جمله وام هایی است که برخی بانک ها طرح هایی برای اعطای آن دارند. وام فوری میتواند وام ازدواج ،وام مسکن ، وام قرض الحسنه یا هر وام دیگری باشد. وام فوری و شرایط گرفتن آن در بانک های مختلف میتواند متفاوت باشد.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از اعطای خدمات اعتباری حداقل ۵ میلیون تومانی جهت خرید کالاهای مصرفی، غیرمصرفی و همچنین کالاهای اساسی به فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد.

حمیدرضا نجف پور کردی در نشستی خبری با موضوع شفاف سازی درباره طرح ارزش مالکانه، اظهار کرد: حداقل ۵ میلیون تومان در ماه خدمات اعتباری در اختیار معلمان قرار خواهد گرفت و معلمان از شبکه‌های متعامل کالایی در اختیار مجموعه معین می‌توانند کالاهای مصرفی، غیر مصرفی و اساسی زندگی خود را تامین کنند.

وی با بیان اینکه رقم این اعتبار در گام اول حداقل ۵ میلیون تومان است، توضیح داد: رقم این اعتبار را حدود ۴۰ درصد از حقوق تعیین کردیم. طبق توافقات صورت گرفته، اعتبار قرض‌الحسنه «صفر درصد» دو ماهه در اختیار معلمان می‌گذاریم تا بتوانند از فروشگاه‌های کثیری خرید کنند. اینگونه برای مثال اگر فرهنگی ۱۰ میلیون تومان حقوق دارد، با این ۵ میلیون تومان، قدرت خرید ۱۵ میلیون تومانی در اخیتار خواهد داشت. کار این امر را به مرحله نهایی رساندیم که رقم آن حداقل ۵ میلیون تومان است و متناسب با حقوق فرهنگیان افزایش می‌یابد.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان درباره مباحث مربوط به مسکن اعضای این صندوق نیز گفت: با آموزش و پرورش راهبردهایی را اجرایی کردیم تا به وسیله ظرفیت‌هایی که آموزش و پرورش دارد این امر را محقق کنیم. در بخش تولید مسکن موفقیت کم داشتیم اما شروع این موضوع اتفاق مبارکی است که در گذشته وجود نداشت.

 نجف پور کردی در بخش دیگر سخنان خود افزود: سال مالی صندوق هر سال از اول مهر تا ۳۱ شهریور ماه است و در سال مالی گذشته صندوق ذخیره فرهنگیان در سطح کلان با تمام شرکت‌هایش بیش از ۴۴۰۰ میلیارد تومان سود کسب کرد.

وی ادامه داد: این میزان سود برای اولین بار طی فعالیت‌های ۲۹ سال گذشته رقم خورده است. اصطلاحا ما رکورد کسب سود را با ۲۲۰ درصد رشد نسبت به سال گذشته زده‌ایم.

نجف پور کردی در بخش دیگر سخنان خود درباره  اقداماتی که در جهت ارزش مالکانه اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان انجام شده است، تصریح کرد: در سطح کلان آنچه وعده داده بودیم،عمل کردیم‌ و در مرحله اجرا است‌. از آن تست آزمایشی رفتیم و نمونه را در اختیار معلمان قرار دادیم. ارزش مالکانه قبلا مفهومی بیش نبود اما امروز در مرحله انعکاس واقعیت های ارزش مالکانه معلمان هستیم که هر معلم چه میزان سهم از صندوق دارد. اصطلاحا آنچه ۲۸ سال معلمان انتطارش را کشیدند و ۱۲ سال وعده داده شده بود، ما در یک سال اخیر در جلسات گوناگون مبتنی بر خروجی و جهت گیری کلان صندوق، آن را تبیین کردیم و اکنون ارزش مالکانه به مرحله نهایی رسیده است.

مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان  با بیان اینکه ارزش مالکانه مهم ترین مطالبه فرهنگیان است، افزود: شاید به لحاظ زمان نتوان زمان دقیقی را برای تحقق ارزش مالکانه تعیین کرد. برای اینکه سهم هر فرهنگی را احصا کنیم و نسبت سهم الشرکه او از صندوق را به خودش اختصاص دهیم باید طبق قانون سازمان بورس برای کشف قیمت اقداماتی انجام می‌دادیم. این کارهای زیر ساختی انجام شد. در ادامه باید این سهام را در زمانی تقویم کنیم که بهترین زمان به لحاظ زمان شناسی در عرصه شاخص های کلان اقتصادی و بورسی باشد. 

نجف پور کردی تصریح کرد: الان آماده به منظور زمان مناسب برای اجرا هستیم. یکی از شاخصه‌های اینکه زمان مناسب کی هست، بورس است. از جمله دیگر شاخص ها، شاخص‌های اقتصاد کلان و هماهنگی حداکثری است تا ارزش خوبی برای معلمان خلق شود. این امر در مسیر شکل گیری است و کارهای خوبی انجام شده است. امیدواریم این زمان به‌زودی برسد تا ما خود سهام را تقدیم معلمان کنیم. 

وی ادامه داد: در گام اول وعده دادیم حدود ۱۰ درصد از دارایی‌های صندوق را در قالب یک شرکت بورسی تقدیم کنیم. در این مرحله مهم  این است که معلمان به نسبت سهم الشرکه از یک میلیون و ۶۰۰ هزار عضو صندوق تعدادی سهام از شرکت بورسی بگیرند. برای مثال به یک معلم ۱۰ سهم و یک معلم ۲۰ هزار سهم می‌دهیم تا مدیریت ارزش دارایی خود فرهنگیان را داشته باشیم. روی رقم مانور نمی‌دهیم بلکه کیفیت شرکت در حال واگذاری اعم از بورسی، غیر بورسی و پتروشیمی برایمان مهم است. مدیریت ریسک و بازده در ذات این دارایی است. امیدواریم هرکس به اندازه جریان مالی که با صندوق داشته، سهم ببرد.  

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در پاسخ به سوالی درباره انتشار فیش حقوقی یکی از کارمندان صندوق و اضافه کاری‌ نجومی او گفت: تا زمانی که آنچه ما به معلمین عزیز وعده دادیم در خصوص اصلاح و بهبود صندوق ذخیره فرهنگیان محقق نشود، در حوزه پرداخت‌ها هم سختگیری خواهم کرد. پاداش و کارانه و اضافه و کار ندادم. شبانه روز کار کردند تا محقق شود و کارهای خوبی اتفاق افتاد. به این عزیزان بعد از ۱۰ ماه اضافه کار و معوقه دادیم. تا حدود ۸۰ درصد اضافه کارها نیز اضافه کار واقعی خودشان بوده است.

نجف پور کردی تصریح کرد: اضافه کار این شخص را نیز پرداخت نکرده بودیم و طول کشید. حدود ۱۸ ماه از اضافه کار را به ایشان نداده بودیم و نهایتا گزارش مالی ایشان را درآورد. به ایشان ۵۵ درصد از اضافه کار واقعی خودش را دادیم و ۴۵ درصد از کاری که انجام داده بودند را ندادیم اما تکلیف داریم که مبلغ را پرداخت کنیم. برخی افراد در این موضوع رفتارهای پروپاگاندایی داشتند که بخشی از آن واقعیت بود اما بخشی موج سواری بود.

وی در خصوص ساماندهی حقوق و دستمزد اعضای صندوق و شفافیت در این زمینه تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک که شاید یک الی دو ماه طول نکشد، وضعیت حقوق و دستمزد کل کارکنان و مدیران در اختیار هیات مدیریت و هیات امنا قرار می‌گیرد و این شفافیت است. زیر ساخت‌ها را برای این امر فراهم کردیم، در حوزه تخصیص اعداد و ارقام و پرداخت‌ها چارچوب‌هایی را وضع کردیم که هر کسی در هر هلدینگ و شرکتی اعدادی که خودش تشخیص می‌دهد را به عزیزان خودش تخصیص ندهد. بعضا می‌گویند تخصص افراد دارای اهمیت است و از این رو یک نفر می‌تواند چندین برابر مدیر عامل بگیرد اما ما ابلاغ کردیم که چنین پرداخت‌هایی ممنوع است.

مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: از زمانی که بنده آمدم برای هرکسی که اطراف من بوده است تعیین کردم که ۱۰ الی ۱۵ درصد کمتر از کسانی که قبلا در این پست بودند، حقوق بگیرند. در سال گذشته در حوزه شفاف سازی حقوق و دستمزد هلدینگ‌ها و شرکت‌ها تعیین کردیم که گرچه این حقوق‌ها در مقایسه با حقوق صنعت بالا نیست اما در مقایسه با حقوق آموزش و پرورش بالا است.

نجف پور کردی تاکید کرد: سال گذشته این مصوبه را دادیم که افزایش حقوق‌های امسال به صورت ۳۰ درصد از افزایش متعارف باشد و ۷۰ درصد آن از مولفه بهره‌وری در قالب نظام بودجه ریزی عملیاتی بهره وری پرداخت شود. یعنی ابتدا منافع سازمان، شرکت، هلدینگ و در راس اینها منافع معلم باید محقق شود و بعد خود این افراد بهره‌مند شوند.

وی در پاسخ به سوالی دیگر در خصوص ساخت مسکن فرهنگیان، توضیح داد: در شناسایی ظرفیت ها اقداماتی انجام دادیم و موقعیت‌ها را شناسایی کردیم اما هنوز کار آن شروع نشده است. در سطح کلان و ملی با وزارت مسکن و وزارت شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش موضوعات را دنبال می‌کنیم. ساخت مسکن در حال پیگیری است.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، با بیان اینکه حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار فرهنگی عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند، درباره اقدامات صندوق ذخیره فرهنگیان در خصوص شفافیت گفت: این وعده محقق شد؛ به طوری که امروز بیش از ۴۵ درصد از افرادی که به عنوان تیم مدیریتی در صندوق، هلدینگ‌ها و شرکت ها منصوب شدند از فرهنگیان هستند. وعده دادیم اطلاعات مالی بنگاه را مبتنی بر قوانین تجارت به مرور زمان در اختیار فرهنگیان قرار می‌دهیم که طی یک سال اخیر زیرساخت‌هایش را فراهم کردیم. در حال حاضر اطلاعات مالی همه شرکت‌ها، هلدینگ‌ها و موسسات در کدال داخلی صندوق منعکس می‌شود و هیات مدیره صندوق از وضعیت همه شرکت ها می‌توانند مطلع شوند.

نجف پور کردی درباره اقدامات پرداخت مالی نیز توضیح داد: در حال حاضر ساماندهی و نظم بخشی و متمرکز کردن نظام پرداخت حقوق مدیرعامل‌ها و اعضای هیات مدیره کلیه هلدینگ ها شرکت ها ۱۰۰ درصد شده است؛ درحالی که این امر قبلا نبود. مرحله بعدی برای شفافیت، داشتن نظام مشخص مدیریت هزینه و معاملات است.

وی توضیح داد: نظام سرمایه گذاری و اوزان سرمایه گذاری ما در بخش های گوناگون مبتنی بر قواعد ریسک بازده نبود و مشکلات جدی داشتیم. امروز به آنچه وعده دادیم یک به یک عمل کردیم. خروج از حوزه های سرمایه گذاری "های ریسک" و ورود به حوزه‌های سرمایه گذاری "لو ریسک" از برنامه‌های ما بود. برای همه شرکت‌ها تبیین کردیم که صندوق ذخیره در هم تنیده و هدف‌دار است که صرفا به یک هلدینگ ختم نمی‌شود و ما حتی پاسخگوی عملکرد یک شرکت در یک نقطه کوچک هستیم.

وام فوریوام فوری یک روزه

وام ودیعه مسکن  وامی است که برای تامین تمام یا قسمتی از هزینه ودیعه واحد مسکونی مورد نیاز افراد پرداخت می‌شود و در طول دوره اجاره واحد مسکونی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. وام ودیعه مسکن در جهت کمک به مستاجران کم درآمد از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ارائه می شود. وام ودیعه مسکن تا سقف 70 میلیون تومان به متقاضیان برای اجاره و پول پیش مسکن پرداخت می شود. حال برای کنترل بازار اجاره مسکن سقف وام ودیعه مسکن را دولت افزایش می دهد. در ادامه به آخرین خبر از  وام ودیعه مسکن  می پردازیم.

اگر قصد اجاره یک خانه نقلی در قم را دارید،  گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه نقلی در قم با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای اجاره نیازمند هستید.

اگر قصد اجاره یک  واحد نقلی در پردیسان را دارید، یک واحد ۶۵ متری ۱۱ ساله که یک اتاق خواب دارد را با رهن کامل ۱۷۰ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در عمار یاسر هستید می‌توانید یک خانه نقلی ۴۰ متری که یک اتاق خواب و پارکینگ دارد را با پول پیش ۹۰ میلیونی و اجاره  ۴ میلیون تومانی در عمار یاسر کرایه کنید.

اگر واحد ۶۰ متر مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری یک خوابه است در پردیسان با رهن ۱۰۰ میلیون و اجاره ۲ میلیون تومانی در پردیسان  برای اجاره قیمت گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگری در امامزاده ابراهیم با متراژ ۵۵ متر در حالی که ۲۲ سال از ساخت آن گذشته باشد را با پول پیش ۱۰۰ میلیونی و اجاره ۱میلیون ۳۰۰ هزار تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر در امام دنبال خانه نقلی هستید باز یک واحد با متراژ ۶۰ متر و یک اتاق خواب و انباری دارد را با پول پیش ۱۲۰ میلیونی و اجاره ۱ میلیون تومانی در امام برای اجاره آگهی شده است.

همچنین واحد دیگری در کلهری که ۶۵ متر است و یک اتاق خواب و انباری دارد را با پول پیش ۵۰ میلیونی و اجاره ۴ میلیون تومان در کلهری کرایه کنید.

اگر به دنبال خانه نقلی در همین محل هستید باز یک واحد با متراژ ۳۰ متری ۹ ساله با رهن ۱۰ میلیونی و اجاره ۴ میلیونو ۵۰۰ هزار تومانی  در کلهری برای اجاره قیمت گذاری شده است.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه نقلی در قم به دست خواهید آورد.

هزینه رهن و اجاره خانه نقلی در قم

محله متراژ مشخصات سال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان)

 پردیسان ۶۵ ۱خوابه،پارکینگ ۱۳۹۱ ۱۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -

امامزاده ابراهیم ۵۵ - ۱۳۸۰ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱٬۳۰۰٬۰۰۰ 

عمار یاسر ۴۰ ۱خوابه،پارکینگ ۱۳۸۵ ۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴٬۰۰۰٬۰۰۰ 

 پردیسان ۶۰ ۱خوابه ۱۳۸۵ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰ 

امام ۶۰ ۱خوابه،انباری ۱۳۸۷ ۱۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ 

 کلهری ۳۰ - ۱۳۹۳ ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴٬۵۰۰٬۰۰۰ 

امامزاده ابراهیم ۶۰ ۱خوابه،پارکینگ،انباری ۱۴۰۰ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -

کلهری ۶۵ ۱خوابه،انباری ۱۳۹۸ ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴٬۰۰۰٬۰۰۰ 

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با تاکید بر اینکه صاحبان خانه‌های فرسوده در بافت‌های فرسوده، ملک یا زمین جایگزین می‌گیرند، گفت: فراوانی تعداد واحدهای لرزان و ناایمن در بافت فرسوده شهرها و ضرورت کمک به احیا و مقاوم سازی این بافت، دولت را مجاب کرده تا راهبرد اصلی خود را در نهضت ملی مسکن معطوف به نوسازی بافت فرسوده و ایجاد واحدهای پایدار کند.

محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ضمن تشریح سیاست‌های احیای بافت فرسوده شهری گفت: فراوانی تعداد واحدهای لرزان و ناایمن در بافت فرسوده شهرها و ضرورت کمک به احیا و مقاوم سازی این بافت، دولت را مجاب کرده تا راهبرد اصلی خود را در نهضت ملی مسکن معطوف به نوسازی بافت فرسوده و ایجاد واحدهای پایدار کند.

به گفته وی، یک چهارم سطح شهرهای ایران معادل ۱۶۲ هزار هکتار از سکونتگاه های جمعیتی را بافت‌های قابل احیا شامل سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه‌ای، بافت‌فرسوده میانی و بافت فرسوده تاریخی تشکیل می‌دهد که حداقل یک سوم جمعیت کشوردرهمین محدود سکونت دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس جدیدترین ارزیابی‌ها، بیش از ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکونی در همین محدوده‌های شهری قرار دارد که نزدیک به ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار واحد از آنها فرسوده و ناپایدار هستند.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به اینکه طی ۱۵ سال گذشته فقط ۲۱۰ هزار واحد از این ساختمان ها تخریب و نوسازی شده و به جای آن ۶۷۰ هزار واحد احداث شده است، ادامه داد: نوسازی این واحدها، فرآیند بسیار پیچیده ای است، زیرا مردم در این خانه ها و واحدهای اطراف سکونت دارند و مالکیت این املاک هم متعلق به مردم است و با دولت یا شهرداری‌ها نیست.

آئینی گفت: ما حداکثر قادریم برنامه نوسازی این املاک را تسهیل و تشویق کنیم. فضاهای عمومی مورد نیاز مردم و خدمات زیربنایی اعم از بهبود شبکه‌های آب، برق، گاز، مخابرات، مسیرهای دسترسی و خدمات عمومی نظیر امکانات آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، درمانی و انتظامی را فراهم کنیم از این رو دولت به کمک شهرداری‌ها به شیوه‌های مختلفی مترصد حمایت از مردم برای نوسازی واحدهای مسکونی خود در بافت فرسوده شهری است ولی بسیاری از ساکنین محدوده بافت فرسوده شهرها، استطاعت و توانایی لازم را برای تخریب و نوسازی واحد مسکونی خود ندارند و انبوه سازان مسکن هم به دلیل نبود توجیه اقتصادی، برای مشارکت در برنامه نوسازی بافت فرسوده رغبت نمی‌کنند.

وی افزود: دولت با هدف ترغیب سرمایه گذاران به حضور در طرح های مسکن سازی و احیای بافت فرسوده ۵۰ درصد از هزینه صدور مجوز ساخت این محدوده را بخشیده و شهرداری‌ها هم مکلف شده‌اند تا مجوز ساخت مسکن را در این محدوده سریع تر از سایر مناطق صادر کنند.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: علاوه بر این سازندگان مسکن در این محدوده تسهیلات بانکی نهضت ملی مسکن دریافت می‌کنند و حتی به آنها یک خط اعتباری ویژه ارزان قیمت داده می شود و علاوه بر این به افرادی که منازل آنها در دوره ساخت تخریب می شود، ودیعه اسکان موقت با نرخ قرض الحسنه پرداخت خواهد شد.

وی گفت: اگر واحدهای مسکونی مستقر در بافت فرسوده با املاک مجاور خود تجمیع شوند، برای نوسازی تا یک طبقه تراکم تشویقی اضافه می گیرند. اما اگر به صورت بلوکی با یکدیگر تجمیع شوند، می‌توانند تا دو طبقه تراکم تشویقی اضافه بگیرند.

آئینی همچنین با اشاره به مفاد بسته تشویقی شهرسازانه که اواخر پارسال در شورای عالی مسکن مصوب شد، گفت: در این بسته ۱۹ پیشنهاد تسهیل کننده و تشویقی برای حمایت از احیای بافت فرسوده گنجانده شده است. به عنوان نمونه تحت شرایطی، سازندگان مسکن در بافت فرسوده شهرها می‌توانند تا دو طبقه تراکم اضافه تشویقی بگیرند یا تحت شرایطی دیگر می توانند کاربری طبقه همکف را تجاری – اداری کنند.

وام فوری با چک صیادی

وی گفت: مسکن‌سازان در این محدوده می‌توانند پارکینگ کمتری بسازند و از شیوه‌های دیگر تراکم پارکینگ را تأمین کنند. علاوه بر این در واحدهای تازه ساز تراس و بالکن جزو تراکم ساختمانی محاسبه نمی‌شود و به متقاضیان درب پارکینگ اضافه داده می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش تسهیلات ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده تاریخی گفت: تسهیلات ودیعه اسکان موقت در این محدوده به ۱۲۰ میلیون تومان در کلانشهرها و ۹۰ میلیون تومان در سایر شهرها افزایش یافته است. همچنین برای اولین بار سرفصل اعتباری ویژه‌ای برای مقاوم‌سازی و نوسازی بافت‌های فرسوده تاریخی تعریف شده است که معادل ۸۰ درصد وام ساخت است.

وی با بیان اینکه به موازات ارایه این مشوق ها بنا داریم طی دو سال آینده تمام معابر خاکی محلات فرسوده هدف را آسفالت کنیم، ادامه داد: این مشوق‌ها ظرف همین مدت کوتاه تاثیر خود را گذاشته و موجب رونق ساخت مسکن در بافت فرسوده شده است.

به گفته آئینی، درحالی که میانگین سالانه ساخت مسکن در بافت فرسوده ظرف ۱۰ سال گذشته حدود ۴۰ تا ۴۵ هزار واحد است، اکنون به ساخت ۶۰ هزار واحد در این محدوده رسیده‌ایم.

وی گفت: پارسال ۶۵ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده شهرها ساخته شد و امسال هم تا اول شهریور حدود ۲۲ هزار واحد پروانه ساختمانی در این محدوده صادر شده است. البته ما امسال انتظار بیشتری داشتیم ولی افزایش ۱۰ برابری بیمه پروانه ساختمانی، خیلی از متقاضیان را منتظر نگه داشته و سرعت احیای بافت را کاهش داده است

وام ودیعه مسکن وامی است که برای تامین تمام یا قسمتی از هزینه ودیعه واحد مسکونی مورد نیاز افراد پرداخت می‌شود و در طول دوره اجاره واحد مسکونی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. وام ودیعه مسکن در جهت کمک به مستاجران کم درآمد از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ارائه می شود. وام ودیعه مسکن تا سقف 70 میلیون تومان به متقاضیان برای اجاره و پول پیش مسکن پرداخت می شود. حال برای کنترل بازار اجاره مسکن سقف وام ودیعه مسکن را دولت افزایش می دهد. در ادامه به آخرین خبر از  وام ودیعه مسکن  می پردازیم.

وام فوری بانک رسالتوام فوری بدون ضامن

معاون وزیر تعاون گفت: امسال یک‌ماه و نیم زودتر از سال گذشته از ۱۶ اردیبهشت به استان‌ها ابلاغ کردیم و فرایند پرداخت تسهیلات تکلیفی مشاغل خانگی از اواخر اردیبهشت در استان‌ها آغاز شده است. هر سال تا بانک مرکزی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توافق می‌کند و به بانکها ابلاغ می‌شود زمان می‌برد، اما امسال یک‌ماه و نیم زودتر شروع شد.

کریمی بیرانوند تأکید کرد: ۸ بانک عامل برای پرداخت تسهیلات تکلیفی مشاغل خانگی همکاری می‌کنند و نرخ همه این تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد تعیین شده است.

روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اعلام کرد: صندوق بیمه اجتماعی بر اساس اصل ۲۹قانون اساسی و همچنین قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی و آئین نامه روستاییان و عشایر با هدف ترویج فرهنگ بیمه‌ای و با هدف حمایت از متقاضیان مشاغل خانگی تشکیل شده است.

بر این اساس افراد ۱۸تا ۵۰سال که بدون بیمه هستند می‌توانند با عضویت در این صندوق از خدمات و مزایای آن‌ها همچون مستمری بازنشستگی، مستمری ازکارافتادگی کلی، مستمری بازماندگان و نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای بهره‌مند شوند

بنا به این گزارش با هدف سیاست‌های ابلاغی صندوق در خصوص فراگیری و افزایش ضریب نفوذ بیمه اجتماعی، مشاغل خانگی از جمله صنعتگران و فعالان حوزه فرش هم تحت پوشش بیمه‌ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر قرار می‌گیرند.

وام فوریافرادی که این تسهیلات را دریافت می‌کنند تا مدت ۳۰ روزه امکان استفاده از آن را دارند. اولین قسط این وام یک ماه بعد از پایان مهلت ۳۰ روزه خرید دریافت خواهد شد.

با توجه به میزان وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۲ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۶۶۸ تومان است. کل سود وام ۲۱ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۳۷ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۹۱ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۳۷ تومان خواهد بود.

قانون بودجه ۱۴۰۱، شش بانک عامل مسکن، تجارت، صادرات، کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک را مکلف کرده است که تسهیلات ویژه مسکن به برخی خانواده‌های واجد شرایط اعطا کنند.

طبق بخشنامه بانک مرکزی در رابطه با تسهیلات قرض الحسنه «ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن» خانواده‌هایی که مسکن ندارند و از ابتدای سال ۱۳۹۹ به بعد صاحب فرزند سوم یا بیشتر می‌شوند، وام ۲۰۰ میلیون تومانی تعلق می‌گیرد

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید