اخبار بازیگران | بازیگر زن | بازیگر مرد | آخرین خبر

زن حمید لولایی با تیپ جنجالی در یک مهمانی خانوادگی

زن حمید لولایی با تیپ جنجالی در یک مهمانی خانوادگی

زن حمید لولایی را در عکس های این مطلب در یک مراسم خانوادگی به همراه همسرش مشاهده می کنید.

زن حمید لولایی که همسر بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون است که آثار برگزیده ای در کارنامه هنری خودش دارد را در این عکس میبینید. این بازیگر کارهای طنز نیز بسیار انجام داده و اکثر مردم او را با کارهای طنزش می شناسند.

زن حمید لولایی

عکس زن حمید لولایی

حمید لولایی متولد 1334 در محله عشرت آباد تهران و اصالتا شمالی است اما بزرگ شده محله ای در میدان سپاه است.

این هنرمند در خانواده ای پرجمعیت متولد شده و 9 خواهر و برادر دارد.

ازدواج حمید لولایی

حمید لولایی متاهل بوده و در سال 1369 زندگی مشترک خود را آغاز کرده است.

بازیگر نقش خشایار سریال زیر آسمان شهر، همسرش را برای اولین بار در یک میهمانی خانوادگی ملاقات کرد و همان جا یک دل نه صد دل عاشقش شد.

حمید لولایی دو دختر به نام های مریم و سارا دارد.

زن حمید لولایی

منزل حمید لولایی

حمید لولایی از کودکی به جای بازی های کودکانه، به کار اجرای نمایش برای بچه های کوچه می پرداخت و با کشیدن نقاشی روی کاغذ و رول کردن آنها در یک جعبه، شروع به قصه گویی می کرد تا جاییکه خواهر کوچکترش را مسئول فروش بلیط کرده و از بچه ها برای تماشای نمایش خود مبالغی دریافت می کرد اما پس از مدتی پول بچه ها را پس می داد.

این هنرمند علاوه بر اجرای نمایش  برای کودکان، برای آنها قصه می گفت و در میان تعریف کردن خود از آنها می خواست که برایش خوراکی بیاورند تا حداقل مزد خود را دریافت کند.

حمید لولایی فعالیت حرفه ای خود را در سال 1358 با تئاتری به نام «سبزه دوست بچه ها» ساخته رضا ژیان در ژانر کودک آغاز کرد و در آن اکبر عبدی نیز حضور داشته و ایشان نیز اولین تجربه حرفه ای خود را بدست آورد.

بهترین مشوقم مادرم بود

بهترین مشوقم در بازیگری خانواده ام و به خصوص مادرم بود. شاید از نظر مالی کمک چندانی نمی توانست بکند اما مشوق خوبی بود…من از کودکی همسایه ها را جمع می کردم و برای آنها تئاتر اجرا می کردم. در گروه تئاتر مدرسه هم عضو بودم و برای رسیدن به تئاتر سنگلج از مدرسه تا آنجا را پیاده طی می کردم.

زن حمید لولایی

عکس همسر حمید لولایی

سال 1357 در 23 سالگی بخاطر علاقه ام به کارگردانی در آموزشگاهی در میدان فردوسی دوره دیدم و همزمان با جنگ تصاویری از شهدا و مراسم های مذهبی را تهیه می کردم.

شروع با تئاتر

حمید لولایی ، فعالیت هنری خود را از سال 1358 آغاز نمود. در این سال ، رضا قاسمی او را برای ایفای نقش در تئاتر «سبزه ، دوست بچه ها» به کارگردان آن «رضا ژیان» پیشنهاد داد و حمید لولایی در این نمایش ، در دو نقشِ «فیل» و «دارکوب» ظاهر شد.

سپس در سال 1359 در نمایش «بچه ها و خمره سخنگو» به کارگردانی سیاوش طهمورث بازی کرد و کمی بعد در تئاتر «آن شصت نفر ، آن شصت هزار» به کارگردانی «بهرام ابراهیمی» به ایفای نقش پرداخت.

مدیر سینما

کنار کار تئاتر در آزمون مدیران سینمایی شرکت کردم و از بین 33 نفر رتبه اول را بدست آوردم و به مدت 9 سال مدیر سینما آزادی بودم.

شروع حرفه ای در جلوی دوربین

در 25 سالگی از سربازی که برگشتم به کلاسهای بازیگری رفتم. در هنرهای زیبا اساتیدی بودند که به تئاتر معرفی ام کردند. در آن حین با افرادی آشنا شدم که متوجه استعدادم در این زمینه شدند و دعوت به همکاری در دو سکانس از «سربداران» شدم.

چند سکانسی در سریال «سربداران» حضور داشتم که بعدها این مجموعه از 23 قسمت تبدیل به 17 قسمت شد و هیچ وقت بازی من به نمایش گذاشته نشد!

این روند ادامه داشت تا زمانی که فهمیدم عده ای قصد دارند کار طنز انجام دهند و آنجا بود که با مهران مدیری و گروه «ساعت خوش» آشنا شدم.

زن حمید لولایی

اولین فیلم سینمایی

در سال 69 یک فیلم سینمایی بازی کردم ، اما به اندازه ای این اثر ضعیف بود که بعد از دو اکران مطبوعاتی دیگر به پخش نرسید و موفق نبود.

شهرت با زیر آسمان شهر

حمید لولایی در سال 1379 وقتی 45 ساله بود با سریال «زیر آسمان شهر» به کارگردانی مهران غفوریان در نقش خشایار مستوفی مشهور شد.

نه..غلام!!!

من با تکیه کلامهایی که از قبل تعیین می شوند مخالفم مثلا تکیه کلام «خشایار مستوفی» به هنگام فیلمبرداری ایجاد شد. در بخشی از داستان باید حرفی می زدم و برای تایید گرفتن می گفتم : «نه..غلام» به لحاظ شیرینی این واژه و رواجش بین مردم از آن استفاده کردم. خشایار مستوفی خیلی به دل مردم نشست و همواره من را به آن می شناسند.

زن حمید لولایی

بیماری روحی و افسردگی

من یک سال و نیم شب و روز با «خشایار مستوفی» بودم و بعد از پایان کار دچار بیماری روحی شدم که با هیچ دارویی درمان نمی شد. دکتر می گفت به علت آن که مدت زیادی در آن تیپ بوده ای از خودِ واقعی ات فاصله گرفته ای. پنج شش ماهی که گذشت آرام آرام بهتر شدم.

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید