اخبار بازیگران | بازیگر زن | بازیگر مرد | آخرین خبر

الناز شاکردوست با این عکس ها در موناکو جنجال به پا کرد

الناز شاکردوست با این عکس ها در موناکو جنجال به پا کرد

الناز شاکردوست به تازگی در صفحه اینستاگرامش عکس هایی از خودش با تیپی جنجالی در موناکو منتشر کرده است.

الناز شاکردوست در این پست به مناسبت روز دختر، پیامی عمیق و تاثیرگذار را به اشتراک گذاشت: "زن‌ها همان دختربچه‌های دیروز هستند که قوی بودن را یاد گرفته‌اند. روز دختر مبارک!".

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست اصالتا اهل کجاست

خانم شاکردوست با یک پیراهن طرحدار و توری به همراه کلاه و یک مینی برکین مشکی در این مهمانی خیریه که به نفع کودکان اوتیسم برگزار شده شرکت کرد.

کیف های برکین جزو گرانقیمت ترین کیف های دنیا هستند که توسط برند لاکچری hermes تولید می شوند و نمادی از ثروتمندی هستند.

به نظر می رسد کیف خانم شاکردوست مدل Hermes Kelly Pochette Swift Gold-Tone Noir از برند هرمس باشد که قیمتی 24 هزار دلاری دارد و تقریبا یک میلیارد و پونصد میلیون تومان ارزش آن است.

خانم شاکردوست به تدریج عکس هایی از خودش در مراسم ضیافت باترفلای در موناکو منتشر کرد. این یک ضیافت شکوهمند شبانه  و در سبک بالماسکه های اشرافی اروپایی  است با اهداف خیریه که  هرسال در هتل هرمیتاژ مونت کارلو برگزار می شود و حضار برای گرفتن ورودی این جشن بزرگ باید بین ۴ هزار یورو تا ده هزار یورو هزینه کنند. 

یعنی چیزی بین ۳۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان. چند حراج آثار هنری و چند پرفورمنس هم در جهت جمع آوری پول در این مراسم برگزار می شود. کل این ارقام صرف کودکان ناتوان  حرکتی، معلول و خانواده هایشان خواهد شد.

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بی حجاب

الناز شاکر دوست در تاریخ 7 تیر ماه سال 1363 متولد شده است و زادگاه او شهر تهران می باشد. او تحصیلات خود را تا مدرک لیسانس تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران ادامه داد و هم اکنون یکی از موفق ترین بازیگران زن در ایران می باشد البته او علاوه بر بازیگری در عکاسی و طراحی صحنه و طراحی لباس نیز فعالیت دارد. در مورد علایق او بهتر است بدانید که او عشق زیادی به فوتبال دارد اما عشق اول او در زندگی، فاطمه محتشمی مادرش است.

پدر الناز یک تاجر است که درزمینه ابزار آلات صنعتی فعالیت می کند و مادرش خانه دار می باشد. از کودکی النازعاشق پیانو زدن بود و استعداد خوبی هم در این زمینه داشت، به گونه ای که همه اطرافیان او از استعداد او مطلع شده بودند. جالب است بدانید که الناز شاکر دوست میانه خوبی با فضای مجازی ندارد و به گفته خودش فوبیای تکنولوژی دارد، او حس می کند که تکنولوژی انسان را از زندگی واقعی دور می کند و او را به زندگی در این فضا وابسته می کند.

او هر هفته فقط 3 ساعت وارد اینستاگرام می شود. یکی از دوستان صمیمی او گوهر خیر اندیش است که فاصله سنی زیادی با یک دیگر دارند. الناز در دوران تحصیل خود، دانش آموز بسیار سخت کوش و درس خوانی بود نمرات بسیار خوبی به دست می آورد. النازشاکر دوست دیپلم خود را از رشته ریاضی و فیزیک با معدل 19/23 دریافت کرد و در کنکور هم توانست رتبه 11 را در رشته بازیگری و تئاتر کسب کند.

الناز شاکردوست

ازدواج الناز شاکردوست و هوتن شکیبا

الناز به ورزش کردن علاقه زیادی داشته است و هم اکنون نیز ساعت های زیادی را به ورزش کردن می پردازد. او در رشته های مختلف ورزشی مانند شنا و اسکی و فوتسال فعالیت می کند و یکی از اعضای تیم هنرمندان می باشد. یوگا و تی آر ایکس نیز از ورزش های مورد علاقه این بازیگر جوان است. البته او به مسافرت کردن نیز علاقه زیادی دارد و از 23 سالگی سعی کرده است تا به شهرهای زیادی مسافرت کند و همه جا را از نزدیک مشاهده کند. او به کشورهای مختلف نیز سفر کرده و تصاویر زیادی را منتشر می کند.

در سال 1394 الناز تصمیم به ادامه تحصیل گرفت و به همین منظور به لندن رفت. او در تاریخ 12 فرورین سال 1395 توانست پس از اتمام تحصیلات خود و دریافت آموزش های لازم، به ایران بازگردد. الناز هم اکنون دارای مدرک لیسانس نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن انگلستان می باشد.

النازعلاوه بر گوهر خیر اندیش، گلشیفته فراهانی را نیز دوست دارد و با شهرام حقیقت دوست و منوچهر نوذری که فوت کرده است، رابطه بسیار خوبی دارد. در بین خوانندگان نیز امیر تتلو را به عنوان نابغه موسیقی معرفی می کند و به صدای رضا صادقی و کرت کوبین علاثقه بسیار زیادی دارد.

الناز شاکردوست

یکی از چالش های بزرگی که در زندگی الناز رخ داده است، مربوط به پشت صحنه یکی از فیلم های او می باشد. او در حال بازی کردن در یک فیلم بوده است که به دلیل شوخی نا به هنگام یکی از افراد پشت صحنه، الناز از ارتفاع یک متر و نیمی به زمین می افتد و به بیمارستان منتقل می شود. او پس از مدتی متوجه می شود که کمر و ستون فقراتش به شدت آسیب دیده است و مجبور می شود برای مدت طولانی در بیمارستان بستری بماند.

در این میان هنرمندان بسیاری برای عیادت از او به بیمارستان رفته اند. اما الناز برای بهبودی کامل و درمان خود به خارج از کشور مسافرت می کند و تا مدت زیادی از گن های طبی استفاده می کند. البته الناز در دنیای بازیگری اتفاقات ناگوار زیادی داشته است که از پس تمام آن ها برآمده است. در فیلم تابو، النازباید به پشت یک کشتی قدیمی رفته و سکانس خود را بازی کند.

الناز شاکردوست

جریان آب دریا و موتورهای پایین کشتی باعث می شوند که الناز به اعماق دریا فرو رود. با این که الناز شاکر دوست در شنا بسیار ماهر است اما نمی تواند خود را نجات دهد و عوامل پشت صحنه نیز نمی توانستند به آن قسمت از دریا بروند. زن و مردی ترکمن که مسئول مراقبت از این کشتی بودند تنها کسانی بودند که توانستند به پشت کشتی بروند و الناز را ازغرق شدن نجات دهند. النازبرای تبدیل شدن به یک ستاره، تلاش بسیاری کرده است و امروز یکی از بهترین های سینما می باشد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید