سایت هواداری باشگاه استقلال

نعیمه نظام دوست ازدواجش را علنی کرد

نعیمه نظام دوست ازدواجش را علنی کرد

در ادامه عکسی از نعیمه نظام دوست را مشاهده می کنید که شایعه ازدواجش را به راه انداخته است

نعیمه نظام دوست که در طول یک دهه اخیر بیشترین همکاری را با عمو پورنگ را داشته است، با شایعات عجیبی در این سال ها روبرو بوده است.

مهم ترین شایعه هم ازدواج او با داریوش فرضیایی بوده است. شایعه ای که بارها از سوی آن ها تکذیب شده است.

اما با انتشار هر تصویر مشترک، شایعه ازدواج شان به شبکه های اجتماعی و برخی رسانه ها بازگشته است.

در حال حاضر هم نعیمه نظام دوست در این ویدئو که به مناسبت تولد داریوش فرضیایی منتشر کرده، در نقش مادر عمو پورنگ فرو رفته است.

او در این ویدئو تلاش می کند تا مادرانه و عاشقانه تولد عمو پورنگ را تبریک بگوید. اما این تبریک متفاوت باعث شکل گیری دوباره شایعه ها شده است.

نعیمه نظام دوستهشت سالی است که «نعیمه نظام‌دوست» در پایان هر فصل، برای خودش مزون جمع و جوری دایر می‌کند تا علاوه بر سرگرمی، بتواند از راه فروش لباس‌هایی که خودش از تولیدی‌ها و خیاط‌های داخلی می‌خرد، درآمد داشته باشد.

«درباره‌ی لباس‌هایی که باید برای راه‌اندازی مزون تهیه کنید بهتر است به نکاتی توجه داشته باشید. لباس‌ها باید کیفیت بسیار خوبی داشته باشند، رنگ‌شان جذاب و متفاوت باشد، تعدادی لباس مد روز داشته باشید و تعدادی لباس که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتند.

مسئله‌ی دیگر، پیدا کردن فردی است که اجناس با کیفیت و خوب را با قیمت مناسب به شما می‌فروشد. اگر غیر از این باشد ممکن نیست بتوانید سود کنید».

 او مزون‌داری را به عنوان شغل دوم انتخاب کرده و دوست دارد آن را ادامه دهد: «بازیگری بیشتر از این‌که  یک شغل باشد، علاقه است. همه می‌دانند که در این حرفه، امنیت شغلی وجود ندارد. یعنی شما امروز کاری در دست دارید و ممکن است بعد از آن  چند سال بیکار باشید. از این رو تصمیم گرفتم در این حرفه کسب و کاری برای خودم دست و پا کنم. با همراهی یکی از دوستانم فروش لباس، کیف و کفش را آغاز کردم. پس از آن تصمیم گرفتم در هر فصل، یک مزون برگزار کنم، آن هم فقط به مدت ۱۰ تا ۱۵ روز.»

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد