وام فوری | وام فوری بانکی | وام فوری بدون ضامن

سورپرایز بانک سینا برای متقاضیان وام فوری | وام فوری 200 میلیونی با کمترین سپرده

سورپرایز بانک سینا برای متقاضیان وام فوری | وام فوری 200 میلیونی با کمترین سپرده

مشتریان بانک سینا که مایل به دریافت وام ارزان قیمت از این مجموعه هستند کافی است در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده و بعد از واریز حداقل 100 هزار تومان در سپرده خود، میانگین حساب مورد نظر بانک را ایجاد کنند. این تسهیلات تحت عنوان طرح «میعاد» به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌شود.

وام‌ فوری معمولا در فاصله دو یا سه روز پرداخت می‌شوند و نرخ سود و شرایط بازپرداخت متفاوتی دارند. وام فوری دریافت آن یکی از معظلاتی است که متقاضیان تسهیلات بانکی با آن مواجه هستند. وام فوری از جمله وام هایی است که برخی بانک ها طرح هایی برای اعطای آن دارند. وام فوری میتواند وام ازدواج ،وام مسکن ، وام قرض الحسنه یا هر وام دیگری باشد. وام فوری و شرایط گرفتن آن در بانک های مختلف میتواند متفاوت باشد.

مشتریان بانک سینا که مایل به دریافت وام ارزان قیمت از این مجموعه هستند کافی است در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده و بعد از واریز حداقل 100 هزار تومان در سپرده خود، میانگین حساب مورد نظر بانک را ایجاد کنند. این تسهیلات تحت عنوان طرح «میعاد» به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌شود.

آن دسته از اشخاصی که به وام 200 میلیون تومانی طرح میعاد بانک سینا احتیاج دارند باید حداقل سه ماه یا حداکثر 12 ماه از مدت زمان افتتاح سپرده ایشان گذشته باشد. این تسهیلات در رده وام‌های ارزان قیمت بانک سینا قرار می‌گیرد و حداکثر سود آن 9 درصد است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات مذکور به 36 ماه می‌رسد. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند برحسب نظر شعبه و میزان وام دریافتی، باید یا ضامن رسمی یا سند ملکی داشته باشند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 6 میلیون و 359 هزار و 947 تومان است. کل سود تسهیلات، 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 230 میلیون و 83 هزار و 75 تومان خواهد بود.

بانک سینا چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

بانک سینا در اسفندماه سال 1387 با هدف تامین نیازهای مالی واحدهای مختلف تجاری، تولیدی و خدماتی و همچنین جمع آوری سپرده‌های عمومی در جهت اعطای به بخش‌های مختلف اقتصادی به خصوص بخش تولید و تاسیس فعالیت خود را آغاز کرد.

هم اکنون بانک سینا انواع خدمات مرتبط با افتتاح انواع حساب، تسهیلات، مبارزه با پولشویی، مسئولیت اجتماعی، بانکداری شرکتی و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

وام فوری

سقف تسهیلات در طرح «مروارید»، پنج میلیارد ریال با نرخ سود 23، 20 و 17 درصد است و در قالب این طرح، مشتریان می توانند در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی نزد بانک ملی ایران سپرده گذاری کرده و بعد از گذشت حداقل 6 ماه مطابق شرایط تعیین شده، از تسهیلات بهره مند شوند.

این طرح در قالب عقد مرابحه بوده و جامعه هدف افتتاح کننده حساب اشخاص حقیقی و حقوقی و جامعه هدف دریافت کننده تسهیلات تمامی اشخاص حقیقی خواهند بود. 

بدین ترتیب اشخاص حقوقی (سازمان ها و شرکت ها) هم می توانند نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح اقدام کرده و در ازای امتیاز حاصله، کارکنان خود را برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی کنند.

بازپرداخت تمامی  تسهیلات موضوع طرح بصورت اقساطی با اقساط ماهانه، مساوی و متوالی خواهد بود.

همچنین پس از گذشت حداقل ۶ ماه از افتتاح حساب، متقاضی می تواند امتیاز اخذ تسهیلات موضوع این دستورالعمل را به سایرین انتقال دهد.

محدودیتی در انتقال امتیاز به افراد مختلف توسط اشخاص حقیقی و پذیرش امتیاز از دیگران وجود ندارد.

به ازای هر 10 میلیون ریال در هر یک ماه، یک امتیاز به مشتری تعلق می گیرد و مبنای محاسبه امتیاز، حداقل مانده روزانه حساب ویژه طرح است.

این طرح با هدف پاسخگویی به نیازهای همه مشتریان طراحی شده و متقاضیان می توانند برای دریافت این تسهیلات به شعب بانک ملی ایران مراجعه کنند.

این بانک ها وام فوری ٣٠٠ میلیون تومانی می دهند

معاون نظارت بانک مرکزی گفت: سقف ارائه تسهیلات بانک های قرض الحسنه که تا سال ١٣٩٩ حدود ٥٠ میلیون تومان بود، در سال ١٤٠٠ به ٢٠٠ میلیون و برای امسال به ٣٠٠ میلیون تومان رسید.

 «ابوذر سروش» روز (پنجشنبه) در سومین همایش ملی قرض نیکو با بیان اینکه در کشور ٢ بانک قرض الحسنه داریم افزود: سهم این ٢ بانک از قرض الحسنه پس انداز کشور به ٣٠ درصد، از قرض الحسنه جاری به ۴.۵ درصد و از کل نقدینگی بانکی کشور به چهار درصد رسیده و حدود ٢٠ میلیون نفر عضو دارند.

وی اظهار داشت: سال گذشته آمار تسهیلات قرض الحسنه کشور بدون این ٢ بانک ١٨٠ همت (هزار میلیارد تومان) بوده و این ٢ بانک به طور مجزا ١٧٠ همت تسهیلات پرداخت کردند. یعنی حدود ۴٨ درصد از تسهیلات قرض الحسنه کشور در سال ١۴٠١ مربوط به ٢ بانک قرض‌الحسنه بود.

معاون نظارت بانک مرکزی خاطرنشان‌کرد: از نظر شاخص های بانکی، مطالبات امسال در شبکه بانکی به ۴.۵ درصد رسیده که پیشتر حتی به ١١ درصد هم رسیده بود. اما در بانک های قرض الحسنه یک درصد است که نسبت به شبکه بانکی عددی قابل تحسین است و باید گفت که مردم ما خوش حساب هستند.

سروش به موضوع خدمات الکترونیک در بانک‌ها اشاره کرد و افزود: اکنون بخش عمده خدمات بانکی از جمله افتتاح حساب به صورت غیر حضوری انجام می شود و امضای الکترونیک و حتی سفته الکترونیک نیز در حال نهایی شدن است.

وی درباره کارمزد بانک های قرض الحسنه نیز گفت: طبق برنامه ریزی قرار شد که ساماندهی خوبی در حوزه کارمزد انجام شود که در مدل جدید هر سال کارمزد دریافت نخواهد شد، بلکه فقط یک بار و یک مبلغ ثابت حدود ٣٠٠ هزار تومان دریافت خواهد شد.

این مقام مسوول گفت: البته در بانک قرض الحسنه رسالت نیز حتی همین کارمزد هم دریافت نخواهد شد و فقط رقم ثابت آن دریافت می‌شود و قرار است کارمزد وام های زیر ١٠ میلیون تومان نیز صفر باشد.

وام فوری

مدارک و شرایط لازم برای دریافت وام فوری

متقاضیان دریافت وام خوداشتغالی در صورت داشتن شرایط لازم و نامه از سازمان‌های مربوطه باید در یکی از شعب بانک ملت سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمنا متقاضیان تسهیلات مذکور باید حداقل ۱۰۰ هزار تومان در سپرده خود نگهداری کنند.

سقف این وام برای کارگران ۱۵۰ میلیون تومان و برای کارفرمایان ۳۰۰ میلیون تومان است. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. این نوع تسهیلات به ضامن رسمی احتیاج دارد.

وام 200 میلیونی بانک مهر ایران با سود 4 درصد

وام ۲۰۰ میلیون تومانی و ۴ درصدی بانک مهر ایران برای مشتریان این بانک در شعب آن در سراسر کشور قابل دریافت است.

 وام ۲۰۰ میلیون تومانی و ۴ درصدی بانک مهر ایران ابلاغ شد. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان یکی ار بهترین بانک‌های قرض‌الحسنه در کشور طبق اطلاعیه‌خبر ای اعلام کرده است که درصدد پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی برای آن دسته از مشتریانی است که نه دارای بدهی حساب باشند و نه سابقه چک برگشتی داشته باشند.

اگر به دنبال وام درصد پایین هستید با طرح تسهیلات امتیازی مهر ایران می‌توانید تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۴ درصدی دریافت کنید. در ادامه شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیونی ۴درصدی بانک مهر ایران را توضیح خواهیم داد.

شرایط کامل دریافت وام فوری ۲۰۰ میلیونی بانک مهر ایران

برای دریافت وام ۲۰۰ میلیونی ۴ درصدی ابتدا باید در یکی شعب بانک مهر ایران حساب باز کنید. حساب‌های قرض‌الحسنه مهر ایران مشمول دریافت این وام خواهند شد. وام‌ گیرنده باید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد و در لیست سیاه بانک مرکزی نیز قرار نداشته باشد. برای این تسهیلات باید بین ۳-۱۲ ماه دارای میانگین حساب باشید. جزئیات کامل و شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیونی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شامل موارد زیر است:

این وام نیاز به ضامن رسمی دارد.

در طرح تسهیلات امتیازی مهر ایران می‌توانید تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام نقدی دریافت کنید.

دوره بازپرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران ۶۰ ماه است.

طبق آنچه اشاره کردیم رقم سود وام ۲۰۰ میلیون تومانی برای بازپرداخت ۶۰ ماه ۴ درصد است. مجموع رقم وام و سود وام ۱۴۰۲ مهرایران به ۲۰۰,۱۰۰,۰۰۰ میلیون تومان می رسد.

طبق قوانین بانک مهر ایران، قسط ماهانه ۳,۳۳۳,۳۳۳ تومان برای وام ۲۰۰ میلیونی ۴ درصدی در نظرگرفته شده است

وام فوری

سایر شرایط وام ۷۰ میلیونی طراوت

افرادی که این تسهیلات را دریافت می‌کنند تا مدت ۳۰ روزه امکان استفاده از آن را دارند. اولین قسط این وام یک ماه بعد از پایان مهلت ۳۰ روزه خرید دریافت خواهد شد.

با توجه به میزان وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۲ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۶۶۸ تومان است. کل سود وام ۲۱ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۳۷ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۹۱ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۳۷ تومان خواهد بود.

قانون بودجه ۱۴۰۱، شش بانک عامل مسکن، تجارت، صادرات، کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک را مکلف کرده است که تسهیلات ویژه مسکن به برخی خانواده‌های واجد شرایط اعطا کنند.

طبق بخشنامه بانک مرکزی در رابطه با تسهیلات قرض الحسنه «ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن» خانواده‌هایی که مسکن ندارند و از ابتدای سال ۱۳۹۹ به بعد صاحب فرزند سوم یا بیشتر می‌شوند، وام ۲۰۰ میلیون تومانی تعلق می‌گیرد

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار روز سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      آخرین اخبار
      اخبار پربازدید